Stel je persoonlijke vraag #33

En je hebt trouwens ook nog H.E.M.A en daar valt zwaardvechten als hobby o.a. onder.

1 like

Zwaardvechten met rookworsten?

41 likes

Ik ben een paar keer meegeweest naar Castlefest (op fietsafstand van waar ik ben opgegroeid en een paar vriendinnen gaan elk jaar!) en het zijn echt de evenementen geweest waar ik me het minst thuis heb gevoeld qua publiek haha, hoewel de mensen zelf volgens mij juist heel inclusief en leuk zijn.

Ik voelde me er best ongemakkelijk terwijl ik dat op festivals juist nooit heb šŸ„² maar des te meer lijkt het me vet om me er een keertje in te verdiepen!

2 likes

Met jou wil ik best een worstengevecht doen maar dan wel met de vega exemplaren. Heb je straks nog worsten op je borsten.

@Mora grappig een paar zeer oude Castlefest jaren vond ik best Lowlandserig aanvoelen qua sfeer. Alleen ga ik zelf nooit verkleed.

@Panorama ik heb daar wel mooie sieraden aan overgehouden. :slight_smile:

3 likes

Zou jij nu ook willen doorspoelen tot 2 januari?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is stommer?

• Kerstdagen
  • Oudejaar / nieuwjaar
  • Allen leuk

0 stemmers

1 like

leuk dat je daarin iets hebt gevonden om je comfortabel uit te dossen!
die kraampjes klinken cool, ik koop er nooit wat maar vind het op (duitse) kerstmarkten ook altijd zo mooi om van die handgemaakte dingen te zien.

@Paranimf oh grappig dat dat trendgevoelig is! echt een hele wereld vol sub subculturen waar ik niets van weet

@Vaiana wat nice dat je vader dat heeft! echt een mooi wapen is het. ik vond dat ding wat darryl in walking dead had ook echt leip, daar zou ik ook wel eens mee willen schieten.

3 likes

En speerwerpen met tompoucen

2 likes

Ja echt mā€™n droom! Ik wil wel oefenen, maar dan moet ik iemand vinden die met me naar een vereniging wil gaan

2 likes

En dit soort fantasy en middeleeuwse festivals waren vaak wel een voorloper wat betreft meer vega(n) eten.

Ik wil even geen dagen doorspoelen want ik heb 2 weken vakantie. En hoewel 2021 kut was, kunnen die paar dagen er ook nog wel bij.

2 likes

Dat ligt vast ook aan het gezelschap waaraan ik hing, de vriendinnen waarmee ik was waren steeds met een groepje friends die heel erg in het wereldje zaten, rustige types (die dus niet wild dansen bij Omnia ofzo!), die van die mooie gothicjurken hadden, enzo. Hoewel het volgens mij wel superleuke meiden zijn, heb ik er nooit aansluiting bij kunnen vinden, dat heeft mijn ervaringen ongetwijfeld beĆÆnvloed!

Er is echt niks stommer dan oud en nieuw. Durf op de dag (en dagen ervoor en erna) zelf niet naar buiten want kut vuurwerk. Vervolgens bange beestjes want kut vuurwerk. Eigenlijk hierdoor al een irritante soort spanning. Vervolgens een soort opbouw naar twaalf uur en dan awkward iedereen kussen en iedereen de beste wensen en er is altijd iemand die wil praten over goede voornemens. Blughh.

8 likes

Ik had mij toen meerdere keren aangesloten bij een vriendengroep van 2 vrienden van mij en de eerste keer waren volgens mij meerdere mensen ook niet zo blij dat ik meeging. En dat ik er in mijn normale kloffie rondliep zal daar wel een rol bij hebben gespeeld. Het was dat ik met enkele op muzikaal gebied klikten, anders was het eenmalig denk ik geweest. Maar ik zou me ook niet op mijn gemak hebben gevoeld in zoā€™n jurk en allerlei toeters en bellen.

Haha ja ik ben het wel gewend om qua uiterlijk/stijl niet zo bij de rest te passen op concerten en festivals, maar bij Castlefest voelde ik me er voor het eerst ongemakkelijk door! Ik snap het ook wel hoor, dat als je helemaal opleeft in die sfeer, er maanden naar uitkijkt en alles uit de kast haalt om in het thema te passen je niet zoveel zin hebt om je energie te steken in een onbekende tyfusnormalo die er totaal onwetend bijhangt, haha!

2 likes

Zou je een foto van je neusgaten durven posten hier?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je het erg vinden als de supermarkt altijd maar tot 20.00 open blijft en nooit meer tot 22.00?

• Ja
  • Nee
  • In mijn gat is ie nooit tot 10 open geweest

0 stemmers

1 like

Wat bedoel je met (niet) durven? Niet durven uit angst dat je herkent wordt? (Wat me sterk lijkt). Bang dat je geband wordt? (Wat me ook sterk lijkt). Bang voor reacties?

3 likes

Misschien dat je het gek/raar vindt om dat te doen en het daarom niet durft.
Ik zou zo mijn neusgaten posten als dat een ding is ofzo want ik heb schijt. Maar misschien vinden sommigen dat raar.

1 like

Ieder zijn kink, maar ik bedank er vriendelijk voor

3 likes

Zo lang men niet gaat masturberen bij het zien van mijn neusgaten, maakt het mij niet zo veel uit.

Wat vind je aantrekkelijker?

• Neusgaten
  • Knieholtes
  • Oksels

0 stemmers

1 like

Zou jij bij een random huis aan durven te bellen om te vragen of je hun huis mag zien omdat je de inrichtint (heb je door de ramen een beetje gezien) zo mooi en bijzonder vindt?

• Ja hoor
  • Nee want bang voor afwijzing/dat ze het gek vinden
  • Nee want bang dat ze me wat aandoen in dat huis

0 stemmers

Heb jij wel eens aan een totaal onbekende op straat gevraagd waar ze X vandaan hebben?
X bijvoorbeeld een kledingstuk

• ja
  • nee
  • geen idee

0 stemmers

1 like