Winx club, totally spies, spongebob blijven leuk
Ik kijk nog steeds heel graag Rocket Power
Dit lijkt me zo leuk om weer eens te zien! Waar kijk je dit?
Als je pasta afgiet is het toch ook niet heel nat? Beetje zelfde idee haha.
Op YouTube en Dailymotion zijn wel afleveringen te vinden! En ik had ooit een website gevonden waar bijna alles opstond maar ik weet niet of die nog bestaat, kan m nu zo snel niet vinden. Wel allemaal in het Engels, heb helaas nog geen goede manier gevonden om de Nederlandse versie te kijken ):
Haha mijn ouders hebben ook meerdere rijstkokers.
Ik zou ook niet 1, 2, 3 weten hoe ik rijst in een pan moet maken.
Wij hebben nu dit futuristische ding
Ik was alle rijst, ook als er op staat dat het niet hoeft. Komt altijd alsnog van dat zetmelige water af en m’n rijst is echt veel lekkerder qua textuur sinds ik dat doe!
Is beter voor de poepeneer.
Ja, vezels zijn altijd goed voor je. En er zit ook magnesium in. Ik vind het lekker hoor.
Ik zou zo Beugelbekkie weer kijken. Heb ook dvd’s van bassie en adriaan haha. Heb ik echt goede herinneringen aan
Lekker om er bron bron van te maken
Dit roept bij mij de pijnlijke herinnering op van 16-jarige Stateofmind die ruzie had met haar vriend, omdat hij wel op een dinsdagavond mocht gaan stappen met vrienden, maar ik diezelfde avond niet mocht blijven slapen.
Vind het nog steeds oneerlijk.
Ik heb pas alle afleveringen van Beugelbekkie zitten kijken op Videoland
Schrijf jij
- Mum
- Mom
0 stemmers
Ben geen Brit. Maar ik schrijf wel colour ipv color
Dat is toch best logisch?
Volgens mij krijgen veel leerlingen op de basis- en middelbare school Brits Engels ipv Amerikaans.
Bij mij is het echt een mengelmoes van die twee. Televisie was echt mijn tweede docent Engels
Heb je wel eens online koffie besteld?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat gebruik jij vaker?
- Paracetamol
- Aspirine
- Ibuprofen
- Diclofenac
- Ik heb nog nooit pijnstilling gebruikt
0 stemmers
Ken (of ben)jij iemand die jarig is op 1e kerstdag?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken (of ben) jij iemand die jarig is op nieuwjaarsdag?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Naproxen, dat is het enige wat werkt om migraine te voorkomen (als ik het op tijd aanvoel).