Stel je persoonlijke vraag #33

Of de keuken schoon was boeit me niet zo, maar als het van die cakejes zijn met fondant, waar duidelijk kinderen bij geholpen hebben (die dat met dezelfde handen bespelen als waarmee ze in hun neus en onderbroek zitten), dan sla ik even over.

Edit: zoiets dus, maar dan slordiger want door kinderen gemaakt

sintcupcakes-300x300

15 likes

Ah joh, goed voor de weerstand toch.

2 likes

Lof mijn eigen bacteriën. Ik heb zelf smetvrees dus ik kan er dan geeneens van genieten. Dus dan laat ik het liever gaan.

Verder vreet ik alles wat los en vast zit, maar ik moet gewoon de ranzigheid niet zien. Bakjes met borrelnootjes of grote schalen met hapjes in een open ruimte zijn gewoon niet aan mij besteed.

Vind mensen gewoon vies, dieren eigenlijk niet echt (die maken meestal ook geen cupcakes). Kamperen vind ik ook kut, maar als anderen dat heerlijk vinden boeit mij dat. Meer hapjes en tenten voor de rest. En mensen die zeggen goed voor de weerstand zijn vaak zelf t viest.

Edit: sorry @Spaarlamp

12 likes

Oh ik zou idd geen gebakjes of koekjes aannemen van mensen met kinderen onder die 10 :nauseated_face: voor je het weet heeft er eentje een loopneus of korst vinger in je koekje gestoken.

7 likes

Hahahahahaha :joy::joy::joy::joy:

Breng wel mijn eigen koekjes mee.

1 like

Als ik die dan ook op mag eten vind ik alles prima

1 like

Kom maar door met die kattenhatershaat, maar ik hoef ook geen traktaties van collega’s met katten. Vooral niet als ze vertellen hoe schattig hun kat uit de kraan drinkt. Huisdieren op het aanrecht :face_vomiting:

3 likes

Of lekker even de hond aaien tijdens t bakken/koken :face_vomiting: no thank you

4 likes

Ik snap de haat over katten op het aanrecht nooit (en ja ik heb katten maar die komen daar niet haha) maar je eet toch niet direct van het aanrecht? Je snijdt toch dingen op een snijplank en je kan het afnemen met een doekje.

Ik zie dat zo vaak namelijk en ik leg nooit rechtstreeks eten op het aanrecht.

9 likes

Oh echt niks goorders dan dat. Mijn nichtje van 1 liep met kerst rond te graaien in alle bakjes die op tafel stonden. Ik had trek in olijven maar toen ik dat zag (en hoevaak ze iets half aangevroten terug wilde leggen voordat d’r moeder het doorhad) was ik compleet genezen. Wegwezen met je vieze snothandjes

5 likes

Ik zal vast eens dingen direct op het aanrecht leggen (bewust of onbewust), lijkt me sterk dat je dat echt nooit doet, maar ik hoef ook mijn snijplank niet op hetzelfde oppervlak als waar net een kat zijn poepgat geparkeerd heeft of met zijn poten waarmee hij net van buiten komt heeft neergezet.

Edit: en dan heb je nog de haren en schilfers en weet ik wat er van die beesten komt (duidelijk geen huisdierenfan hier) die op het aanrecht liggen dan en in je eten kunnen waaien.

6 likes

Haha dit had ik dan weer met de bejaarde opa van mijn man. Die was niet zo goed meer in persoonlijke hygiëne bijhouden. En die graaide in de nootjes alsof hij meedeed aan lingo. Dus ik greep mijn kans zodra de nootjes op tafel kwamen, want zodra hij zijn slag had geslagen hoefde ik niet meer.

5 likes

Krijg jij meer een goudkleurig of zilverkleurig gevoel bij oud & nieuw?

• Goud
  • Zilver

0 stemmers

2 likes

Ik voel me echt een viezerik maar daar denk ik dus echt niet aan. Ik had laatst cakejes van mijn collega die hij met z’n 3-jarige zoontje had gemaakt. Vast ook heel vies maar ach.

Misschien heb ik daarom ook al 6 keer buikgriep gehad dit jaar.

(grapje dat komt van m’n zoontje die met vieze kindjes speelt)

Als ik voor anderen bak of kook let ik er trouwens wel altijd op, dan ben ik extra schoon in de keuken (als in extra vaak handen wassen en niet het beslag proeven met dezelfde lepel).

7 likes

Kamperen?

• Hartstikke leuk
  • Mwa, voor een keertje
  • Mij niet gezien
  • Schat, ik doe alleen aan glamping

0 stemmers

Meest belachelijke wat je tijdens je vakantie kan doen om tot rust te komen.
Onze voorouders hebben keihard gewerkt om huizen uit te vinden, zodat we niet meer in gekke tentjes en hutjes hoeven te leven en nu geven we geld uit om dat in onze vrije tijd te doen. Noooo way.

20 likes

Absoluut niet, op vakantie wil ik uitrusten, zo weinig mogelijk zelf doen en lekker even in luxe leven :joy:

2 likes

Altijd kamperen :heart: Ook in de natuur, van de zomer hadden we eekhoorns als buren in de bomen (gewoon in NL blijven we door corona).

De vrijheid die het geeft, de rust. En gewoon eigen dingen mee (eigen tent).

20 likes

Als je voor anderen kookt, proef je dan wel eens het eten met dezelfde lepel als die waarmee je aan het koken bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

I

1 like