is it a drinkhoorn in your pocket or are you happy to see me
Fantasy is mijn favoriete genre
Waar zou jij eerder een liedje onder monteren?
0 stemmers
En wat zou je eronder monteren?
- Samon & Gert
- The Streamers
- Eurovisiesongfestivalliedje
- Tekno
- Anders…
- Vogeltjesdans
- Smurfenhouse
0 stemmers
Een oud collega van mij ging ook altijd naar metal festivals en dat klinkt ook zo gezellig. Wel smerig maar ook met allemaal van die lieve stinkende grote beren.
Alhoewel vrienden van mij (wel iets ouder) vroeger naar metal festivals gingen en dat klon een stuk heftiger (alles ging in de fik, op een manier dat je nu denkt “zijn daar doden gevallen” en "no way dat mijn 15jarige daarheen gaat).
Ik heb op Wacken, het grootste metalfestival, meegemaakt dat dronken Duitsers een slotgracht om hun tent gingen maken, die wilden vullen met hun eigen pis. En je kon collectief een dixie huren en dan waren anderen boos en probeerde ze die om te gooien.
Wat betreft lastig gevallen worden vond ik metalfestivals weinig verschillen van dance events. Alleen bij gothic evenementen voelde ik mij het veiligst denk ik. Liefhebbers van gothic muziek zijn de grootste braverikken.
Ik heb een romantisch ideaalbeeld wat geen enkel raakvlak met de werkelijkheid heeft.
Gelukkig heb ik geen enkele inentie om naar een metalfestival te gaan (hopelijk wel lowlands )
Ja dan kom je ook met Duitse metalboeren. Daar wordt niemand vrolijk van.
Ohh dat waren nog eens tijden, topmuziek was dat. Volgens mij had ik er zelfs nog een casettebandje van!
Ik pest mijn vriend regelmatig nog door ‘Eenden zijn oke’ of ‘Ik heb nieuwe schoenen’ te zingen.
Herken jij jezelf op babyfoto’s? Als je twee babyfoto’s ziet, eentje van je sibling en eentje van jou, weet jij dan welke jij bent?
- Ja denk het wel
- Ik twijfel
- Nee sowieso niet
0 stemmers
Zou jij jezelf herkennen op een babyfoto van jezelf als je die ineens random ergens zag, bijvoorbeeld als hij ineens in de Linda of de poster in een bushalte staat?
- Ja sowieso
- Hmm nee denk het niet
- Nee zeker niet
0 stemmers
Ik was echt een heel lelijke baby met geelzucht, mijn zusje was roze en mijn broertje wit. Ik denk dat ik ons alledrie zou herkennen maar mijzelf vooral, echt geen mooie aardappel. Blij dat mijn ouders geen influencers waren!
Nou ja, de sibling in kwestie is wit. Dus moeilijk te verwarren.
Ik zit nu wat babyfoto’s van mezelf terug te kijken, maar denk dat ik mezelf echt pas vanaf een jaar of 1 een beetje herken (met moeite). Als baby gewoon zo’n average typisch babyhoofd?
Mijn broertje had een beetje flaporen (en dat zie je bij een vrijwel kale baby natuurlijk goed) dus dat is naast andere dingen altijd wel de makkelijkste manier van herkennen.
Bij mijn ouders hangen foto’s van zo beetje alle leeftijden van mijn zus en mij in het trapgat. Vergeet dus niet zo snel hoe lelijk ik als baby was
Ja maar als het niet voor de kleur/achtergrond was zou ik niet het verschil kunnen zien tussen kinderfoto’s van mijzelf en mijn moeder en hetzelfde voor mijn jongere broertje en onze vader. Bij ons lijkt het wel of het dna van de andere ouder niet is meegenomen in de mix. Mijn oudere broer is meer een mix.
Stel je tienerzoon (17) heeft een partner die soms blijft logeren. Hoe vaak per week mag dat?
- Onbeperkt
- 1x
- 2x
- 3x
- 4-6 keer (verklaar je nader ajb)
0 stemmers
(Ik zag zoiets voorbij komen in de krant in een adviescolumn, maar ik heb de vraag en het antwoord niet gelezen)
Edit: ik baseer mijn eigen antwoord op een normale situatie maar als diegene het thuis niet goed zou hebben zou het antwoord natuurlijk veel vaker of altijd zijn
Dan ga ik er even vanuit dat mijn tienerzoon nog op de middelbare school zit, dus vrijdag en zaterdag is priem en de andere dagen niet (tenzij thuissituatie van partner 10x kut is en geen andere kant op kan, dan wel).
Edit: nu ik dit typ weet ik eigenlijk niet zo goed waarom, want ik mocht doordeweeks niet logeren want school (en ik had geen vriendjes). Maar ja ik hoef ze ook niet de hele week over de vloer te hebben, maar ja waarom is doordeweeks een keer logeren niet oké? Idk
Oh ja ik was van middelbare school uitgegaan maar dat is natuurlijk niet altijd zo. In dat voorbeeld geloof ik wel dus onbewust vanuit gegaan