Stel je persoonlijke vraag #33

Dus… full glam met extra full glam?

1 like

Let jij op de stroomprijzen per uur? Bijv in de avond tussen 20-22 is het het goedkoopste, dan zet je wasmachine aan.

• Ja, let ik op (allang of sinds kort)
  • Nee, let ik niet op of heb niet zo’n app
  • Heb vaste stroom prijs
  • Nvt woon thuis of op kamers oid

0 stemmers

Ziet je huid er mooier uit als je regelmatig, bijv 1x in de week, een gezichtsmasker of thuis peelingmasker gebruikt?

• Ja, zie echt verschil
  • Niet echt, maar doe het toch, is fijn oid
  • Ik doe dit niet

0 stemmers

Dit zijn wel twee confronterende reminders :sweat_smile:

1 like

Ik doe beide pas sinds een paar weken haha we zullen zien. Deze week zelfs 2x een masker dus ik ben nu smooth as a baby

1 like

Big fat quiz of the year :partying_face:

1 like

Nee, kijk rpdr Allstars op Netflix. Vind dat wel best

Heb medelijden met mij, dit is de tv smaak van mijn Boomer ouders :sob:

Omg dit moet ik ook zien. Hoe overtuig ik mijn man? Iemand tips?

1 like

Ene keer per jaar, gaan alle remmen los…

Haha nee maar ik zou gewoon zeggen ach die ene keer!! Leuk feestje om een keer anders het nieuwe jaar in te gaan :grin:

Ik kan een poging wagen, maar geef het een kleine kans :joy:

Nou het was geen succes @Teigetje :joy:

Toen ik zei weet je wat we ook kunnen kijken? Eene keer per jaar, gaan alle remmen los… ging het gezicht al op onweer :joy::joy:

Hahahahaha :joy::joy::joy: nou wat saai. Je kan ook nog zeggen dat het dit is óf in maart mee naar het Gelredome

Ik probeerde nog het is de hele show, dus ook het optreden van donnie (mijn idool) maar daar trapte ie niet in. Ik moet maar met iemand anders trouwen. Dus ik zei ok ik bel rob kemps wel. Die wil het vast wel kijken :joy: en ik mag ook niet met oordopjes kijken, want dat is ongezellig :joy:

Hahaha nou dan moet je het maar in je eentje terugkijken van de week en dan feestje houden :joy::joy:

Oh wat leuk ga je dan ook 30 april naar Donnie in AFAS?

1 like

Nee ik heb geen kaart haha weet eigenlijk niet of het al uitverkocht is.
Ben 1x in carré geweest en een keer op een festival en beide keren dacht ik wel wow ik pas echt niet tussen dit publiek :joy:

• Tuscan
  • Doric
  • Ionic
  • Corinthian
  • Composit
  • Ik haat alle pilaren
  • Anders

0 stemmers

1 like

Las dit echt op een moppersmurf toontje

10 likes

Vond de show van Peter echt vet grappig haha. Najib not so much.

Ionic more like iconic am i right ha ha happy new year

7 likes

Hey haha in 1 van mn eerste ‘tekeningen’ van zo’n boek op de middelbare school begon ik met pilaren tekenen.

1 like