Laatste tijd wel heel erg alsof ik nooit verzadigd ben.
Nav dit artikel: DPG Media Privacy Gate
Wat is de hoogste geldprijs wat je ooit gewonnen hebt?
- Minder dan €100
- €100+
- €250+
- €500+
- €1000+
- €2500+
- €5000+
- €10.000+
- €50.000+
- €100.000+
- €500.000+
0 stemmers
Is er ook een €0 optie
Ik dus ook, heel vervelend. Ik heb het vooral in de avond, kan blijven eten want ik blijf gewoon trek of honger houden
Ik ga een warmtepompwasdroger aanschaffen omdat ik een koud/nat huis heb waar kleding niet goed droogt en dus gaat stinken in de winter. Ik vraag me nu af of je kleding er (veel) slechter van wordt. Ik lees hier en daar dat een warmtepompdroger niet zo slecht voor je kleren is als een condensdroger omdat hij op lagere temperatuur (en daardoor iets langer) droogt.
Wat is jullie ervaring daarmee?
Met kleding bedoel ik broeken/truien/shirts (geen ondergoed/beddengoed)
- Ik heb een condensdroger, doe mijn kleding daar in en het blijft mooi
- Ik heb een condensdroger, doe mijn kleding daar in en het wordt wel iets/veel minder mooi
- Ik heb een condensdroger en doe mijn kleding daar niet in
- Ik heb een warmtepompdroger, doe mijn kleding daar in en het blijft mooi
- Ik heb een warmtepompdroger, doe mijn kleding daar in en het wordt wel iets/veel minder mooi
- Ik heb een warmtepompdroger en doe mijn kleding daar niet in
- Ik heb geen wasdroger
0 stemmers
Bij mijn ex schoonmoeder deed ik mn spulletjes in de warmtepompdroger en thuis in de condensdroger en merkte echt 0 verschil qua kleding. Volgens mij zit dat verschil meer in de manier hoe ze werken dan echt wat je merkt.
Ik heb een wasdroogmachine en dat ding verneukt je kleding echt keihard. Geen idee met welke techniek hij droogt maar het is kut
Ik droog alleen dingen zoals ondergoed sokken handdoeken joggingpakken, leuke kleren niet (maar ik heb ook amper ‘leuke’ kleren dus dat scheelt)
Ik heb sinds kort een warmtepompdroger om dezelfde reden als jij (wij kregen ook schimmel in de kozijnen door de condens) en mijn leven is ZO VEEL verbeterd hierdoor haha. Het klimaat in huis is weer prettig en mijn kleren zijn weer fris. En we kunnen een paar wasjes op één dag draaien ipv 48 uur wachten tot er weer plek is op het wasrek
Wij doen wat duurdere of delicatere kleding niet in de droger, maar ik denk zo’n 2/3 wel en tot nu toe geen problemen gehad. Maar goed, we hebben nog geen lange termijn ervaring dus.
Ik hou wel van kamperen, maar na twee maanden op vakantie had ik er wel genoeg van haha. Vooral het elke dag alles weer inpakken.
Maar met een tent op het dak in Namibië kamperen was wel een van m’n lievelings kampeervakanties Ook gewoon de kans dat een olifant naast je tent staat is een raar idee.
Bij mij gaan shirtjes, jeans en hoodies er vaak gewoon in. Meestal blousjes en mooie truien niet. Elke keer wint m’n luiheid een beetje en gooi ik weer een ‘nieuw’ kledingstuk voor het eerst in de droger. Is tot nu tor eigenlijk niet mis gegaan op 1 trui na van m’n vriend maar dat had ook in de was kunnen gebeuren.
We hebben een klein appartement en ben zooo blij dat er niet altijd was meer staat. Als ik echt veel heb doe ik meestal eerst alles wat in de droger kan wassen en daarna een nieuw wasje met de rest. Heeerlijk een droger!
ging je elke dag naar een andere camping
dat lijkt me ook bloedirritant ja
en wat mega mega vet kamperen tussen de olifanten
Geen idee of er zich een verschil tussen de twee is maar ik zou mooie kleding echt niet in de droger doen. Ik had een keer twee hetzelfde shirt (opnieuw gekocht omdat er een gaatje in zat). Het shirt met gaatje droeg ik om te slapen en stak ik dus wel gewoon in de droger. Het verschil met het “goeie” shirt was echt enorm. Kleur afgebleekt, stof werd gewoon lelijk en krimpt.
Ik vier het met mijn vriend bij zijn oudste schoonbroer. Hij is zooooooooo lief altijd en er komt nog een andere vriend van zijn broer en die is ook altijd zo leuk en gezellig dus heb er zin in
Condensdroger hier en ik doe er handdoeken, beddengoed, onderbroeken, sokken en dingen als pyjama’s in. Dingen die echt niet mogen krimpen of waar ik zuinig op ben gaan er niet in. Wat ik ook heel veel gebruik is de ‘licht strijken’ optie, voor t-shirts, blouses, broeken en katoenen truien bv. Dan droogt hij ongeveer 10 minuten op de laagste temperatuur en dan kun je het daarna kreukvrij ophangen. En je hoeft niet meer te strijken (echt enorme hekel aan)
Volg jij 1 of meerdere juicekanalen op Instagram?
- Ja, eentje.
- Ja, meerdere.
- Nee, maar ben wel benieuwd.
- Nee, geen behoefte aan.
- Nee, ik ken dit ook niet.
0 stemmers
Wij moeten zo naar het asiel om wat dwangvoer te halen en ik vroeg me af of het stom is als ik oliebollen mee neem voor het personeel?
Het is dan wel wat ik toevallig in huis heb, dus allemaal met krenten en misschien hebben ze al oliebollen
Maar ben ze zo dankbaar voor het goede advies en de hulp
- Ja oliebol
- Nee oliebol
0 stemmers
Ze zijn niet per se van goede kwaliteit ofzo
Niemand is ooit stom die oliebollen meeneemt
Ik ken 80% van de mensen die daar besproken worden nooit maar ben verder niet vies van juice
Nogmaals en dit geld voor alle andere die ooit nog deze poll gaan maken.
Niemand vind:clap: een cadeau/aardig gebaar:clap: als dank voor hun goede/harde werk erg
Koop die shit gewoon. Kost je minder tijd dan een poll aanmaken.