Stel je persoonlijke vraag #33

Plak jij uit voorzorg je brievenbus dicht met Oud&Nieuw zodat er geen vuurwerk naar binnen gegooid kan worden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja zeker. Mijn ouders hebben brand gehad door zoā€™n ā€œgeintjeā€.

Ja vreselijk! Hier in de buurt ook eens gebeurd en sindsdien plakken we hem altijd dicht

1 like

Wij plakken de klep die aan de binnenkant van de deur zit dicht dus een rotje komt op die manier niet binnen, maar als ze met zwaar en illegaal vuurwerk te werk gaan dan ligt je deur er gewoon uit natuurlijk

2 likes

Gatver had gewild dat ik dit niet gelezen had. Klikos doe ik ook naar de achtertuin maar hier had ik nooit over nagedacht. Maar plak je m dan aan de binnenkant dicht of buiten. Als ze t zien en ze willen narigheid dan halen ze r eraf en doen ze t alsnog. Oh binnen lees ik nu.

1 like

Hier is een keer de hele gymzaal van een basisschool afgefikt door zoā€™n geintjeā€¦

2 likes

Ja! Ik ga maar snel vrienden maken zodat die fotoā€™s er daadwerkelijk komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Trek jij vanavond gewoon je chill outfit aan?

• Yesss! Chill outfit
  • Ik draag de outfit die ik al de hele dag draag
  • Ik ga full glam
  • Anders

0 stemmers

Donā€™t Look Up

• Beste film van 2021
  • Goede film
  • Leuke film
  • Saaie film
  • Slechte film
  • Grappige film
  • Niet gezien, ga ik nog kijken
  • Niet gezien, ga ik ook niet kijken

0 stemmers

1 like

Wilde eigenlijk ook saai invullen, omdat het wel wat traag opgang komt, maar echt saai kan ik het toch niet noemen :rofl:

Full glam tot je bij mn enkels komt: oliebollensokken in sloffen.

9 likes

Ja ik kan 'm ook niet echt slecht noemen, maar snap de hype iig niet

2 likes

Hoe lang heb jij vandaag in de rij gestaan voor oliebollen (of andere snacks van de kraam).

• Niet, ik ben een planner :sparkles:
  • Niet, het was rustig
  • Niet, gewoon supermarkt toch
  • Niet, heb zelf gebakken :woman_cook:
  • Ongeveer 5 minuten
  • Ongeveer 10 minuten
  • Ongeveer een kwartier
  • Ongeveer 20 minuten
  • Ongeveer 25 minuten
  • Ongeveer een halfuur
  • Ongeveer 35 minuten
  • Ongeveer 40 minuten
  • Ongeveer drie kwartier
  • Ongeveer 50 minuten
  • Ongeveer 55 minuten
  • Een uur
  • Meer dan een uur šŸ˜µā€šŸ’«
  • IK EET GEEN OLIEBOLLEN

0 stemmers

Ik heb tot 15.00 gewerkt en had niks gereserveerd ofzo. Dus ik dacht ik moet het tactisch aanpakken, voordat ik mis grijp. Dus ik ging naar het tuincentrum, want ik dacht dat zal wel rustiger zijn dan de kraam op t plein bij de supermarkten, drogisten, enz.
Perfecte inschatting, ik liep zo door en toen ik daarna langs het plein reed stond er een lange rij :thumbsup:

1 like

Heb er geen gekocht maar ik ben toch altijd bang dat het in mijn straat valt oid en dat ik dan ZO dichtbij zat maar toch weer naast de pot grijp :joy::sob:

Niet, anderen laten halen (verkeerd gestemd)

5 likes

Kijken jullie vanavond iets bijzonders op tv?

• Oudejaarsconference Najib Amhali
  • Oudejaarsconference Peter Psnnrkoek
  • Top 2000 a gogo
  • Tv kijker van het jaar
  • Matthijs gaat door
  • Abba sing a long
  • Masked singer oud en nieuw special
  • Iets anders
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja, 1x een jaar in mā€™n eentje, en later nog een keer naar een ander land met mā€™n vriend en daar wonen we 5 jaar later nog. En oh ja ook nog 1x anderhalve maand in mā€™n eentje naar land 3 maar dat was maar kort.

Super leuk, doen. Ik heb beter leren alleen te zijn, te vertrouwen op mezelf, en het was gewoon tof. Zat wel in groot studentenhuis met ook veel internationale studenten en dat zou ik dan wel aanraden. Dan heb je altijd aanspraak.

5 likes

Drink je vanavond alcohol?

• Nee, gebruik wel iets anders gezelligs
  • Nee, ik blijf nuchter
  • Ja

0 stemmers

1 like

Hier in Belgiƫ is er elke kerstvakantie een soort luchtig praatprogramma met gasten genaamd Vrede Op Aarde (ze blikken er ook een beetje terug op het jaar maar op een leuke manier) en dat kijk ik altijd met mn ouders