Ik voel mezelf met 32 te jong/niet successful adult genoeg om supermarktmagazines te gaan vergelijken
Ik zit per week ongeveer aan de 100 euro aan boodschappen, dus per maand 400-500 gok ik. Maar dat is dan wel voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Ik ga ook echt nooit meer langs een kassa, love dat minimale menselijke contact.
Zelfscan ftw.
Je hebt een paar weken vakantie, hoe lang doe je ongeveer over het instellen van je auto reply? (kies wat het meest in de buurt komt)
- Ik stel geen auto reply in
- Ehhhh vijf minutenā¦ Hoezoā¦?
- Ik moet er wel even goed over nadenken, paar keer nalezen om te zien of er geen spelfouten in zitten, de Engelse vertaling even goed hebben, dus laten we zeggen: 20 minuten?
- Ja toch zeker wel een uurtje hoor: eerst de concept auto reply, daarna de definitieve auto reply, daarna even googelen naar voorbeelden, tussen de auto replies van collegaās zoeken wat zij hebben geschreven, toch nog een zin veranderen, paar keer checken of ik geen spel- en typfouten heb gemaakt, mezelf emailen om te zien of ie goed is, daarna mn partner vragen om mij te mailen om te zien of het bij hun ook goed is en op hoop van zeggen zet ik 'm dan aan
0 stemmers
Een standaardtekst aanhouden en enkel de datum moeten veranderen is voldoende. Ik haat de hihaho-OOO. āIk ben waarschijnlijk een apres-skitje aan het doen en kan je mail niet lezen. Stuur je vraag maar naar X en ik drink een pintje op je gezondheidā
Die zag ik eens voorbijkomen.
Heel weinig tijd om het te maken, maar ik test hem wel altijd nog even voor de zekerheid Toch spannend
Er staat altijd nog wat je vorige auto reply was, dus die neem ik over en verander de datum en eventueel de reden. Het zijn ook maar 2 of 3 zinnen, ik hoef niet voor elke situatie een opvolger neer te zetten.
denk je dat het een reeƫle mogelijkheid is dat de aarde plat is
- ja misschien you never know
- nee
0 stemmers
ken je iemand die dit gelooft?
- ja hardcore
- twijfelaars
- nee
0 stemmers
In de categorie ontkenners heb ik wel een zwager in de aanbieding die ontkent dat er ooit dinoās hebben bestaan
hahahaha wat relaxed
wat is zijn theorie over de botten dan?
dOor GoD in dE aaRdE geLegD oM onZe NieUwsGierIgheId te sTimuLeren!!
Ik ken iemand die dit denktā¦
!!LET OP HUMBLE BRAG!!
Mān pakketbezorger heeft het zo druk en ik wil eigenlijk wat geven. Doen?
- Nee
- Ja, chocoladereep oid
- Ja, tientje
- Ja, titty flash
0 stemmers
Ik heb een dĆ©jĆ vu
Je hebt een keer je tieten aan je pakketbezorger laten zien als bedankje voor kerst?
Nee de laatste tijd op het forum mensen die vragen of je de postbezorger iets mag geven want hij heeft het zooo druk, vind ik een verkapte humble brug sorry
Oh heb ik gemist. Waarom is het een humble brag? Dat ik een tientje kan missen voor iemand die veel te hard werkt voor weinig? Hij heeft het niet druk met mijn pakketten, ik bestel niks. Zie 'm alleen maar af en aan lopen met pakketten voor anderen.
In zeeland was het eerst Jan Bruijns (jeebee zei iedereen) en later dirk
Humble brag omdat je wilt shinen met je drukke postbezorger of omdat je zoooooveel besteld?
Of bedoel je humble brag omdat je moet benoemen dat je hem iets cadeau wilt doen?
maar MIJN pakketbezorger is veel drukker dan JOUW pakketbezorger!
Dat laatste ja haha
het is toch vanzelfsprekend dat je 'm iets kunt geven