Stel je persoonlijke vraag #33

Twee hits.

5 likes

Pak je ook nog gewoon de tram?

7 likes

heerlijk!

Was Carry Slee jullie heldin?

• Ja
  • Nee
  • Wie?

0 stemmers

Serieus, deze levende legende heeft gewoon een nieuw boek geschreven en ik twijfel of ik haar pensioen moet gaan spekken

2 likes

Zou het niet doen, sommige jeugdherinneringen moet je koesteren. Als je het nu gaat lezen kom je er waarschijnlijk achter dat het slecht geschreven en voorspelbaar is.

10 likes

Was meer fan van Francine Oomen

46 likes

OMG jaa die ook!

1 like

En Simone vd Vlugt en Thea Beckman!

20 likes

Toen ik 13 was kwam ze in de lokale boekhandel signeren. Moest ik van mijn moeder alle boeken die ik van haar had (stuk of 8 denk ik?) meenemen ipv alleen de nieuwste. Vond ik natuurlijk vet genant maar ze reageerde superlief en achteraf keiblij mee natuurlijk haha.
In de meesten staat alleen haar handtekening maar in eentje heeft ze bijv geschreven ā€˜Voor Bubbless, die al mijn boeken heeftā€™ en daar was ik zo zo trots op, soort van erkenning van mijn fan zijn haha :joy:. Heb ze ook allemaal bewaard ofc

43 likes

We eten bij vrienden, die pakken meestal uit met een meergangen diner met kaasplank etc.

2 likes

Oh ja Lena Lijstje heb ik echt te vaak gelezen.

8 likes

@Penny_Lane @sushi menen jullie dit? Nooit Afblijven! gezien? Jullie missen echt iets belangrijks!
Ik voel vlinders voor jou ~~~

1 like

Wij hebben een uitgebreide borrelplank besteld. Daarnaast nog oliebollen en nonnenvotten en eventueel nog wat chips e.d.

Heel benieuwd naar de borrelplank!

8 likes

Whutttt!? Echt in mijn kinderbrein was zij al een oude vrouw toen ze die topboeken schreef (Afblijven, Spijt, dat soort classics) en had ik zelf een beetje gedacht dat ze inmiddels was overledenā€¦ Maar ze is ā€˜pasā€™ 72?

6 likes

Valt het jou ook op dat mensen minder selfies posten dan een paar jaar geleden? (Meer zeg maar, fotoā€™s die anderen van hen maken) Of komt dit doordat ik zelf minder selfies post?

• Ja is echt zo
  • Valt mii niet op
  • Ik post minder selfies dan een paar jaar geleden
  • Ik post even veel selfies als een paar jaar geleden
  • Postte sws nooit selfies
  • Post nu meer selfies

0 stemmers

Ohhh nonnevotten :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Zo lekker, baal echt er van dat ik deze niet ergens in de buurt kan kopen.

1 like

Haha ik denk dat ik het meen :sweat_smile: hoe overleef ik heb ik vroeger wel helemaal gelezen maar andere dingen kan ik me alleszins niet herinneren

1 like

Carry Slee schreef altijd exact hetzelfde boek maar dan steeds met een ander dramatisch jeugdprobleem.

36 likes

Ik dacht altijd dat het voor anonimiteit was.

1 like

Oke, heel verhaal. Had het laatst al in het Vinted-topic geplaatst, maar ben dus opgelicht op Vinted. Had waterdichte laarzen gekocht van Dubarry, in hele goede staat, 150 euro voor betaald, leken bij aankomst prima, koop afgerond (:weary:), maar na Ć©Ć©n boswandeling had ik zeiknatte sokken en bleken de zolen helemaal los te laten, overduidelijk (slecht) geplakt.

Vinted kan niets meer, koop is al afgerond en geld is al bij de verkoopster, adviseren het ā€œnetjesā€ met de verkoopster te regelen.

Verkoopster (lijkt een jong meisje) zegt eerst dat ze het erg vindt en niet begrijpt, dat zij ze zelf niet heeft gedragen en van iemand anders had gekocht en ze dit niet wist (:roll_eyes:). Lijkt eerst welwillend te zijn om iets te regelen, heb gezegd dat ik ze op eigen kosten wil retourneren en dat zij me dan die 150 euro terugstort, de Vinted-kosten en verzendkosten zijn dan mijn verlies. Wil ze niet, want zij heeft ook niets aan kapotte laarzen (:expressionless:). Toen voorgesteld dat ze 50% van het geld terugstort, dan ben ik nog steeds de lul, maar het is wel mijn fout dat ik de koop te snel goedgekeurd heb. Leek ze goed te vinden, maar nu word ik geghost en reageert ze al bijna twee weken niet meer. :angry:

Ik vind het echt te veel geld en te veel naar oplichting ruiken om het er bij te laten zitten.

Wat zouden jullie doen?

• Laten zitten, heeft geen zin, neem je verlies
  • Zeer regelmatig nette berichtjes blijven sturen
  • Een hele negatieve 1-ster review schrijven
  • Account rapporteren vanwege oplichting
  • ā€œDreigenā€ met de consumentenbond en rechtsbijstand (dit zegt mā€™n vriend)
  • Haar buiten Vinted om contacten (had haar binnen 1 minuut gegoogled, stalker alert)
  • Anders, namelijkā€¦

0 stemmers