Denk dat Herman ook wel wat te besteden heeft, en zijn hoofd is tenminste een gewoon paasei ipv een ondersteboven paasei
Als de familie dat goed vindt, zeker gewenst! 2 lievelingsverzorgers van mijn oma waren bij de crematie. Ze hadden zelfs een mooie brief speciaal aan mij geschreven over dingen die mijn (zeer demente) oma wel eens over mij zei in een helder moment inclusief een foto van haar in een lijstje. Dat was echt mijn grootste ugly cry moment sinds mijn geboorte.
Billie Eilish
- Que?
- Gaat wel
- Geweldig!
0 stemmers
Gewoon nee. Ik weet wie ze is en wat ze doet, maar ik vind het ook niet ‘gaat wel’
Je kan ook bovenop, ik stel geen eisen aan de standjes.
die optie ben ik als fangirl vergeten idd
fuck, Marry, kill de misdaadjournalist
Peter Rudolph de Vries
John van den Heuvel
Kees van der spek
Wie fuck je?
- Peter Rudolph
- John
- Kees
0 stemmers
Wie marry je?
- Peter Rudolph
- John
- Kees
0 stemmers
Wie kill met alibi je?
- Peter Rudolph
- John
- Kees
0 stemmers
Ik zie nu dat ik t verkeerd gespeld heb, maar t is dus Rudolf
Wat nou tijd verdoen op t forum, we leren hier vet veel.
Hier hetzelfde.
En daarbij dus ook meteen de opmerking; ik keek echt veel meer films(en ook series) toen ik een vriend had. Echt minstens elke week wel eentje (naast serie) maar in mijn eentje zet ik het thuis toch al snel uit. Ga daarom liever naar de bios voor een film (ook/vooral alleen), dan ben ik tenminste gefocust de hele tijd.
Ik hoop wel dat Kees zn cowboy boots thuis laat in ons huwelijk
- Een Riverdale/metjeLeenBakkerhuis/liflaflof interieur
- Dakloos zijn
0 stemmers
Ik werk ook in de thuiszorg en wij gaan vaak wel met een paar collega’s heen. Wordt altijd heel gewaardeerd.
Op mijn oma’s begrafenis kwamen ook een aantal van haar verpleegkundigen, werd idd gewaardeerd! Ik vraag me alleen wel af of je niet om de haverklap een begrafenis hebt dan. Zij woonde in een verzorgingstehuis en bijna iedereen is daar al aan het einde van z’n Latijn. Oja en ik vond het trouwens ook leuk dat 2 verpleegkunden me bij m’n voornaam noemden tijdens het condoleren.
En waarom is dit anoniem?
Ons bedrijf is vanmiddag dicht omdat t goede vrijdag is
En dan hoop ik zo dat wanneer Bizzey klaarkomt dat ie dan ‘SHEBABUUUU’ roept. Dan is mn leven compleet
Ik weet niet welke bizzey is en welke boef #oma
Bovenste is boef, onderste is bizzey!
Oeps ik las ongepast! Dus ik bedoelde ja!!!
Als je op antwoorden verbergen klikt kun je je antwoord nog aanpassen.