Ik ga spontaan aan mezelf twijfelen, ik dacht dat ik dat deed, maar nu weet ik het niet meer… ga er eens op letten straks of morgen hahaha
Ik wil echt bijna mijn fiets pakken om uit te testen hoe ik normaal opstap want ik weet niet meer in welke categorie ik val
Ik stap eerst op de rechter trapper en daarna heb ik geen idee meer wat ik doe :’)
Ik voel me nu echt een viezerik haha, sta er helemaal alleen.
Ik was mijn handen ook niet altijd, hoor, maar het verschilt bij mij wat ik daarna ga doen. Als ik daarna ga eten, was ik ze wel, bijvoorbeeld, maar als ik daarna toch met mijn handen in het sop ga weer niet. Ik wist dus niet wat ik moest stemmen en heb daarom maar niet gestemd.
Ja, ik doe het voor het eten dan wel. Maar meteen na het naar de wc gaan dan niet.
Houden jullie ergens een lijstje bij met mensen met wie je seks hebt gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
2 kan ik wel onthouden
Ik ben echt dol op kringloopmeuk
Seks niet, zoenen wel. Er zit bij mij een enorm verschil in de hoeveelheid jongens die ik heb gezoend en waar ik seks mee heb gehad. Dat valt wel te onthouden haha. Mijn moeder heeft mijn zoenlijstje een keer gevonden. Ik vond en vind eigenlijk nog steeds zoenen met iemand of er ook seks mee hebben een groot verschil.
Ben jij gevoelig voor korting?
- Ja, Ik hou altijd alle sales in de gaten en weet precies wanneer en bij welke winkel er kortingsacties zijn
- Ja, als er ergens sale is dan ga ik altijd kijken of ik wat leuks zie (ook al heb ik niets nodig)
- Ja, als ik in de stad loop en ik zie dat bepaalde winkels korting hebben dan loop ik gelijk naar binnen. Ook al heb ik niets nodig en ga ik normaal ook nooit naar die winkel
- Ja, als ik een item in de winkel zie dat flink afgeprijsd is dan ben ik eerder geneigd om dit te kopen, ook al zou ik dit normaal gesproken niet zo snel kopen
- Nee, ik ben total niet gevoelig voor sale en kortingsacties
0 stemmers
Heb jij met meer mensen gezoend dan dat je er ook seks mee hebt gehad?
- Ja, dit is een groot verschil
- Ja, maar dit is ongeveer een gelijk aantal
- Nee, dit aantal is hetzelfde
0 stemmers
Ja, maar niet echt met kleding (alleen wel met glamourday bv). Wel met dingen zoals shampoo of wasmiddel. Dat hou ik altijd wel in de gaten omdat ik het toch nodig heb.
In mijn hoofd houd ik dat lijstje bij, telt dat ook
Wat vinden jullie de lekkerste zuivelvervanger? Ik wil het eens gaan proberen (vooral voor met brinta, in gerechten en in de thee/koffie) maar ik wil dus niet 5 verschillende soorten kopen om erachter te komen dat ik het allemaal smerig vind en het dan weg te gooien. Dus ben ik van plan te kopen wat uit deze poll komt en te hopen dat ik het lekker vind.
Even uitgaande van wat er bij mij in de supermarkt staat:
- Havermelk
- Sojamelk
- Rijstemelk
- Amandelmelk
- Kokosmelk
- Anders…
0 stemmers
Ik hou het niet strak in de gaten, maar als ik echt iets nodig heb, wacht ik soms wel tot het uitverkoop is, omdat ik het anders te duur vind.
Hebben jullie een abonnement op de bibliotheek?
- Ja
- Nee
- Nee, maar denk erover om eentje af te sluiten
- Nee, ik heb een abonnement op e-boeken
- Nee, ik heb een abonnement op storytel
0 stemmers
Ben je blij met hoe je leven is op dit moment?
- Ja
- Nee
- Beetje
0 stemmers
Ik heb mn abonnement wel gratis gekregen, niet betaald