Stel je persoonlijke vraag #33

en niets anders

alle boomerpersoonlijkheden zijn echt in de war met deze emoji, de cringe is real als ik mensen hem zie gebruiken voor een situatie die zowel mooi als verdietig is of iets waarbij je kunt huilen van geluk

32 likes

Fak me leve

2 likes
Hoevaak doe jij per week boodschappen?
  • 1x per week
  • 2x per week
  • 3x per week
  • 4x per week
  • 5x per week
  • 6x per week
  • Elke dag
  • Ik laat het thuis bezorgen
  • anders

0 stemmers

Welke supermarkt koop jij je boodschappen?
  • Albert Heijn
  • Jumbo
  • Spar
  • Coop
  • Dirk
  • Plus
  • Lidl
  • Aldi
  • EmtĆ©
  • Deen
  • Nettorama
  • Vomar
  • Deka

0 stemmers

Gebruik jij een handscanner?
  • Ja
  • Nee
  • Soms
  • Hebben ze niet waar ik winkel

0 stemmers

Hoe ga jij naar de supermarkt?
  • Auto
  • Bus
  • Fiets
  • Lopend
  • Anders

0 stemmers

Hoeveel ben jij per maand kwijt aan je boodschappen?
  • 0-100
  • 100-200
  • 200-300
  • 300-400
  • 400-500
  • 500+

0 stemmers

Vind jij boodschappen doen leuk
  • Ja
  • Nee
  • Neutraal

0 stemmers

Had net uitgebreid boodschappen gedaan, dus vandaar boodschappen gerelateerde vragen haha

2 likes

Ik laat boodschappen afleveren door picnic 2x pw!

1 like

Ohhh nog niet eens aan gedacht als optie haha! handiggg :smiley: Ik heb het nu nog snel als optie bij gezet in de poll!

1 like

1x komt picnic bezorgen en 1x Dow ik zelf nog wat dingen die we vergeten zijn, of wat ze niet hadden en vers brood bij de bakker :grinning_face_with_smiling_eyes: echt top!

2 likes

Wij doen om de week boodschappen. Ene week ik en andere week partner. Ik ga het liefst zelf, want dan kan ik tenminste lekkere dingen halen die niet op de lijst staan. We halen alles bij de laidl, alleen wat ze daar niet hebben halen we bij AH

2 likes
  • Boni

0 stemmers

• Hoogvliet

0 stemmers

Sorry, er zijn echt vet veeeeel supermarkten bedenk ik nu haha

1 like

steeds minderā€¦ AH en Jumbo nemen volgens mij alles over.
de boni vind ik ook echt kut maar hij zit wel dichtbij dus daarom dat ik er toch kom.

2 likes

Jaa de Deen bestaat ook niet meer inmiddelsā€¦ :frowning_face:

1 like

Bestaat de Bas van der Heijden nog? Toen mijn tante nog in Vlaardingen woonde, gingen we altijd naar daar en AH.

Ik heb echt een intense hekel aan de Boni. Het maakt niet uit wat of hoeveel dingen ik nodig heb, ze hebben altijd precies Ć©Ć©n ding niet en dan moet ik alsnog naar de Appie :upside_down_face:

Ik doe mā€™n boodschappen trouwens overwegend bij de Turkse supermarkt bij mij in de buurt, en de dingen die ze daar niet hebben bij de Albert Heijn

1 like

ja en er lopen zoveel vage types rond bij onsā€¦ moet altijd echt bijkomen van een tripje boni

4 likes

Dat is nu overal Dirk geworden, volgens mij heette het ook maar in een regio (Rotterdam) Bas van der Heijden en anders Dirk van den Broek
Maar goed veel mensen die ik ken zeggen nog steeds Bas van der Heijden

1 like

Bas heet nu Dirk

2 likes

Deze is voor mij ā€œik huil, maar ik lachā€. Voor situaties die om te janken zijn, maar waar je niet echt om zou janken omdat het niet echt zo serieus is (goeie uitleg wel). En dus ook wel sarcastisch tegelijk. Dus iets van ā€œik dacht even sportief te doen en op de fiets boodschappen te halen, valt mijn tas van de fiets waardoor alle boodschappen op straat lagen dus dat was chill šŸ„²ā€. Of dat een vriendin iets kuts, maar wel grappig heeft meegemaakt en je dan reageert met ā€œfijn zegšŸ„²ā€. Bijvoorbeeld dat haar baas groots aankondigt dat ze een cadeau krijgt vanwege goede prestaties en dat het dan iets onzinnigs is waar je niet zoveel heisa om hoeft te maken zoals een chocoladeletter bijv.

6 likes

Mijn man doet meestal de boodschappen, bij uitzondering ga ik.

1 like
  • Toko

0 stemmers

1 like

Welke supermarkt heeft dit jaar het leukste kerstmagazine?

• AH
  • Jumbo
  • Plus/Coop/Poeisz
  • Andere supermarkt namelijk

0 stemmers

Boodschappenmagazine wordt bij veel winkels gebruikt zag ik. Normaal vind ik die van de AH altijd het leukste, dit jaar is die van Boodschappen echt veel leuker. Ze hebben verschillende landen als thema gekozen en er staan ook behoorlijk veel verrassende recepten in.