Ben die boom nu al zat
Ik ook En hij staat er nochtans nog maar een week. Ik twijfel om hem nu al weg te halen.
Dat ding staat er net een week en ik vind de kerstboom wegdoen altijd zo veel werk
‘Officieel’ mag het tot 6 januari staan, dus we zien wel
Vorig jaar heeft ie tot februari gestaan omdat ik te lui was om hem af te breken. Denk dat ik hem nu 2 januari aftuig.
Die van mij staat er al een heel jaar lang lol dus ja ook in de zomermaanden gestaan (wel een kleintje)
Als ik hem beu ben ik hou van lichtjes en glitters, dus misschien laat ik hem wel staan tot februari en misschien ruim ik hem morgen op ala ik dat dan bedenk
2019 was echt een horrorjaar, hoop dat ik nooit meer zoiets hoef mee te maken, en 2020 en 2021 deden daar helaas niet al te veel aan onder, dus vanaf nu liever verder in de tijd in de hoop dat er betere jaren aankomen
Dit jaar was echt bagger, dus hoeft niet nogmaals.
Heeft jouw familie ruzie tijdens kerst?
- Ja altijd wel iemand
- Ja vaak
- Ja soms
- Nee maar wel irritaties
- Nee en ook geen duidelijke irritaties
0 stemmers
Was jouw kerst tot nu toe:
- Top zoals altijd
- Top, beter dan verwacht
- Mwah zoals altijd
- Mwah, beter dan verwacht
- Kut, zoals altijd
- Kut, minder dan verwacht
0 stemmers
Wij hebben dus nog nooit met kerst ruzie gehad. Ik vraag me vaak af waar families dan ruzie om hebben met kerst. Irritaties die er al heel lang waren er en met kerst uitmoeten?
Ja misschien hoge verwachtingen en bepaalde persoonlijkheden die niet matchen?
Maargoed wij waren gister met 6 en ook zonder Corona zijn we zo klein, dus dat scheelt wss ook. Maar iedereen is hier juist extra gezellig en meegaand met kerst, echt nog nooit gejank of geruzie meegemaakt ook niet met m’n andere grote familie.
Bij ons thuis was altijd ruzie, maar normaal vermijden een aantal mensen elkaar zo veel mogelijk. Met kerst moesten wij verplicht uren beneden en aan tafel blijven zitten, ik kon me vroeger best 20 minuten inhouden om alles te negeren, maar dat lukte me geen uren
Mijn zus en ik vliegen elkaar minstens een keer in de haren met kerst (dit jaar gebeurde het alleen al 3 weken voor kerst haha) en een familielid heeft wat bijzondere standpunten. Dat wordt niet echt ruzie maar gewoon de helft van de tafel die met zijn ogen rolt en de andere helft die er maar een beetje overheen lult
Ik had voor iedereen cadeautjes gekocht. Ik zou kerstavond uitgebreid gaan borrelen met mijn vriend en een kerstfilm kijken. Eerste kerstdag cadeautjes voor elkaar, daarna brunchen bij mijn moeder, dan uitgebreid dineren bij mijn opa en oma en de volgende dag naar zijn ouders. Maandag beide vrijgenomen, dan konden we eindelijk weer 4 dagen bij elkaar zijn. Mijn familie is Brits, dus kerst is echt het hoogtepunt en ik wil dat zo graag eens met een geliefde delen.
En toen kwam hij vrijdag binnen en maakte hij het uit
Mijn moeder is al-tijd aan het stressen voor het kerstdiner en dat is altijd onnodig drama boehoe stress.
dan eten we toch gewoon een uurtje later als het langer duurt, who cares
Neeeee totaal onverwacht? Wat enorm kut joh!
Ahh nee wat kut. Gadverdamme op kerstavond, wat ellendig
Ahhh nee wat kut zeg sterkte!!
Ik heb geen boom maar wel lichtjes en sterren etc en die vind ik ook in januari nog gezellig, dus ik laat het de komende maand nog hangen.
Nee toch wat kut! Sterkte!