Stel je persoonlijke vraag #33

Dit doe ik ook :laughing: aan het einde liggen er zo 8 vieze theelepels in de gootsteen

3 likes

Ik denk er allemaal niet over na als ik het niet zie.
Maar laatst ook een kindje die met zā€™n zand snottebellen handjes in alle bakjes aan het graaien was met snacks en hapjes op een feestje. En gewoon half omgooien of half afgegeten terugleggen. Ouders die dan zeggen: ooh ja hij houd wel van lekker eten.
Ik heb de hele middag honger gehad en bijna gehuild boven die bakjes lekkers. :triumph: Feestje was voor mij verpest.

1 like
  • ik houd van kamperen en ben daarmee opgegroeid
  • ik houd van kamperen en ben dat pas op latere leeftijd (16+) gaan doen
  • ik houd niet van kamperen maar ben daar wel mee opgegroeid
  • ik houd niet van kamperen en heb het pas op latere leeftijd voor het eerst gedaan
  • ik heb nog nooit gekampeerd

0 stemmers

• ik houd van kamperen en op festivals vind ik dat ook leuk
  • ik houd van kamperen en op festivals vind ik het niet leuk
  • ik houd niet van kamperen maar op festivals wel
  • ik houd niet van kamperen en op festivals ook niet
  • ik ga niet naar meerdaagse festivals omdat ik kamperen zo haat
  • ik nam weleens een bungalow/hotel oid voor meerdaagse festivals
  • ik haat festivals

0 stemmers

wat is leuker, kamperen of festivals?

• kamperen
  • festivals
  • allebei niet
  • dit zijn letterlijk mijn 2 lievelingsdingen in de hele wijde wereld

0 stemmers

1 like

Met een paar dagen lowlands maak je mij niet blij mee

Dit is het beste aan festivals

hele dag op het festival rondstruinen maar 's avonds wel gewoon lekker in een goed bed pitten en hotelontbijtjes :thumbsup:

11 likes

Toen ik voor het eerst naar festivals ging maakte ik met vrienden altijd mensen die in een vooropgezette tent, of zoĀ“n blokhut/huisje/camper/glamping ding op de festivalcamping stonden belachelijk. Wat een onzin, daar ga je toch niet zovel geld voor uitgeven?

En nu ben ik oud, lui, en heb ik meer geld te besteden, en nu snap ik het opeens wel. Vind de sfeer van zoā€™n festivalcamping geweldig, de feestjes, de mensen, muziek, gezelligheid. Maar de regen (zooo vaak en ook al is je tentje dan waterdicht, de voortent niet en je kunt niet buitenzitten en ALLES wordt vies en nat!), of zulke felle zon dat je je tentje uitzweet, de modder overal, de wcā€™s en douches, het ellenlange gesleep naar de camping met al die kampeerspullenā€¦dat kan ik wel missen :sweat_smile:

5 likes

Die combi vind ik verschrikkelijk, ik houd van kamperen door de kneuterigheid en knusheid en eenvoud (genieten van kleine dingen en back to basic). Festival is juist zoveel prikkels en veel dat ik daar lekker in mā€™n eigen bed en rust van moet bijkomen. En een paar uur is genoeg haha.
Er is geen natuur of rust, dus zie dat echt helemaal los van elkaar. En wil ook lekker kunnen douchen enzo.

8 likes

Ben jij morgenavondā€¦?

• Alleen
  • Alleen met partner
  • Met partner en ander(e) stel(len)
  • Met partner en vrienden
  • Met vrienden
  • Single met stellen (Rip)
  • Met familie
  • Met familie en vrienden
  • Met nog een heel ongebruikelijke combinatie die je niet genoemd hebt

0 stemmers

Ik vind het kutste dat je bij festivals altijd op een groot veld in de brandende zon staat. Ik wil een plekje voor mijn tent met schaduw in de ochtend en een lekker avondzonnetje voor de borrel.

5 likes

Alleen qua mensen maar wel met mā€™n kat! :two_hearts:

16 likes

Ik heb alleen gekampeerd op Appelhof en op Solar en dat was allebei fantastisch :heart:
Maar op vakantie wil ik niet kamperen, dan wil ik luxe

1 like

Single (ik) met een stel en 2 kinderen :grimacing: en voor middernacht terug naar huis naar mijn poezenkind

3 likes

Heb je een touw?

7 likes

neem je dan ā€˜s nachts de taxi naar een hotel?

@Acquiesce hahaha ja same!!! ik vind het heel gezellig op de festivalcamping en ben vaak de laatste die gaat slapen maar voor in de middag lijkt het me zo mega chill om gewoon in een semigeluidloze ruimte te slapen zonder halfdood te gaan van de zon of idd je niet eens kunt omkleden omdat er overal modder ligt en alles binnen 3 seconden nat en vies is šŸ„² maar ik heb het vooralsnog nog nooit gedaan
(had t laatste jaar trouwens zoā€™n zwarte festivaltent van decathlon en die werkt wel echt subliem moet ik zeggen)

2 likes

Ik ben niet zo melodramatisch en ik krijg vreten dusja.

11 likes

Single met een stel en hun baby.

Zou eerst naar 1 vriendin, alleen ze heeft 5 dagen geleden contact gehad met iemand met corona en nu moet ze morgen dus een ggd test, alleen ik vind het nog te onzeker om dan af te spreken :cry::cry: ik voel me hier zo gemeen om, want dan zit ze helemaal alleen en heeft ze misschien geen corona, maar ik vertrouw het gewoon niet :frowning:

1 like

Nee gewoon zelf, ik drink niet dus

1 like

oh dat is echt chill zeg! plus dan hoef je ook niet in coma als je weer thuis komt
ik wil dat ook een keer zo doen als ik in mn eentje of alleen met 1 vriendin ga ofzo denk ik

1 like
  • Champagne
  • Cava
  • CrĆ©mant
  • Prosecco
  • Espumante
  • Anders
  • Alles met alcohol en bubbels
  • Jip en Janneke champagne
  • Anders alcoholvrij

0 stemmers

Asti! Zo lekker.