Stel je persoonlijke vraag #33

Fijn dat je zo’n lieve mensen om je heen hebt :heart:

1 like

Zo kut voor je :fearful:

2 likes

Krop gewoon al je emoties op tijdens de kerst, zoals elk normaal functionerend mens

Ruzie maak je maar tijdens Pasen

Hoeveel mensen zou jij kunnen ontvangen als er geen corona is? Niet dat je als een blik sardientjes op elkaar staat/ligt. Want ik hoor net van een vriend, ja heel veel kunnen niet eens zoveel gasten ontvangen. Voorwaarde is dat iedereen dan kan zitten en wel in dezelfde ruimte, zegmaar keuken/woonkamer. Niet dat 1 in de slaapkamer zit en de ander in de kelder lol.

• 0 - 5
  • 5 - 10
  • 10 - 15
  • 15 - 20
  • 20 - 25
  • 25 - 30
  • 30 - 35
  • 35 - 40
  • 40 - 45
  • 45 - 50
  • 50+

0 stemmers

Bij mn ouders kunnen er zo 40 zitten, nou daar moet ik überhaupt al niet aan denken maar vroeger met verjaardagen ik zou gek worden.

Kunnen genoeg. Willen geen.

10 likes

Das de vraag niet soy! Hoeveel capaciteit heb je als het MOET :cry: je kan ook plastic tuinstoelen lekker erbij zetten.

1 like

Comfortabel echt max 10, maar we hebben hier ook wel eens 20 man gehad. Dan was het zomer en zat er een gedeelte buiten, stonden er een paar in de keuken en zaten er wat in de zithoek. Heb toen in de tuin een buffet gemaakt, want aan tafel was dat echt niet gelukt.

2 likes

Mijn mentale capaciteit is nul

11 likes

Ja met sta tafels past sowieso in elk huis veel meer. Ik vind met kerst bijvoorbeeld dat iedereen moet kunnen zitten. Bij een verjaardagsfeestje ofzo vind ik dat een ander verhaal.

ik heb echt een poppenhuis en de keukenruimte waar mijn eettafel ook staat heeft een schuin dak. dus ik kan 4 normaal formaat mensen en 2 klein formaat mensen daar omheen proppen

vind ik wel jammer, toen ik nog antikraak woonde hebben ik wel eens kerst voor 16 man kunnen hosten. mijn tafel was niet eens zo lang dus die heb ik verlengd met verhuisdozen onder een tafelkleed, good times

9 likes

Oh ik las zitten niet.
We vieren kerst alleen met fam dus 4. Zittend zouden gok 16 mensen comfy passen aan tafels.

Als je op de bank zit en je ziet een haar liggen op de bank, wat doe je er dan mee?

• Ik gooi hem op de grond
  • Ik gooi hem achter de bank
  • Ik pak hem op en gooi hem in de prullenbak
  • Ik laat hem lekker liggen
  • Anders

0 stemmers

In de woonkamer zouden we (als we stoelen van de eettafel erbij zouden zetten) hier met 11 man kunnen zitten denk ik. Maar aan tafel hebben we maar plek voor zes personen, en stoelen erbij schuiven is dan ook geen optie. Dus dan zou het kerstmis in kringverjaardag-style moeten worden

1 like

Haha naaahw poppenhuis klinkt zo lief. Ik heb een vriendin en die heeft zo’n 4 jaar ook heel klein gewoond en als wij langskwamen werd dat ook serieus op formaat persoon ingedeeld waar we moesten zitten en/of slapen. Maar als je het leuk samen boeit hebt het uiteindelijk nooit in mijn ervaring.

haha nooo dit klinkt nog liever en precies zoals je vroeger in je poppenhuis barbies probeerde te proppen :heart_eyes:

Haha ja ik vond het altijd prima hoor. Totdat we met zn allen bleven slapen en er vanuit werd gegaan omdat ik de kleinste van de groep was op zo’n hele kleine kutbank weeeeer moest slapen. Zitten maakt niet uit. Maar het zat me echt heel hoog. Dus toen hebben we eerlijk geloot. Ik mocht uiteindelijk bij haar in haar 2 persoonsbed slapen. Echt je kan een paar keer op een crappy bank slapen maar dat is echt zon stomme reden om iemand die toevallig het kleinst is erop te gooien. Haha ik voel mn woede bijna weer opkomen. Maar waar we zaten met eten oid. Geen probleem! Een vriendin kon dan niet eens rechtop zitten in een bepaalde hoek hahaha

1 like

Heb jij je dit jaar met kerst aan de niet meer dan 4 mensen regel gehouden?

• Ja en ik was de host
  • Ja en ik was geen host
  • Nee en ik was de host
  • Nee en ik was geen host

0 stemmers

Voor mijn gevoel heeft echt niemand iets met die regel gedaan

2 likes

Er is bij mij familie een beetje flauw met de regel gespeeld. Ze hebben het bij m’n oom en tante gevierd, want zij zijn met 4, dus dan konden ze m’n oma en ouders als 3 gasten hebben. Bij oma ging niet, want dan zou ze 6 gasten hebben. Zelfde gezelschap.

Maar goed, ik was gewoon thuis zonder bezoek.

4 likes

Ik vraag me af hoe de Kardashians het hebben gevierd. Dat was altijd zo’n mega big deal voor Kris en maandenlang voorbereiding. Ja ik heb de afgelopen maanden iets teveel kuwtk gekeken.

1 like

Heb je weleens een brandplek oid gehad op je tafel nadat je een waxinelichtje in z’n aluminiumcupje had aangestoken? (Dus zonder nog een extra (bescherm)houdertje)

• Nee
  • Ik brand sowieso zelden tot nooit een waxinelichtje, dus geen idee
  • Ik doe waxinelichtjes voor de zekerheid altijd in een extra glaasje of op een bordje oid, omdat ik bang ben voor brand plekken
  • Ik doe waxinelichtjes altijd in een extra glaasje of op een bordje, omdat ik dat het leukst vind
  • Ja, heb ik weleens gehad

0 stemmers