Niet helemaal gerelateerd maar ik vind dit nog steeds zo’n whack iets
Haha je brengt dit alsof dit niet vanzelfsprekend zou zijn en je iets nieuws ontdekt hebt
- Zoet
- Zout
- Geen voorkeur
0 stemmers
Vooral afhankelijk van wat ik verder al heb gegeten op een dag. En voor popcorn zoetzout!
Ik vroeg me de laatste tijd al af waarom siblings hier op het forum zo vaak gebruikt wordt. Heb het buiten het forum nog nooit ergens gezien namelijk (in het Nederlands dan)!
Zit er in jouw naam een reeks letters die in dezelfde volgorde als het alfabet staat? Bijvoorbeeld zoals in Abcoude (A B C) of van Dijk (I J K).
- Voornaam
- Tussennaam
- Achternaam
- Nee
0 stemmers
Als ik iets benoem waar mijn broer/zus ook in voorkomt wil ik dat dat verhaal helemaal niet herleidbaar is naar diegene. In die context zou ik een neutraler woord zoals ‘partner’ willen.
Familielid
Tja, ik omschrijf het nu steeds wollig en bij familielid kan je net zo goed denken aan een 60 jarige
Een van mn baarmoedergenoten.
Als 2 letters ook al telt als reeks wel, anders niet
Nick & Simon
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Brace
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Ali B
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Jan Smit
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Yes-R
- Vreselijk
- Nooit geluisterd
- Wel wat van geluisterd
- Vind of vond ik leuk
0 stemmers
Ik had een periode als 12 jarige dat ik Nederlandstalige muziek heel leuk vond. Gelukkig ben ik daar snel overheen gegroeid.
Ik kan nog steeds echt lekker mee blèren en viben op Uit Elkaar, Ben Je Zat, Hartendief, Pak maar mijn hand () etc.
Love it.
Best song ever
De vorige baarmoeder bewoner als het gaat om een oudere broer/zus
Toen ik 15/16 was ging ik altijd naar piratenfeesten (geen verkleedfeestje, naam komt van de piratenzenders op de radio), kon alles meeblèren van Jannes tot Jan Smit tot Henk Wijngaard
Dit is echt mijn middelbare schooltijd ik was zó verliefd op Yes-R én Nick & Simon.
Dat is gelukkig bijgetrokken, thank god. (Alles in de poll is dus vond ik leuk, even voor de duidelijkheid hahaha)
Nu tot 2022 in mijn hoofd: “Ik ben gezegend met een mooie steeem…”