Stel je persoonlijke vraag #33

Ik vind basmatirijst lekker! Is op zn lekkerst uit de rijstkoker, je kan de Indo-kootjes manier aanhouden of gewoon per eenheid gewassen rijst 1 1/4 eenheid water toevoegen

Ohhh zin in nu :sob::sob:

2 likes

Ik vind volkoren penne juist lekkerder dan gewone. (Moet ik al verkassen naar impopulaire meningen?) Het is wat hartiger/notiger dan gewone pasta en dat vind ik beter passen bij wat ‘zoetere’ groenten zoals pompoen of tomaat (stiekem allebei ook fruit dacht ik). Voor spaghetti-klassiekers vind ik het dan weer geen succes.

14 likes

Nu wil natuurlijk ook een rijstkoker :rolleyes:. Niet veel nodig om mij te influencen. Maakt het merk nog iets uit? Ik zie ze bij bol voor ca. €25,-

1 like

Nee

1 like

Moet in een kledingwinkel voor plussize dames, de verkoopmedewerkster ook plussize zijn?

Deze vraag is vooral gericht op mensen die in zo’n winkel shoppen!

• Nee maakt 0,0 uit
  • Ja eigenlijk wel
  • Kleine voorkeur voor wel, maar zo niet geen ramp
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik keek toen ik 15 was echt VET veel anime, geen idee meer wat allemaal. En m’n zusje had ook een abonnement op de Aniway en we zijn toen 2 keer naar een convention geweest inclusief awkward forum-meet
Bij mn ouders ergens op een computer staan misschien nog wel foto’s van 15jarige ik met allemaal andere nerds :grinning::sunglasses::nerd_face:

1 like

Heb jij ooit opgepast?

• Ja echt als betaalde baan (via bureau of via via)
  • Ja bij kennissen/nichtjes/whatever (betaald)
  • Ja bij kennissen/nichtjes/whatever (onbetaald)
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Één keer op m’n nichtjes van 6 maand en 2,5 toen ik 18 was. Ik was gelijk genezen van m’n sterke kinderwens op dat moment.

9 likes

Biecht: tot een paar weken terug wist ik niet eens dat er andere rijst dan snelkookrijst bestond. :sweat_smile:

2 likes

Ja en een paar oppaskinderen zijn intussen net zelf ouders geworden :open_mouth:

7 likes

Ik heb een zomer lang 10000 afleveringen van Love Hina gekeken en ik vind Ghibli superleuk dus ik heb ja gestemd maar voelt wel een beetje als een poser om mezelf anime fan te noemen

4 likes

Ik ook! En Chobits er toen nog achteraan

1 like

Jaaa love Hina en Chobits @Leverworst :grinning::grinning::grinning::grinning::grinning::grinning:
Dat liedje van love Hina vind ik nog steeds leuk hahaha

En Card Captor Sakura

2 likes

Omg ik kreeg toen ik 7 was de staf van Sakura van mijn oma voor kerst :pleading_face::pleading_face::pleading_face: heb echt zin om het opnieuw te kijken en er nu wél iets van te begrijpen. Ik ga de komende dagen denk ik allemaal dingen die ik als kind keek kijken op de bank met een dekentje enzo, helemaal zin in. :smiling_face_with_three_hearts:

Kijk jij we eens kinderseries en -films uit je jeugd terug? Ik heb het niet over hoogstaande dingen die duidelijk ook door volwassenen gewaardeerd worden, maar media met vooral sentimentele waarde!

• Ja, is fijn.
  • Ja, maar het valt vaak wel tegen.
  • Nee.

0 stemmers

Batman vooral omdat ik benieuwd ben hoe Robert Pattinson het doet! Ze zeggen dat dit wel eens zijn terugkeer kan zijn voor het grote publiek na twilight.

2 likes

Opgerolde kniepertjes bestaan niet, het is een heel ander koekje. Het beslag van rolletjes is bijvoorbeeld ook heel anders (is vloeibaar, kniepertjes worden van een deeg gemaakt). En ja, je kunt alles oprollen maar dat maakt het nog geen rolletje!

2 likes

Ik hoop nog steeds dat As Told by Ginger op netflix ofzo komt.

33 likes

Whut whut whut?!?! Ga jij Spider-Man shaden? Die animatie is geweldig!

Omg @kali jaaa Dr Strange met hopelijk een paar klassieke horror en camp momenten van Sam Raimi

1 like

Wow ik heb echt nog nooit gehoord van rijst afgieten. Gaat elke dag een hele nieuwe wereld voor me open door dit forum. Kan me er ook niets anders bij voorstellen dan dat het heel nat is eigenlijk, maar blijkbaar dus niet haha

1 like