Ik hoor af en toe heipalen die de grond ingebeukt worden om 7 uur, maar verder is het redelijk klusvrij op dit moment
Van het voorjaar worden de handige Harry’s en Hetty’s wakker uit hun winterslaap
Ik hoor af en toe heipalen die de grond ingebeukt worden om 7 uur, maar verder is het redelijk klusvrij op dit moment
Van het voorjaar worden de handige Harry’s en Hetty’s wakker uit hun winterslaap
Ik weet dat hoveniers vroeger beginnen dan kantoortijden, maar zo vroeg had ik zelf nog niet meegekregen. Maar mijn irritatie was vooral dat hij het in z’n eentje deed en rond een uur of 10 weer weg was. Zal inderdaad wel wat met planning te maken hebben, maar ik denk dan als je met meerdere medewerkers de hele dag er bent is het in 1 à 2 dagen gebeurd? Nu was hij er denk ik wel 2 weken mee bezig😅
Met hoeveel mensen appen jullie (bijna) elke dag?
0 stemmers
Die bladblazer komt iedere week langs mijn lokaal in de klas, net als ik iets sta uit te leggen of mijn klas net superstil aan het werk is altijd slecht getimed in elk geval, laatst stonden ze 10 minuten met elkaar te schreeuwen terwijl die dingen aan stonden, toen heb ik de ramen maar dicht gedaan (mag niet eigenlijk, want corona). was wel trots want de kinderen keken een keer op en gingen vervolgens gewoon door met hun werk
Wat netjes van je leerlingen! Mijne zijn bij het minste of geringste afgeleid: de groene parkieten die besjes uit de struiken komen eten, een collega die op hakken door de gang tikt, leerlingen in het gebouw aan de andere kant (dan moeten de gordijnen weer dicht), m’n poster van een kussende Brezjnev en Honecker, een wesp, een spin, etc.
Ja ik denk dat het ook per persoon verschilt wat je als last ervaart. Ik hoor mijn buren wel dagelijks, maar wel gewoon leefgeluiden. Maar het feit dat ik ze hoor vind ik soms ook al vervelend. Onze bovenburen hebben twee kleine kinderen en die hoor ik vooral regelmatig als ze spelen en door het huis rennen. Dat vind ik ook irritant, maar zou ik nooit over klagen omdat het gewoon leefgeluiden zijn. Alleen die kindjes slapen boven ons en toen ze een keer zondagochtend vroeg om half 7 de hele tent aan het verbouwen waren moest ik wel even tot 10 tellen om niet naar boven te gaan. Verder zijn het prima buren, gewoon normale mensen die niet veel klussen, geen overlastgevende huisdieren hebben, geen harde muziek draaien etc. dus ondanks dat ik heb aangegeven wel wekelijks overlast te ervaren ligt dat niet per se aan hen.
Hahahaha, nou van vliegen en wespen raken ze wel heel vlug afgeleid. Meestal zeg ik meteen: “ja jongens en vliegt een vlieg, je hoort een bladblazer, er loopt een spin. Je kunt ondertussen gewoon doorwerken”. Of ik laat ze allemaal 10 seconde kijken, even volle aandacht op dat en daarna weer op mij/hun werk
Oh het zou voor mij echt de hemel zijn als ik mijn bovenburen nooit zou horen
als er ergens een schaal met allerlei soorten eetbare producten of gerechten staat en daar ligt ook iets bij wat je niet kent of nog nooit gegeten hebt, kies je dat dan ook uit?
0 stemmers
Ligt eraan of er iets in zit waar ik allergisch voor ben. Als ik het niet zeker weet, sla ik het liever over
Jeukend tandvlees is geen pretje
Ik woon op eem galerijflat en letterlijk 4 van de zes huishoudens op onze ‘galerij’ heeft honden. Echt heel irritant, bij elke scheet blaffen ze
10+ maar dat is alleen omdat m’n meest actieve groepsapp uit 13 man bestaat en daar de hele dag door in wordt gepraat. Zonder die app zou ik op 3-4 mensen komen ofzo, sommige dagen zelfs 0 dan.
Ik was altijd heel erg slecht met eten. Nooit iets nieuws willen proberen en andere texturen heel vies vinden. Maar de afgelopen jaren heb ik juist geprobeerd om dat te doorbreken en ik kan ineens zoveel meer eten. Veel dingen die ik bij voorbaat als vies beschouwde blijk ik heel lekker te vinden.
Ik omg ook wel een beetje op mijn vroegere zelf.
Die vieze madenkaas mag je houden
Dat mag niet eens kaas heten. Dat is gewoon echt ziek. Ik werd helemaal naar van het zien alleen ervan. Heb wel last gehad van een maden fobie waarbij ik het woord niet eens kon lezen, en in alles die gore dingen zag maar echt. Als dat kaas is en mensen dit oprecht eten ga ik nog liever dood.
Ooh dit doet me aan iets anders denken:
Als een collega die je niet super goed kent zelfgemaakt eten/hapjes/cake/whatever uitdeelt op kantoor…
0 stemmers
Edit: oeps sorry, stond per ongeluk op anoniem
Als die persoon er gewoon normaal uitziet ja dan maakt het me niet uit, als iemand er heel smoezelig uitziet of nagels met rouwrandjes heeft ofzo dan nee bedankt.
Vaak ook als ik diegene wel goed ken haha, zoveel smeerpoetsen.
denk dat mensen sowieso onderschatten hoeveel bacteriën je zelf al de hele dag met je meeneemt.
ik word altijd een beetje geïrriteerd van mensen die altijd alles vies vinden, vind ik dezelfde soort mensen die insecten/spinnen ‘goor’ vinden (??) en het apart vinden als je van kamperen houd
Ik moest echt even googlen wat rouwrandjes zijn hahaha, kan zo door naar het waar kwam je pas heel laat achter topic