Stel je persoonlijke vraag #6

Hahaha nouja ik lik er wel eens rondom, maar niet echt er ín. En zo’n thermometer zou toch wel erin zijn geweest. Dus niet helemaal m’n ding

1 like

Vorige week voor et eerst!

Misschien interessant nog te kijken of dit gecorreleerd is met links/rechtshandig zijn!

Bloedsinaasappel?

Ik lag een keer met een Nieuw Zeelander op zo’n slaapzaal en die snurkte ook als de hel. Ben on het half uur opgestaan om hem aan te tikken en vragen of hij anders wilde gaan liggen/omdraaien. Ik een kutnacht, dan zeker hij ook een kutnacht!

12 likes

Ik heb dit ook een keer gedaan (klagen over een snurker) en kreeg toen van de receptie zelf een privé kamer :ok_hand:t2:

7 likes

Jaaaa veel plezier :kissing_heart:

1 like

Nee echt een grote vrucht, en het heeft de kleur van de fanta haha. Ik heb net gezocht maar kan het niet vinden.

Wanneer was jij je handen?

• Na het plassen
  • Na het poepen
  • Na beide
  • Ik was mijn handen dan niet

0 stemmers

Ik heb nee gestemd omdat ik stom vind dat je anderen opzadelt met je snurk probleem. Dat vind ik best “aso” ofzo.

Er over zeuren oid vind ik dan eigenlijk ook niet kunnen want je kiest er zelf voor om op een slaapzaal te liggen met mensen die je niet kent. Dan loopt ie nou eenmaal het risico dat mensen snurken, kwijlen, meuren of iets anders storends. Haha dus uit dat oogpunt kan ik me voorstellen; iedereen mag daar boeken, dus ok prima.

3 likes

Als je met de fiets aan de hand loopt, aan welke kant van je fiets loop je dan meestal?

• Links
  • Rechts

0 stemmers

En als je remt op een fiets met terugtrapram, welke voet is dan je ‘remvoet’ (de voet die je naar beneden drukt)?

• Links
  • Rechts

0 stemmers

ik moet gewoon werken! maar ik vind mn werk heel erg leuk dus geen probleem :smile:

1 like

Ik loop altijd links van mn fiets omdat daar de standaard zit, maar als ik mijn fiets uit mijn berging haal (op kelderniveau) en dan naar boven (straatniveau) wil moet ik rechts van mn fiets lopen en ik sta dan altijd zo te hannesen als ik van kant moet wisselen. Echt first world problem dit haha.

1 like

Hoe stap jij op je fiets??

• Ik ga eerst op het zadel zitten en zet me dan af met m’n voeten op de grond.
  • Ik ga eerst op het zadel zitten en begin dan gewoon te fietsen.
  • Ik ga met mn voeten aan 2 kanten van de stang staan en begin met 1 voet op 1 trapper, daarna pas ga ik zitten.
  • Ik begin aan de zijkant van m’n fiets, met 1 voet op 1 trapper en beweeg m’n been voor m’n zadel langs naar de andere trapper.
  • Ik begin aan de zijkant van m’n fiets, met 1 voet op 1 trapper en slinger m’n been achterlangs, dus over de bagagedrager heen.
  • Ik doe iets anders.

0 stemmers

Sorry even aangepast zodat ie multiple-choice was

2 likes

Eigenlijk had ik nog het fietstype moeten vaststellen haha. Laten we zeggen dat het om een omafiets gaat?

Vind het altijd zo knap als mensen zo met hun been voorlangs kunnen met opstappen. Ik ben sowieso geen fiets-held maar ik zou meteen op de grond liggen met m’n voet ergens achter.

12 likes

Je 2e poll werkt niet, ik kan nergens op klikken iig.

1 like

Ik heb altijd het gevoel dat alleen. 50+ vrouwen dit doen. Al weet ik niet zeker of we hetzelfde bedoelen.

3 likes

Ik heb een herenmodel, dus ik zwaai eerst mijn rechterbeen over de stang en dan de voet op de trapper, dan een soort step naar voren, links op de trapper en dan zitten.

Mijn oma deed dat altijd zo en het zag er zo elegant uit. Als kind heb ik er daarom vet lang op geoefend, want ik wilde het ook kunnen. Uiteindelijk kon ik het wel, maar het werd nooit mijn ‘hoofdmethode’. Ik weet niet of ik het nu nog zou kunnen eigenlijk :thinking:.

3 likes