Stel je persoonlijke vraag #33

Ik ga vandaag voor het eerst een appelbeignet eten. Zeer benieuwd

1 like

Ook goor.

1 like

Oliebol met of zonder krenten?

• Met!!1!1!!
  • Zonder!1!!!1

0 stemmers

Om en om

1 like
  • Om en om!!!1!1

0 stemmers

2 likes

:heart_eyes: ik voel me vereerd dat je deze poll maakt voor mij

2 likes
Als ik zonder rekening te houden met gevoelens van anderen zou kunnen kiezen hoe ik oud en nieuw vier, vier ik dat het liefst
  • Alleen
  • Met mā€™n partner
  • Met familie
  • Met vrienden

0 stemmers

Niet.

13 likes

Haha ja alleen had eigenlijk alleen/niet moeten zijn

3 likes

Ergens waar geen vuurwerk wordt afgestoken. Mijn longen zijn boos en mijn hondje vindt dit ook niet tof

3 likes

Maar ik wil het ook best niet vieren met andere mensen. Het is gewoon een avond als elke andere wat mij betreft dus ik doe niet iets speciaals om het te ā€˜vierenā€™ maar ga ook niet in mijn eentje in bed liggen om 20 uur ofzo.

5 likes

ik eet bananenbollen hoor heb er net eentje in mā€™n mik gestopt

2 likes

Mijn ontbijt waren 2 oliebollen, dus ik denk dat ik de 4 vandaag wel aantik

Ik heb net 2 als lunch gehad, ben dr al weer klaar mee voor vandaag. Voel nu al dat ik straks misselijk ben, trap er ieder jaar weer in.

1 like

Sinds dit jaar heb ik die ook helemaal ontdekt, zo lekker :drooling_face: Het is dat ik bang voor vuurwerk ben, anders was ik nu naar de kraam gegaan.

1 like

Zijn echt mā€™n favo, ik vind de binnenkant smaken naar een bananen babyhapje ofzo hahah, alleen wel vet buikpijn gelijk na eentje

2 likes

Ja, lekker bananenprutje :joy: :banana:

1 like

In arnhem hebben ze bij een kraam er ool van dat glazuur overheen die ook op bananen soezen zit :drooling_face:

2 likes

De meest overgewaardeerde dag op aarde. Iedereen heeft extreem hoge verwachtingen en het is bijna altijd kut. Of in ieder geval minder leuk dan de bedoeling was. De caronaperiode even uitgezonderd

39 likes

Ik vind het altijd een heerlijke dag, lekker vreten, etc. Maar ik doe ook gewoon waar ik zin in heb, snap niet dat je jezelf altijd laat teleurstellen met te hoge verwachtingen. Kerstdagen idem dito, waarom met mensen hangen die je buiten dit seizoen niet kan luchten. Joe.

26 likes