Stel je persoonlijke vraag #33

Ik zou ‘dreigen’ omdat ik denk dat jullie gewoon die 50/50 oplossing moeten doen en ik best wil geloven dat een jonge dommie kutte laarzen heeft gekocht en doorverkoopt. Ik denk dat dan zo’n ‘dreigement’ wel genoeg pusht om dat onderling te regelen, plus je hebt de koop goedgekeurd. Rapporteren zou ik eventueel als tweede stap pas doen.

4 likes

Denk ook dat het misschien een beetje komt omdat ze al zolang als we d’r kennen wit/heel blond/grijs haar heeft waar je als kind ook van uit gaat dat iemand al oud is. Terwijl als je nu kijkt was ze tijdens die classics 47-50 jaar

1 like

@Paranimf bedankt voor de inspiratie en collage

Hoeveel van de volgende dingen heb jij (ongeveer) in huis. Het gaat om de categorie, niet om specifieke kleur ed

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Allemaal
  • Geen

0 stemmers

Is de vraag hoeveel items we hiervan mooi vinden? Hoeveel we in huis hebben? Hoeveel we lelijk vinden?

5 likes

Wat is de vraag precies? Wat we hebben? wat we willen? wat we mooi vinden? wat we lelijk vinden? Hoeveel mensen we kennen met zo’n (soort) interieur?

5 likes

Waarom kan ik niet op meerdere dingen stemmen. Eerst dreigen dan 1 ster dan account rapporteren.

11 likes

Die 1-ster-review heeft ze al binnen. :joy: :star:

19 likes

Zijn het wel echte laarzen van dat merk? In dat geval zou ik direct met hun contact opnemen. Misschien dat je ook zonder aankoopbon ergens aanspraak op kan maken. (Dit zijn toch van die Kate-Middelton-draagt-al-twintig-jaar-dezelfde laarzen?) Naar de schoenmaker brengen zou ik ook nog een optie vinden en dat bedrag nog op de verkoper proberen te verhalen. Als ze wel nep zijn dan zou ik haar account rapporteren.

5 likes

Ze zijn wel echt, ik denk dat ze van haar moeder zijn geweest, ze zei ook op een gegeven moment dat ze met haar moeder ging overleggen (:pleading_face:). Ik denk dat ook de schoenmaker ze nooit meer 100% waterdicht krijgt. Ze waren gewoon niet “in hele goede staat” toen ze ze verkocht, eerder in hele slechte staat.

Zijn idd van die bruine laarzen waar Kate mee gaat jagen. :joy: Leken me ideaal voor in het bos met de hond, maar vond nieuwe echt te duur voor af en toe gebruik. Maarrr zo zie je maar weer: goedkoop is duurkoop he. :confounded:

5 likes

Ik las vooral deze allemaal, echt zoveel nostalgie alleen al bij die plaatjes ook. Ieder boek met die tekeningen van Dagmar Stam heb ik gelezen volgens mij

Jacques Vriens trouwens!!

33 likes

Ik lees dit nog steeds voor in mijn klas :see_no_evil:

8 likes

Paul van Loon was my guy toen ik jong was. Geweldige kinderboeken heeft hij geschreven. Heb mede dankzij die boeken Nederlands geleerd.

Fun fact, ik heb gefigureerd in de verfilming van Afblijven! van Carry Slee ergens in 2005 ofzo.
Heb het boek nooit gelezen :sweat_smile:

Ben jij wel eens figurant geweest in een film of serie?

• Ja
  • Nee
  • Ja, en dat ik ga nu vertellen

0 stemmers

3 likes

Ik lees deze nu voor aan m’n eigen kind! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja ik ga eens even zoeken bij de kringloop, wil er ook een paar hebben voor mijn (nu nog) baby. :smiling_face_with_three_hearts: nu al zin ze zelf ook weer te lezen haha.

6 likes

Dat logo valt me nu ineens op dat het de bril van Carry Slee is met haar initialen

65 likes

Carry Slee was nooit mijn favoriet, omdat ik die boeken een beetje te dramatisch vond. Dat had ik bij Hoe overleef ik ook, dat vond ik best wel leuke boeken maar wel een te irritant ongeloofwaardig! Echt veel ellende steeds.
Ik ging echt goed op dramatische Zweedse boeken voor kinderen en mijn lievelingsboek Alles kookt over van Anna Woltz was volgens mij ook niet echt geloofwaardig, maar Carry Slee was me toch iets te veel.

Ging het in 9 van de 10 boekbesprekingen op jullie basisschool ook over hoe Carry Slee haar knuffels in een kringetje deed en aan ze voorlas?

• Ja.
  • Ja, tot de juffen/meesters besloten dat de boeken van Carry Slee niet meer besproken mochten worden.
  • Nee.
  • Wij deden niet aan boekbesprekingen.
  • Dat herinner ik me niet meer.

0 stemmers

Vond die tienerboeken van Carry met de ellende ook niet zo, de kinderboeken wel.
Als tiener las ik deze, mega spannend vond ik dat allemaal, want was seksgerelateerd. :laughing: Moest er door hier ineens weer aan denken.

37 likes

Brad Pitt

• Goeie acteur
  • Mwah
  • Slechte acteur

0 stemmers

Nog steeds Brad Pitt

• Knap
  • Niet knap

0 stemmers

In Snuf de Hond in oorlogstijd als kind, denk dat ik in groep 5 zat. Was zo leuk hahaha ik kwam laatst alle foto’s weer tegen

2 likes

Als je elke nacht bij de buren 10 - 15 minuten een baby vrij hard hoort gillen en krijsen van plezier (en nooit hoort huilen), dan ga je:

• Op de muur bonken
  • Blij zijn dat het niet huilen is
  • Geïrriteerd zijn, maar er niks mee doen
  • Vragen of de ouders niet iets kunnen doen aan het geluid
  • Daar helemaal niks van vinden
  • Het heel schattig vinden
  • Kan me niet voorstellen dat ik hiervan wakker zou worden
  • Ik kan me niet verplaatsen in deze ontzettend hypothetische situatie voor mij, geen idee

0 stemmers

Als je mijn buren bent ga je blijkbaar op de muur bonken.

1 like