Stel je persoonlijke vraag #33

Sinds ik me dit realiseer zijn mijn oudejaarsavonden zo enorm verbeterd. Heb gewoon medelijden met de mensen om me heen die er (zelfs in de pandemie) nog iets van proberen te maken.

1 like

je suis omw

1 like

Ja, ik snap niet wat mensen zichzelf aan doen. Beetje vreten, beetje tv kijken, na het vuurwerk naar bed. Lekker chill toch.

13 likes

Ik heb vooral last van fomo. Vind het principe van thuis op de bank met lekker eten en Netflix prima, maar omdat iedereen om mij heen wel plannen heeft en met vrienden afspreekt voel ik me toch een beetje sneu en vriendloos. Heel irritant dat ik me dat nog aantrek als 33 jarige. Ga vandaag en morgen ook maar proberen niet op insta te kijken om mijn leven te vergelijken met dat van anderen :roll_eyes:

8 likes

Ik vind het ook relaxt juist. Je kan er (als er geen pandemie is) voor mijn gevoel ook heel veel kanten mee op. Maar ik kies bijna altijd voor eten, drinken en sterretjes afsteken met een paar mensen die ik ook echt graag wil zien.

3 likes

wauw dit is ZO bizar. Hoe kan je dat niet boeien? er staan in de top 40 dus MAAR TWEE VROUWEN tussen de 39 mannen???

5 likes

Een lijst die voornamelijk door witte boomer mannen wordt ingevuld neem ik gewoon niet serieus.

24 likes

Ja maar ik wil wedden dat 70% van de stemmers op de Top2000 een witte man is en dan van het slag ‘vrouwen zijn niet grappig en kunnen geen goede muziek maken’ terwijl ze weer 8 nummers van Dire Straits invullen.

27 likes

Ja sowieso dat witte boomers hierop stemmen, maar dan nog. Ze blijven me gewoon teleurstellen. Keer op keer.

3 likes

En dan zijn ze ook heel boos als er een rap nummer of iets anders van na 1979 in de lijst komt

7 likes

Of als queen niet op nummer 1 staat want dat hoort!!!

1 like

Gefixt

6 likes

Ben jij ook altijd zo zenuwachtig met oudjaar?

• Ik wel
  • Ik niet

0 stemmers

Heeft niets met mijn plannen voor vanavond te maken. Gewoon het hele sfeertje van de laaste dag van het jaar, al die oude nummers in de top2000

2 likes

Jaa altijd zenuwachtig en verdrietig. Terwijl ik t zon domme dag vind.

8 likes

Ik vind mannenstemmen fijner om naar te luisteren en om die reden heb ik er wel begrip voor, vandaar dat het mij niet zo boeit.

2 likes

Kijk je graag horror films? (Ik zit Insidious nog eens te kijken en kan echt niks met paranormale shit of geesten. Ik vind dat zo saai)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is je favoriete genre?

• Psychologisch
  • Paranormaal
  • Monsters
  • Zombies
  • Gore
  • Slasher

0 stemmers

2 likes

Psychologische body horror geregisseerd door vrouwen :heart_eyes:

3 likes

Ik ben altijd heel melancholisch met de jaarwisseling, altijd al heel bewust stilstaan wat het nieuwe jaar gaat brengen qua gezondheid om me heen enzo. Al sinds vroeger. En dit jaar extra groot zwaar gevoel om 2021 af te sluiten en het nieuwe jaar in te moeten zonder mijn overleden ouder. Was mijn grootste nachtmerrie.

8 likes

Ben nooit echt zo into horror geweest, maar vond Possession (1981) wel super vet, dus als iemand horror film tips in die richting heeft, laat 't mij maar weten! :star_struck:

En Isabelle Adjani :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Sinds een tijdje krijg ik mega vage advertenties op Facebook van een bepaalde webshop met de meest bizarre prijzen. Ik laat m’n vriend altijd raden wat het is en bij sommige dingen weet hij het echt niet. Ben benieuwd of jullie het wel gelijk zien. Dit wordt voor mij de 2/3e keer dat ik een poll aanmaak en gelijk eentje met foto’s dus ik hoop dat ik het goed doe. :sweat_smile: edit: de vorige was een grote faal. Ik hoop dat het zo lukt. Edit 2: en de keer erna ook niet. Dan maar zonder antwoorden. Die komen later dan maar. :joy:

• Een lamp van steen (zoals een zoutlamp)
  • Een beautycase
  • Decoratie
  • Een tas

0 stemmers

• Decoratie voor aan de muur
  • Wandlamp
  • Kapstok
  • Handdoekhouder

0 stemmers

• Paraplu waarvan je de stok niet ziet op de foto
  • Lamp
  • Hoed