Ik bedoel meer dat voordat een pakketje bij jou thuis komt, het door de handen van allerlei mensen is gegaan die ook gewoon betaald moeten worden en helaas zijn zij vaak degene die ervoor opdraaien dat alles gratis moet worden verzonden (buiten dat PostNL ook waardeloze arbeidsvoorwaarden biedt maar het een houdt het ander ook in stand denk ik).
Ik krijg echt rillingen van deze foto waarbij een boom een verkeersbord heeft opgegeten
- Ik ook
- Nee ik voel er niets bij
0 stemmers
Ik vind die onderste er juist heel cute uitzien, een soort grinch met hazentanden
Om nom nom nom nom
Ik kreeg een kerstkaart van de kerk waar ik net ben uitgeschreven, samen met een acceptgiro om geld te geven. Yooo
Hahaha het lef ook. Mss moet ik volgend jaar ook gewoon een acceptgiro meesturen met mijn kerstkaarten. Je weet maar nooit.
Ja daar begint het mee. Over een tijdje eten die bomen ons op
Ook in deze categorie: een extra troepje van 9,95 erbij bestellen dat je helemaal nergens voor nodig hebt maar alleen om tot het bedrag te komen om geen verzendkosten à 4,95 te hoeven betalen. 😵💫
OMG JA, ik zag deze foto op twitter en ik word er gewoon echt een beetje misselijk van GADVER
Goed concept voor een derderangs horrorfilm
Als de administratiekosten niet zo uit verhouding waren zou ik t overwegen hoor maar dan vind ik t nog gek om iets te betalen waar ik niet om gevraagd heb. Ik ben niet de opdrachtgever van die brief/kaart. Maar daar mogen jullie natuurlijk allemaal anders over denken.
Als ik degene was die de kaart/brief stuurde en ik t vergeten was dan vond ik t totaal anders hoor, dan zou ik ook betalen.
Het is misschien krom maar je zou opzich nog de zender van die kaart kunnen vragen of diegene t betaald.
Maar het is helaas niet anders als de verzender geen gegevens achter heeft gelaten. Ik snap heel goed dat je weerstand voelt maar hoe vaak krijg je zo’n kaartje nou echt… wees dan gewoon netjes en maak t ff over.
Ik ga het gewoon betalen hoor, maar als het van een verkoper oid zou zijn geweest die bewust te weinig heeft geplakt, zou ik het daar naar hebben doorgestuurd. Het is ook absoluut niet van een vage bekende of zoiets. Ik heb het nog niet helemaal goed gelezen, maar je kan ook betalen met postzegels. Denk dat het dan misschien iets goedkoper is!
Misschien zijn bomen net als weeping angels…
Wat betekend deze emoji (voor jou)? 🥲🥲🥲🥲
even ook afbeelding erbij, want weet niet of je 'm anders overal het zelfde ziet?
- Verdrietig
- Sarcastisch
- Blij
- Anders
0 stemmers
Internet zegt
Glimlachend Gezicht Met een Traan emoji is een gele lachende gezicht met een traan die uit een van zijn ogen. Dit is niet een emoji te tonen dat je blij bent, maar dat je glimlachend door de pijn en naar voren te duwen. Het kan ook laten zien dat je veel moeite voor je het houden van anderen.
Ik gebruik het zelf dus meer sarcastisch
edit: deze uitleg is een 1:1 kopie van de website Lachend gezicht met traan Emoji 🥲
Druk en zetfouten voorbehouden. ofzo haha
Volgens mij zei @Jumpsuit ooit “teleurgesteld maar niet verbaasd”.
als in:
Ik heb net 2 dagen vakantie en m’n moeder appt me alweer met klusjes. Dit keer of ik kan komen helpen schilderen 🥲🥲🥲
Of
Alweer geen salarisverhoging 🥲
Mijn ex beschreef mij laatst als deze emoji.
Haha en wat bedoelde hij daarmee?