Stel je persoonlijke vraag #33

Jaa geurtjes vooral.

7 likes

Vragen is niet eens nodig, gewoon gelijk een compliment geven

‘10 euro, H&M’

51 likes

Ja en dat meisje reageerde echt dom en onaardig terwijl ik het eigenlijk een ongeschreven regel vind dat je dan heel vriendelijk en hartelijk moet reageren

61 likes

Niet aanbellen, wel briefje door de deur bij een huis in onze straat nadat ik het op funda had gezien. Wilde graag in het echt kijken hoe ze het verbouwd hadden zodat ik het na kan doen. Het mocht en was heel gezellig en leerzaam!

5 likes

Ik zou vooral bang zijn dat de bewoners het vervelend zouden vinden. Zelf zou ik het ook super kut vinden. Mijn huis is mijn veilige plek. Vreemden aan de deur die binnen willen komen en mij dwingen om daar in een split second een beslissing over te nemen zou ik echt niet kunnen waarderen.

14 likes

Het lijkt me echt mega leuk om te doen en ik heb al helemaal een personage (mezelf, doh). Maar ik heb een vooroordeel dat vooral onaantrekkelijke nerds die geen aansluiting vinden in de echte wereld dat doen (deels doordat de enige die ik kende die dat deed zo was)

mijn idee

Een paar jaar geleden heb ik met 2 vriendinnen gekookt voor cursussen van de scouting (30-50 man) en voor t larpen lijkt t me superleuk om dan de “herberg” te runnen (met hun maar dat gaan ze echt niet doen haha) als van die middeleeuwse wenches :grimacing: hoef ik ook niet snachts in een koud bos met een plastic zwaard rond te lopen.

4 likes

Een vriendin van mij komt uit een superklein dorpje in Noord Holland en we kwamen langs het huis waar ze als kind opgroeide. Ze heeft aangebeld en gevraagd of ze nog eens binnen mocht kijken omdat ze mooie herinneringen had aan dat huis. En diegene zo: oh leuk, kom erin!! Hele tour gehad :rofl:

34 likes

Het publiek op de EFF is super divers! Ik ben totaal niet gothic of een larper ofzo, maar voelde me daar altijd prima op mijn gemak.

We gingen altijd met een groep en de ene was verkleed als elfje, de ander had zwarte gewaden aan, ik liep rond met mijn basic bitch kleren en weer een ander droeg vintage kleding. Ik ben normaal geen fan van grote evenementen maar dit waren altijd zulke lieve en openminded mensen. Heel gezellig ook.

Heb daar ook meer dan 10 jaar geleden een geweldige knuffel gehad van een vreemde man verkleed als ridder en ik denk er soms nog aan terug :pleading_face:

9 likes

Ohh die knuffel is zo lief! Wat maakte ‘m zo geweldig? Een ridderkostuum klinkt best hard.

Oeh ik wilde eerst vet graag naar castlefest als de Malfoys, met mijn witblonde baby en partner die zonder moeite de hele dag de juiste wtf doet dit plebs en waarom ben ik hier uitdrukking heeft :grimacing:
Maar alas corona 🤌

EFF ben ik een paar keer geweest om te nerden bij mijn lievelings schrijvers. Maar de laatste keer is al vet lang geleden dus zou wel weer eens willen gaan.

Ik bedenk me nu trouwens dat de BFF van m’n partner larpt met zijn vriendengroep hahahaha
En m’n zusje is een dungeonmaster :sunglasses::woman_shrugging:

6 likes

Dan zou je het rapalje festival ook kunnen overwegen. Twee jaar terug kon je daar oa boogschieten. Heel tof! Maar of de muziek je ding is weet ik niet :thinking:

2 likes

Hij tilde me op en draaide een rondje terwijl hij me super stevig vasthield. Het deed iets met zestienjarige ik, misschien juist ook door dat kostuum haha

Edit: al zou ik nu niet echt zeggen dat ik into ridders ben.

4 likes

Ik woonde ook in een superklein dorp toen ik in een zomer achterhuis lag te zonnen en er ineens een vrouw naast me stond met het verhaal dat ze in mijn huis had gewoond blabla. Maar ik was zo geschrokken dat ik alleen maar zei: oké, leuk voor je…’ krekelgeluiden’… nou, doei hè!! :sweat_smile:

2 likes

Nee, is een heel wisselend publiek. De keren dat ik ging vond ik het echt tof. Laatste paar jaar ook wel een soort van verkleed geweest.

3 likes

Ik had het dit jaar in de planning staan maar ja toen ging Jansen dansen. :cry:

En naast Castlefest en Elf Fantasy Fair/ Elfia had je vroeger ook nog de Gothic Fantasy Beurs maar dat was meer iets voor de zwart rode jurkdragers.

Vond je je kerst dit jaar geslaagder dan die van vorig jaar?

• Geslaagder
  • Minder geslaagd
  • Even kut
  • Even kul
  • Even leuk
  • Ik heb geen kerst gevierd

0 stemmers

Wat is jouw boogpersoonlijkheid?

0 stemmers

1 like

Sorry door al die fests moest ik opeens weer aan een oude FB post van mezelf denken.

15 likes

Ik vind het ook echt jammer dat summer darkness niet meer is. Ik vond dat echt geweldig. Lekker mensen kijken.

3 likes

Wat vind jij de leukste ronde van de slimste mens?

• 3-6-9
  • Open deur
  • Puzzel
  • Gallerij
  • Collectief geheugen
  • Finale
  • Uh idk idc

0 stemmers

1 like

Ik ben daar vroeger naartoe geweest en toen had je een jongen die dus de Finse vlag als cape droeg en een poging deed tot moshen en na elk bierentietenmetalliedje naar zijn vriendin ging om met haar te tongen. Een van de meest irritant concertbezoeken ooit. :joy: En het was geen eens een Fin.

@Bergamot Summer Darkness vond ik altijd wel leuk. Ging meestal 2 dagen. Ben ooit door iemand belachelijk gemaakt omdat ik echte wenkbrauwen had. Toen was het hip om van die dunne dingen op je voorhoofd te tekenen, rioolbuizen in je haar te doen en dode cavia’s om je benen.

6 likes

Haha door die bovenste kan ik alleen maar denken aan al die nummers die daaronder worden gemonteerd :joy: Gek genoeg past zoveel

2 likes