Stel je persoonlijke vraag #6

Waar stop jij je thermometer?

• Kont
  • Oksel
  • Mond
  • Oor (want oorthermometer)

0 stemmers

Als je geen oorthermometer hebt is toch helaas je kont het best voor zover ik weet.

1 like

Ik vind het helemaal niet gek om een kast van de kringloop te kopen! Vaak kan je daar juist iets moois/unieks vinden vergeleken met iets van de Ikea oid voor minder geld, en met een likje verf of iets anders kan je iets heel mooi maken (niet eens nodig soms). Sowieso vind ik meubels van de kringloop/tweedehands niet raar. Ik had ook een mooie antieke kast van iemand gehad (en een pastelkleur geverfd) op mn studentenkamer staan (niet kringloop maar wel tweedehands) en veel mooier ding dan de rest van mijn Ikea spullen

4 likes

Prima toch? Je kunt sowieso kijken of je iets tegenkomt dat aan je wensen voldoet. Op Marktplaats kun je gerichter zoeken.

1 like

Sorry verkeerd begrepen! Maar ik zou zeggen go for it :grinning:

1 like

Op mn boekenkast en kledingrek na is m’n volledige inrichting marktplaats/kringloop/zolder van m’n ouders 🤷

2 likes

@Heehoi
Okee hele rare vraag misschien. Maar jaren terug reisde ik met twee jongens altijd naar de uni en wij begroetten elkaar altijd met (op zn twents oid) heehoooiiii. En we waren recent helemaal aan het denken waar dat nou van was en we kwamen er maar niet op. En nu zie ik opeens jouw forumnaam, dus misschien heb jij het antwoord? Is het van een reclame oid?

En toen ik jou wilde taggen zag ik opeens dat er ook een @Heehoiii is dus laat ik jou ook maar gelijk taggen.

3 likes

Dat was idd ook één van onze opties, maar één van de mannen zei heel stellig dat dat het niet was haha. Kan ook niets vinden als ik zoek op zaai + heehoi

edit: en als ik alle openingen + aankomsten van postode Siemen bekijk, zeggen ze alleen maar hooooiiii

Ik eet voor het eerst van m’n leven een pomelo, wat een ding man. Wel lekker! Ik ben benieuwd of ik in een doos heb geleefd of dat meer mensen het nog nooit hebben gegeten.

Pomelo

• Heb ik nog nooit gegeten
  • Heb ik wel eens gegeten
  • Eet ik vaak

0 stemmers

Alleen fanta pomelo haha

10 likes

Vind t ook heerlijk! Iets zoeter dan een grapefuit, en daarom veel toegankelijker. En lekker groot haha.

2 likes

Ik vind het bedriegerijk fruit met een veel te groot schil tot vrucht ratio. En dan smaakt t ook nog eens niet bijzonder.

Slaat nergens op

5 likes

Ik vind het vruchtvlees best lekker, maar gedroogde pomeloschil is echt fantastisch :heart_eyes:

2 likes

Mijn vriend vertelt net dat hij onze mond thermometer een keer in z’n reet heeft gestoken

Gelukkig bleek het later een grapje te zijn maar omg spreek dit af met je partner

57 likes

Je hebt ook een rode variant geloof ik?
Daar zit echt superveel fruit in, maar misschien heeft dat wel een andere naam bedenk ik me nu :thinking:

Ik heb het wel gevraagd voordat ik de spullen meenam.

1 like

Hahahahah echt een levensles dit

1 like

Ja, een salon tafel in super goede staat en uiteindelijk heb ik hem voor 10 euro op mp verkocht, haha

2 likes

Verderop woonden mensen die gingen verhuizen en toen lag er een zielige knuffelbeer bij het grofvuil die nog helemaal schoon leek, niet raar rook, maar hij was scheef. Ik ben ook scheef en vond die beer vet zielig. Ik heb die beer toen gered van het grofvuil, in de vriezer gedaan en gewassen en toen mocht ie bij mij in bed slapen. (Ik was 11 of zo haha.) En nog een bijzettafeltje gered een andere keer.

14 likes

Kinderen die huilen omdat die Intertoys weggaat een kleurplaat geven is…

• Onzin. Had je maar meer van je zakgeld uitgegeven aan dat filiaal dan gingen ze nu niet weg en had Connie van 54 gewoon nog haar baan gehouden. !!11
  • Aanstelleritis. Ouders moeten gewoon hun kinderen leren om te gaan met teleurstellingen. Vertel ze bijv. dat de kruidvat en de action en zo ook speelgoed verkopen.
  • Had ze een écht cadeautje gegeven, ze gaan toch weg. Een fidget spinner uit het jaar nul of zo die je toch niet krijgt verkocht.
  • Een aardig presentje.

0 stemmers