Heb jij soms een paar uur na het avondeten weer honger? Zeg 2.5 uur later
- Ja, maar alleen voor kleine snack(s)
- Ja, zou dan zo weer hele maaltijd op kunnen
- Nee, nooit
0 stemmers
Heb jij soms een paar uur na het avondeten weer honger? Zeg 2.5 uur later
0 stemmers
Alleen in lekkere dingen. Dus niet echt honger maar meer zin om iets lekkers te eten denk ik.
Is een zak chips een kleine snack?
Ja (family pack ook ja)
Ik ben best een drinker maar van de helft heb ik nog nooit gehoord. Misschien ben ik niet decadent genoeg ervoor
Ik drink as we speak die van de Lidl van 3,50 ofzo
Champagne drink ik morgen, maar gedurende het jaar vaker cava of crƩmant want goeiekoper (maar zelfde manier van produceren alleen dan andere regio). De rest vind ik wel mindere opties, maar na een paar glazen ben ik niet meer echt kieskeurig te noemen en heb ik wss al 3e graads bitterbal brandwonden in mijn mond.
Loooooove bubbels, vooral cremant de Bourgogne maar met O&N accepteer ik nog een fles witte wijn van de Appie in de Sodastream
Snap ik wel. De meeste mensen zijn inderdaad niet bekend met de streek āJip en Jannekeā maar het is dan ook een hele exclusieve wijnstreek in Genovia.
@grace
Ik heb dit misschien geprobeerd toen ik dronken was. Er bleef erg weinig wijn over haha.
Wel de groene/gouden jip&janneke. Al heb ik die ander nooit geprobeerd. En dit jaar de cheape versie appel&water van ah a 58 cent.
Moet & Chandon, Laurent Perrier of Ruinart doen het hem wel.
Vranken Champagne is bij Delhaize nu 1+1.
Ik wil ook zo graag weer naar Antwerpen, maar ben bang dat ik terug de grens over wordt gegooid met de rest van de Nederlanders als ik volgende week ga.
Alleen in een leeg gebouw (werk), maar mijn moeder wil me morgen oliebollen en kniepertjes enzo meegeven voor mijn nachtdienst
Het was 35 minuten aanschuiven aan de grens in Breda met Brecht. Blijf nog maar thuis
Ik tijdens het lezen van deze post:
Zjiep ee ZjĆ¢nke
Ik vind kamperen echt heel leuk en ook op festivals maar er zitten wel voorwaarden aan.
Omdat ik altijd bandjes omdoe kunnen we als eerste onze tent opzetten en mogen we via een backstage route (aka geen loopbrug) en ik heb een tent waarin je kan staan en een mega dik luchtbed en allemaal lekker eten enzo mee. Met een half lekke kuttent en 3 zakken krentenbollen had ik t een stuk minder leuk gevonden.
Kamperen vind ik ook het leukste op natuurcampings met ruime plekken en een eigen plekje om vuur te maken. Het enige nadeel is snachts naar de wc š„²
Ahh de eurokok echt een gemis
Op de muren bonken vind ik iets heel agressiefs hebben. Zou daar echt de zenuwen van krijgen, bah.
Alles wat ik weet van koken heb ik van hem