Stel je persoonlijke vraag #33

Ligt eraan voor wie. Mn vriend of moeder wel :joy:

5 likes

Ik kan nooit slapen in een tent, veel te gehorig. Ik zou mij ook doodergeren aan het lawaai dat die eekhoorntjes maken.

Kan mij nog herinneren dat eekhoorntjes constant nootjes lieten vallen op de camper waar ik in zat

1 like

Ik doe dat niet eens als het van mezelf is, heb dan het idee dat ik mijn speeksel mee invries als het bvb een grote voorraad bolognaisesaus is

2 likes

Ik ben geen kampeerfan, en campings vind ik ook stom maar ergens kan ik me wel de charme voorstellen om op een prachtige plek ergens in de natuur zonder anderen om je heen je tentje op te zetten. Op dat soort plekken heb je geen vaak geeneens huizen. Vind dat er altijd idyllisch uit zien. Niet voor mij weggelegd want ik pak al 3 koffers in als ik een nacht bij mijn ouders slaap, maar vind het wel leuk om te zien/ over te horen van vrienden haha.

Ik ook niet! Ik gebruik altijd een theelepel met als gevolg dat ik tijdens t koken altijd super veel theelepels vies maak :rofl:

2 likes

Och heerlijk, je bent de hele dag buiten. Koffie drinken in het zonnetje en je staat vaak midden in de natuur. En het sfeertje is zo gemoedelijk dat je met iedereen makkelijk contact hebt / zit te borrelen s avonds. Vorig jaar stonden we op een plekje vrijwel direct aan het meer zag en startte ik vaak de dag door een stukje te zwemmen.

Ik zou alleen zorgen dat de tent niet lek is.

11 likes

Ja idem een stuk of 5 minstens. En die gaan rechtsreeks verderop en niet naast de pan waar de roerder ligt. Mogen met niks in contact komen.

@Bunnyslippers zou je bij mij wel durven eten ik laat nog steeds de post ook een dag liggen :sweat_smile:

Geen andere mensen dichtbij. Alleen natuur geluiden, dat vind ik fijne prikkels.

2 likes

Die eekhoorns heb je ook bij een huisje gelukkig.
Ik hou van de natuur en tegelijkertijd vind ik t smerig. Modderpoten (dat gevoel ook als je in de modder loopt🤮), zomers allemaal vliegbeesten overal om je oren. Soms zou ik willen dat ik andere dingen leuk vond zodat ik de natuur niet in hoefde.

2 likes

Mijn kind heeft laatst op de opvang pepernoten gemaakt met Sinterklaas

Goed gedaan schat maar mama likt nog liever de onderkant van haar schoen dan dat ze pepernoten met snot en kwijl van 12 kinderen eet

32 likes

Ik vind natuur niet vies, haha, wel handig gezien ik graag trail run in de natuur en een hond heb die onder de blubber zit.
Maar snap jouw frustratie wel, denk ik.

1 like

Doet me eraan denken dat ik eens met vrienden met kinderen pizza had besteld. Begint hun kind haar mond plots te bloeden en doppen ze dat af met keukenrol wat ze dan met bloed en al tussen die pizzastukken gooiden :face_vomiting: De ouders niet dat kind. Ik de hele tijd zoeken welk pizzastuk zeker geen kinderbloed heeft aangeraakt. Neemt een andere vriend (niet de ouder) ineens het stuk bloedpizza over waar dat kind al in had gebeten en eet het smakelijk op :cry:

1 like

De moeder van mijn beste vriendin zegt altijd “waarom zou ik €7,50 per nacht betalen voor armoede”, maar die komt uit een krottenwijk dus ik snap wel dat je dat dan denkt.

Maar zelf vind ik het heeeeeeerlijk kamperen

3 likes

Gadverdamme never forget dat mijn broertje koekjes meenam die ze in groep 1 hadden gemaakt en er blauwe kraaltjes in zaten. :nauseated_face:

Ik vind 't idee van kamperen wel leuk ergens middenin de natuur, maar dan liever gewoon dit:

ipv 's nachts met een wc-rol onder de arm moeten lopen

11 likes

Natuur en ik gaan niet goed samen. Daar zorgt mijn hooikoorts wel voor 🥲

2 likes

Ik heb heel erg geprobeerd om kamperen leuk te vinden, maar ben tot de conclusie gekomen dat het niet aan mij is besteed.

2 likes

Ik heb ook hooikoorts haha maar werkt best. Al is het soms zo irritant

1 like

hahaha ik dacht dat je met je post bedoelde dat je juist van de mensen waarvan je wéét dat ze smeerpoetsen zijn ook door hun klaar gemaakt eten eet

maar wel frappant ja dat je zoveel uit eten gaat/van eten houdt en toch smetvrezerig bent, heel chill dat je het je niet laat tegenhouden :fork_and_knife::fork_and_knife:

ik trek zelf wel de grens bij (kinder)snothanden trouwens, ik heb een snotvananderemensen-fobie

1 like

Je gaat bij iemand eten, er is een grote kans aanwezig dat je snot van de gastvrouw in je gerecht krijgt, óf kattenharen van de kat. Wat is erger?

• Snot
  • Kat

0 stemmers

1 like