Stel je persoonlijke vraag #7

Ik trek zelf altijd wel mijn schoenen uit, maar bij visite wisselt het. Het liefst wel, maar als ze het niet doen, dan stofzuig/dweil ik daarna wel gewoon even. Mijn ouders zouden dat bijvoorbeeld niet doen (en ik vind het ook weer te apart om te vragen, want ik ben niet van huis uit opgevoed met het idee om schoenen uit te doen), maar vriendinnen volgen vaak mijn voorbeeld als ik m’n schoenen uittrek. Als ik een feestje geef, hoeft het niet, want dan wordt de vloer toch een bende en moet ik wel stofzuigen en dweilen.

En ik wil nog even op onderzoek waar ik chille sloffen kan vinden die ook voor visite kan. Van die soort instappers.

Maar ik wil het gewoon heel graag!!!

Nee ik veranderde van gedachte want ik vind Seegers aantrekkelijker, dus dacht dan trouw ik hem. Maar hij is wel meer hardleers Christen en Buma is meer chill Christen, dus dan trouw ik toch maar met Buma want dat werkt beter.

En mooi dat iedereen Kees dood wil

10 likes

DE SIDE CHICK VAN MIJN VIJAND IS OOK MIJN VIJAND

5 likes

*vrouw van, keep up Grace. En soon to be first lady van Nederland. Bianca Balkenende who.

1 like

Ja mee eens.

Misschien was Essie zo gek nog niet met haar crush op Peter R. de Vries

afbeelding

6 likes

De reden dat ik geen schoenen aan heb ik huis is omdat sloffen of slippers lekkerder zitten en niet om het huis schoon te houden. Net zoals ik meestal in joggingsbroek loop thuis.

1 like

WAKE UP hij gaat nooit bij Marijke weg!

6 likes

Vind hem niet aantrekkelijk én ben het niet eens met zijn kijk op de wereld.

Fuck, marry, kill: Harry Styles-edition

Fetus Harry ^

Long Hair Harry ^

Big Cock Harry ^

Fuck

• Fetus Harry
  • Long Hair Harry
  • Big Cock Harry

0 stemmers

Marry

• Fetus Harry
  • Long Hair Harry
  • Big Cock Harry

0 stemmers

Kill

• Fetus Harry
  • Long Hair Harry
  • Big Cock Harry

0 stemmers

5 likes

Alexa, Speel ‘Buma in Mn zak’.

6 likes

Is FETUS wel meerderjarig? Want ik walg van langhaarharry maar ik verkies dat wel boven pedofilie zeg maar.

10 likes

Volgens mij is hij op die foto iets van 19/20 denk ik !

1 like

Doet t niet

36 likes

ik moest die harry een naam geven :sleepy::heart: volgens mij scheelt het toch 7/8 jaar!

1 like

21 likes

Nee toch??!

Als dat zo is moet ik even wat antwoorden gaan herzien

8 likes

my whole life is a lie :sob:

22 likes

Seksloos huwelijk dan helemaal trouwen met de restaurant eigenaar sommelier :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

9 likes

Dit, en dan een bescheiden harem aan geheime minnaars ernaast. Dream life.