Plak jij uit voorzorg je brievenbus dicht met Oud&Nieuw zodat er geen vuurwerk naar binnen gegooid kan worden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Plak jij uit voorzorg je brievenbus dicht met Oud&Nieuw zodat er geen vuurwerk naar binnen gegooid kan worden?
0 stemmers
Ja zeker. Mijn ouders hebben brand gehad door zoān āgeintjeā.
Ja vreselijk! Hier in de buurt ook eens gebeurd en sindsdien plakken we hem altijd dicht
Wij plakken de klep die aan de binnenkant van de deur zit dicht dus een rotje komt op die manier niet binnen, maar als ze met zwaar en illegaal vuurwerk te werk gaan dan ligt je deur er gewoon uit natuurlijk
Gatver had gewild dat ik dit niet gelezen had. Klikos doe ik ook naar de achtertuin maar hier had ik nooit over nagedacht. Maar plak je m dan aan de binnenkant dicht of buiten. Als ze t zien en ze willen narigheid dan halen ze r eraf en doen ze t alsnog. Oh binnen lees ik nu.
Hier is een keer de hele gymzaal van een basisschool afgefikt door zoān geintjeā¦
Ja! Ik ga maar snel vrienden maken zodat die fotoās er daadwerkelijk komen
Trek jij vanavond gewoon je chill outfit aan?
0 stemmers
Donāt Look Up
0 stemmers
Wilde eigenlijk ook saai invullen, omdat het wel wat traag opgang komt, maar echt saai kan ik het toch niet noemen
Full glam tot je bij mn enkels komt: oliebollensokken in sloffen.
Ja ik kan 'm ook niet echt slecht noemen, maar snap de hype iig niet
Hoe lang heb jij vandaag in de rij gestaan voor oliebollen (of andere snacks van de kraam).
0 stemmers
Ik heb tot 15.00 gewerkt en had niks gereserveerd ofzo. Dus ik dacht ik moet het tactisch aanpakken, voordat ik mis grijp. Dus ik ging naar het tuincentrum, want ik dacht dat zal wel rustiger zijn dan de kraam op t plein bij de supermarkten, drogisten, enz.
Perfecte inschatting, ik liep zo door en toen ik daarna langs het plein reed stond er een lange rij
Heb er geen gekocht maar ik ben toch altijd bang dat het in mijn straat valt oid en dat ik dan ZO dichtbij zat maar toch weer naast de pot grijp
Niet, anderen laten halen (verkeerd gestemd)
Kijken jullie vanavond iets bijzonders op tv?
0 stemmers
Ja, 1x een jaar in mān eentje, en later nog een keer naar een ander land met mān vriend en daar wonen we 5 jaar later nog. En oh ja ook nog 1x anderhalve maand in mān eentje naar land 3 maar dat was maar kort.
Super leuk, doen. Ik heb beter leren alleen te zijn, te vertrouwen op mezelf, en het was gewoon tof. Zat wel in groot studentenhuis met ook veel internationale studenten en dat zou ik dan wel aanraden. Dan heb je altijd aanspraak.
Drink je vanavond alcohol?
0 stemmers
Hier in Belgiƫ is er elke kerstvakantie een soort luchtig praatprogramma met gasten genaamd Vrede Op Aarde (ze blikken er ook een beetje terug op het jaar maar op een leuke manier) en dat kijk ik altijd met mn ouders