Stel je persoonlijke vraag #33

Ik ga dood van alle pijnstillers tussen paracetamol en morfine in (allergie hoera), dus meer dan een paracetamolletje tegen wat voor pijn dan ook zit er niet in haha

1 like

Weet jij een geheim van iemand, dat je nooit hebt doorverteld?

• Ja, ik heb het voor mijzelf gehouden.
  • Nee, heb het met een ander gedeeld.
  • Nee, er is nooit een geheim met mij gedeeld.

0 stemmers

1 like

Ja en toch werd ik op mijn werk vaak ā€˜verbeterdā€™ als het om Engelse teksten ging. ā€˜Organisation is met een zā€™ of ā€˜het is center niet centreā€™.

Edit: En al die mensen hadden dus net als ik UK Engels geleerd op school

1 like

Rijst afgietenā€¦ Ik ga even in een hoekje huilenā€¦ :cry:

2 likes

Ja @Bunnyslippers toch! Die is 1 januari jarig

(Dacht ik)

9 likes

Ik ben zelf jarig op 25 december, ken 1 iemand die op 24 december verjaart en 3 mensen op 26 december maar niemand op oudjaar of nieuwjaar haha

5 likes

Op welke dag (van deze dagen) zou je het liefste jarig willen zijn?

• 25 december
  • 26 december
  • 31 december
  • 1 januari

0 stemmers

4 likes

Omdat dan sws niemand komt

3 likes

Wat kut! Ik mocht een tijdje geen nsaids vanwege maagproblemen maar ik ging echt kapot van de pijn, kwam dwars door de paracetamol heen. Ik de huisarts bellen of ik echt niet meer of iets anders mocht nemen, en toen was het antwoord idd ā€˜ja de volgende stap is morfine.ā€™ Het klonk wel alsof het gemogen had maar toen was ik wel van ehm laat maar zitten dan :flushed: Nu mag ik ze gelukkig wel weer icm maagbeschermers, maar lijkt me echt een hele stomme om allergisch voor te zijn ):

Jawel, maar dan de avond ervoor al en dan om 0.00 uur vuurwerk om je verjaardag in te luiden. Lijkt me een best feestje :ok_hand:

2 likes

Op 1 januari is iedereen zijn kater aan het uitslapen

Ik ben 30 december jarig maar ik vier het op de dag zelf alleen met mā€™n ouders en schoonouders, voor vrienden doe ik lekker halve verjaardagen in de zomer :ok_hand:t2:

8 likes

Ik vind Mom echt heel lelijk haha, meteen zo Amerikaans. Net als color, ik ā€˜verbeterā€™ dat ook altijd in mā€™n hoofd.

Ja! Echt een bitch elk jaar om een fatsoenlijke taart te bestellen, vooral nu met de lockdown. Cancelt Rutte ook nog eens mn verjaardsvuurwerk. Gelukkkg hebben we de champagne nog.

Maar even als kind vond ik het geweldig: al dat vuurwerk zodra het je verjaardag werd. Echt magisch.

12 likes

@FrietPatat is een kerstkind :santa::christmas_tree:

2 likes

Mijn nichtje is geboren op 25 december. Ik sta zelf nu op ploffen en heb mijn zus beloofd te proberen het niet op 26 december te laten gebeuren. Dat is gelukt. Nu nog even spannend of we er een oud- of nieuwjaarskindje bij krijgen in de familie.

11 likes

Hoeveel tijd besteed je aan een eerste sollicitatiegesprek voorbereiden ongeveer? Exclusief de sollicitatie en het gesprek zelf, dus echt vragen bedenken, voorstellen bedenken etc.
En iemand nog hele goede sollicitatietips?

• 30 min of minder
  • 30-60 min
  • 1-2 uur
  • 2-3 uur
  • 3-4 uur
  • 4-5 uur
  • Meer dan 5 uur

0 stemmers

Ik probeer van tevoren de hele visie van het bedrijf te lezen en op zoek te gaan naar overeenkomsten met mijn ervaring of persoonlijkheid of wensen voor de toekomst. Daar staan vaak dingen in die veel zeggen over een bedrijf en hun maatschappelijke positie die niet genoemd worden in de vacature.
Daar ben ik wel even zoet mee, maar verder bereid ik me juist niet voor op wat ik zou willen antwoorden op vragen etc, ik hoop altijd op een natuurlijk gesprek. Als ik dat zou voorbereiden zou ik gaan zitten presenteren ipv antwoord geven.

6 likes

Ik ga een tijdje ijsberen en antwoorden en vragen bedenken, bedenk een beetje wat eigen initiatieven voor de functie en Google wat de organisatie recent gedaan heeft. Maar uiteindelijk moet er tijdens het gesprek ook gewoon een klik zijn en daar kun je je niet op voorbereiden.

7 likes

Te schattig! Moet gelijk ook denken aan Rapunzel met die lampionnen

3 likes