In de nederlandsche wetenschap gebruiken ze het prachtige woord; brusjes/brussen (broers/zussen)
Duidelijke taal
Dacht dat dat vooral een term was voor broers/zussen van iemand met een aandoening?
Nee volgens mij is dat speciaal voor mensen die een broer of zus hebben met een aandoening
Haha met deze informatie kan ik misschien eindelijk een groepsapp-naamswijziging afdwingen. Stoor me daar al jaren aan. Of misschien is het een teken dat ik al die tijd degene ben met een heimelijke aandoening
Niet
Wat eet je liever?
- Kettle chips
- Pringles
- Alletwee fantastisch
- Alletwee vreselijk
0 stemmers
Zoveel mensen die ik ken zijn op of rond de feestdagen jarig!
Mijn vader 23 dec, moeder 24 dec, ex en goede vriend 25 dec, oma 26 dec. Gelukkig vieren we het niet allemaal (oma inmiddels ook dood).
De meeste forummers hebben, gebaseerd op hun posts hier;
- Geen smaak / stijl
- Weinig gevoel voor stijl en een middelmatige smaak
- Een goede smaak / stijl
- Meer stijl / smaak dan de gemiddelde persoon in mijn directe omgeving
0 stemmers
hoeveel oliebollen? denk je, gemiddeld pp
Ik vind âwat vind je zelf het leukst aan je functie/ het bedrijf?â een fijne vraag. En als ik diegene beetje kan peilen ook âen het minst leuke?â Die laatste verwachten ze vaak niet en dat vind ik juist leuk! Ze vragen ook naar mijn ontwikkel/minpunten dus mogen zij ook even goed eerlijk zijn!
Tip van Flip: de ârobuuste chipsâ van het AH huismerk zijn 10x lekkerder dan de originele Kettle chips.
Ik koop er 12 en we zijn met zân tweeĂ«n, kan nog geen voorspelling doen van de verdeling
Geen idee want heb zelf geen gevoel voor stijl/smaak.
Geen smaak is ook smaak
Heb jij airpods/draadloze oortjes?
- Ja
- Nee, ouderwets met snoertje
- Nee, maar wel een andere draadloze koptelefoon
- Nee, ik gebruik nooit oortjes/koptelefoons uberhaupt
0 stemmers
Hoe vier jij oud&nieuw?
- Alleen
- Mijn gezin
- Met partner
- Met familie
- Met vrienden
- Met huisgenoten
- Ik weet het nog niet
0 stemmers
Vind je dat je een ontwikkelde eigen stijl hebt?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Neutraal
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Is ongelikte beer een stijl of een levenswijze?
Ik noem het een passie
Ken jij iemand die op 23 april jarig is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn hypothese is dat veel mensen eigenlijk gewoon evenveel mensen kennen die op een âspecialeâ dag jarig zijn dan op een ânormaleâ dag. Dus niet meer dan gemiddeld, maar dat je die verjaardagen op speciale dagen gewoon beter onthoudt.
Ik onthoud echt maar de verjaardag van iets van 5 personen om me heen dus zal vast wel iemand kennen die 31 dec of 6 maart of 8 november jarig is maar ik heb werkelijk geen idee.