Stel je persoonlijke vraag #7

Idd. Ik wilde weten welke smakeloze types Bizzey zouden omleggen. De juiste keuze is om Boef te Fucken, Bizzey te marryen en lil kleine om te leggen.

Fight me als je wil maar ik heb gewoon gelijk.

14 likes

Ik schrik van mijn eigen antwoord en wat ik zelf nog aan allerlei shit uitgeef, want ik hou uiteindelijk aan het eind van de maand echt FORS minder over. Wat ik eigenlijk wel al wist, maar ik ben in de ontkenningsfase.

Toch eens m’n financiën goed gaan bekijken.

2 likes

Bij mn ene baan ben ik vrij, bij de ander niet.

Draag jij schoenen in je huis/kamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Moet je visite ook hun schoenen uitdoen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

#triggered

Géén schoenen in mijn huis :imp:

4 likes

Ik voel me altijd wel beetje een zeikwijf als ik roep dat mensen hun schoenen uit moeten doen, heb jij dat niet? :rofl:

4 likes

Wij hebben twee bevriende stellen waarbij we onze schoenen uit moeten doen, en ik voel me daardoor altijd minder welkom ofzo (ik weet dat dat niet zo bedoeld is). Het zijn sowieso mensen die extreem netjes zijn, dus ik durf daar amper te eten en te drinken. Ze zeggen ook vaak dingen zoals: ‘‘als iemand knoeit, vermoord ik je echt!!!’’ en dat laten ze klinken als grapje, maar ik weet dat ze dan echt extreem boos zijn. Zelfs een kruimeltje op de grond trekken ze niet.

Bij mij thuis mag gewoon geleefd worden. Het moet natuurlijk schoon en netjes zijn, maar ik leef niet in een museum, kom op zeg.

17 likes

Haha dan vind je het in mijn huis ook niks denk ik. :joy: Mensen voelen zich hier verplicht om ieder kruimeltje shag weer van de vloer te halen omdat mijn huis zo netjes is enz. Ik kan slecht tegen troep.

Ik wil meer love, marry, kill dilemma’s :grin:
Ga er zo ook even een paar in elkaar flansen.

7 likes

Stiekem ook wel ja, maar ik probeer zo lief mogelijk over te komen, en dat vermindert het wel aanzienlijk. En als mensen écht niet willen, dan dwing ik ze natuurlijk niet. Gelukkig gaan de meesten er wel in mee. Heb ook pantoffels en slippers voor ze staan.

2 likes

In de beschrijving staat Bizzey - Boef - Lil Kleine, maar het is dan dus eigenlijk Boef - Lil Kleine - Bizzey?

3 likes

Haha, ik respecteer ook andermans regels in hun huis natuurlijk. Ik heb alleen zoiets van, er moet toch gepoetst/gestofzuigd worden, dan maakt dat kruimeltje ook niet uit. Ik vind het belangrijker dat mensen zich op hun gemak voelen bij mij in huis en dat ze niet het idee hebben dat ze bij de Queen thee drinken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Momenteel heel weinig (iets meer dan 200 per maand voor boodschappen e.d.), toen ik nog wel werkte was het fors meer en toch ook elke keer aan het eind van mijn salaris nog een beetje maand over :woman_shrugging:t3:

fuck Marry kill: de lekker weer editie

afbeelding
Peter timofeef

Piet Paulusma

afbeelding
Marco verhoef

Wie fuck je?

• Peter
  • Piet
  • Marco

0 stemmers

Wie marry je?

• Peter
  • Piet
  • Marco

0 stemmers

Wie kill je?

• Peter
  • Piet
  • Marco

0 stemmers

2 likes

Was er al bang voor dat een ‘schoenen-uit-beleid’ geassocieerd zou worden met extreem netjes zijn :relaxed: Bij mij gaat het er meer om dat ik straatvuil vies vind en niet in mijn huis wil hebben. Met rommel en kruimels heb ik weinig problemen, dat is niet vies en kan makkelijk weggehaald worden zodra het bezoek weg is :smiley: Ik zou het echt vervelend vinden als mensen zich minder welkom zouden voelen omdat ze hun schoenen uit ‘moeten’, want dat is echt niet de bedoeling.

1 like

Toevallig zijn de mensen die ik ken waarbij bezoek geen schoenen aan mag houden wel zo extreem netjes. We moeten onze schoenen daar ook op de deurmat uittrekken, het mag niet op de gewone vloer in de gang. Dus als we met een groepje binnenkomen sta je daar met z’n allen moeilijk te doen op de deurmat, vandaar mijn associatie. Dat zorgt (in ieder geval bij mij) voor een minder welkom gevoel, omdat je ze constant ziet kijken als iemand een slok dringen neemt of een hap eten.

Ik kan goed begrijpen waarom mensen geen straatvuil in hun huis willen en respecteer, ik zou er alleen zelf nooit voor kiezen om die regel zelf in te voeren.

1 like

Ik ga zelf spullen verkopen

1 like

Inderdaad! Bij ons (en bij mijn vriend) is het de gewoonte in de familie (en in mijn geval ook meer cultuurgebonden). Wij vinden het echt niet fris om met schoenen in huis te lopen, zelfs bij andere mensen trekken wij onze schoenen uit (ook al hoeft het niet) :see_no_evil::grimacing: Moet wel zeggen dat we meer vrienden en kennissen hebben waar de wel schoenen-uit-regel wordt toegepast, dan waar het niet geldt :open_mouth: Het is eigenlijk een automatisme

Fuck marry kill

Minister president van Spanje

Minister President van Canada

President van Frankrijk

Fuck

• Spanje
  • Canada
  • Frankrijk

0 stemmers

Marry

• Spanje
  • Canada