Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet beantwoorden; ik heb met meerdere vrienden/vriendinnen gezoend en zou dat met meerdere nog wel doen. Zou zelfs wel seks met sommige kunnen hebben denk ik. Maar ik zou met geen van allen een relatie willen of kunnen hebben. En heb ook geen liefdesgevoelens tijdens of na het zoenen gehad.
Ik heb al jaren iets van een sluimerende interesse voor een vriend nooit iets mee gebeurd, ik ga het hem ook nooit zeggen, en ik wil helemaal niet een relatie met hem, maar het blijft wel steeds een aanwezig gevoel.
hahahaha omg ik heb een crush op mn glazenwasser. laatst kwam ik hem op straat tegen en gingen we even praten toen zei hij: je straalt altijd als ik je zie. en ik dacht alleen maar HOE ZOU DAT KOMEN DENK JE???
dus ik sta ook altijd weer veel te enthousiast naar hem te zwaaien als hij mijn ramen weer komt doen. het lukt me ook niet me voor dit gedrag te schamen. maar oh god als ik mijzelf op video zou zien hoe ik me gedraag als hij tegenover me staatā¦ echt niet ok.
Het zal je verbazen hoeveel mensen er niet op de hoogte zijn van de regels. Ik heb ook weer voor de zoveelste keer gasten moeten afbellen/mailen en veel mensen hebben echt geen idee. Hoe langer dit duurt, hoe minder mensen de persconferenties kijken. Nu met de lockdown valt het wel mee, maar ik had gisteren ook weer 3 mensen aan de telefoon die niet wisten dat de horeca weer volledig dicht moest.
Ik ben wel voorstander van iedereen mailen/bellen, maar dat is vooral omdat ik me heel lullig zou voelen als er iemand voor een dichte deur zou staan. Als het te veel mensen zijn is een algemeen mailtje met iedereen in de bcc alsnog een prima oplossing.
Heb jij al kerstkaarten ontvangen?
- Nee
- Ja, 1
- Ja, een paar
- Ja, heel veel
0 stemmers
Een paar. Merk wel dat het wordt opgespaard. Had de ene dag geen post en de dag er na 7 kaarten.
wat een leuke post, en best veel nog! Hier stuurt echt bijna niemand meer kaarten.
Inclusief een factuur van bijna 5 euro van PostNL omdat iemand vergeten was postzegels te plakken (zitten veel administratiekosten bij), maar dat ga ik diegene maar niet vertellen. Hoop alleen wel dat ik de enige was en die persoon het niet bij alle kerstkaarten vergeten is.
Oh dat moet je niet gaan betalen hoor, gaat postnl nooit meer achteraan
Een paar als in: twee maar ik stuur zelf ook nooit wat.
Gisteren lag er een kerstkaart (de eerste) op de deurmat, dus ik helemaal blij naar mijn vriend roepen dat we een kerstkaart hebben. Blijkt hij voor de buren van een paar huizen verderop in de straat te zijn hahah
Of gewoon wel, iemand moet dat betalen, de post wordt al elk jaar duurder en trager, dat komt ergens door.
Iedereen: waarom zijn de werkomstandigheden van post en pakketjes bezorgers zo slecht, dat is vreselijk
Ook iedereen: nee joh gewoon niet betalen doen ze nooit wat mee en verzendkosten wat zijn dat???
Ja best veel, voornamelijk van ouders uit de klas van mijn dochter. Heel attent maar ik wilde er juist vanaf! Hiervoor kreeg ik hooguit 4 kaartjes: van mijn oma, tante, moeder en buren. Voelt zo lullig om niks terug te sturen maar ik had juist geen zin meer in kerstkaartjes sturen. Lijkt wel alsof het weer in is of zo want mijn collega had me ook al een kaartje gestuurd.
Ik merk dat ik er āzo eenā geworden ben die op de fiets soms met de muziek mee zingt. Ik fiets 40 minuten enkele reis en soms zit ik er helemaal in. Maar als anderen het doen vind het raar een aanstellerig, haha.
Zing jij weleens op de fiets?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ugh ja mensen die helemaal verbolgen doen over verzendkosten is echt een grote ergernis van mij. Hoe luxe is het dat iets naar je huis wordt gebracht (door mensen die ook gewoon vaste lasten moeten betalen), waarom zou dat in godsnaam gratis moeten zijn??
Schrijnend dat de huis-vvder van dit forum deze opmerking maakt overigens
Of het gek vinden dat je mijn werk extra betaald om het sneller in huis te hebben š„²
dit is toch niet zo als je gewoon iets door de post nl laat bezorgen?