Stel je persoonlijke vraag #33

Ik heb gewoon vaak medelijden met andere mensen

1 like

Medelijden nooit eigenlijk. Meestal denk ik: ounce of luck en godzijdank niet mijn relatie :sweat_smile:

3 likes

Nou jongens, hij was er heel blij mee, hij wilde echt dit BBQ-boek, haha.

89 likes

Ik dacht van niet, maar eigenlijk wel. Ik heb allemaal van die suffe, praktische voornemens, zoals elke avond flossen met draad in plaats van die onwijs milieuonvriendelijke flosspalkjes, zo dicht mogelijk bij de 9 uur slaap per nacht zitten, elke maand een brief/kaart sturen naar een friend, etc.
In 2019 ben ik begonnen met elke dag flossen en me na elke douche insmeren met bodylotion, in de zomer van 2020 met regelmatig thuis sporten en in 2021 met elke dag minstens 8000 stappen zetten, dus dit soort concrete dingen lukken me blijkbaar wel (in tegenstelling tot ~gezonder leven~ enzo).

9 likes

Kun jij van bepaalde mensen vaak voorspellen wat ze op een poll antwoorden?

• Nee niemand
  • Ja een enkeling wel
  • Ja best veel mensen

0 stemmers

1 like
Hoe schrijf je
  • Sierraad
  • Sieraad

0 stemmers

Sorry, mijn poll met 80 vragen over sieraden en niemand die mij even corrigeert (mag gewoon mijn Nederlands is schriftelijk is best slecht :sob:)!

3 likes

Van @Bergamot hahaha

9 likes

Dan is het corrigeert! Lol

3 likes

2 likes

Ik heb de verlovingsring betaald, want ik vroeg hem. De trouwringen hebben we van zijn oma gekregen. Dat waren de trouwringen van zijn opa en oma toen zij trouwden. (ze passen ons ook allebei perfect, zo toevallig)
Als we die niet hadden gekregen zouden we de trouwringen van de gezamenlijke rekening betaald hebben inderdaad.

9 likes

En ook sieraden. :wink:

2 likes

Als je drie maanden ergens hebt gewerkt, zou je dat dan op je LinkedIn zetten? De baan zelf was niet boeiend en is geen baan waarvan je denkt “staat goed op je cv”.

• Wel op LinkedIn zetten
  • Niet op LinkedIn zetten
  • Anders?

0 stemmers

Zorgt het voor een groot gat op je cv? Als je bijvoorbeeld 3 maanden daarvoor geen baan had dan is 6 maanden wel voor sommige werkgevers een ding.
Vind jij het niet boeiend, maar kunnen anderen het wel boeiend vinden?
En als je het er naar je plezier hebt gehad is het wel leuk om erop te zetten. Als er bij een sollicitatie naar gevraagd word kan je er lekker over praten ipv die ene baan die wel nuttig was, maar een minder leuke sfeer had

7 likes

Het zou dan een gat zijn van september-december en het is voor niemand een bijzondere baan :joy: En ik had het daar absoluut niet naar m’n plezier. Ik ga het er denk ik maar niet opzetten :grimacing:

2 likes

Oh hmm nee dan zou het niet hoeven

1 like

Hoeveel mensen ken jij die op dit moment corona hebben?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10+

0 stemmers

Er is opeens hele uitbraak om mij heen :upside_down_face:

1 like

Ik zou het er wel opzetten als je daarvoor wel langere dienstverbanden hebt gehad zodat je geen jobhopper lijkt. Als je na 3 mnd bent weggegaan omdat je het er niet naar je zin had toont dat wel karakter vind ik, tenzij je overal na 3 mnd weggaat want dan is de kans groot dat je dat bij ons ook doet

2 likes

Wat zou jij liever doen? Een jaar terug in de tijd, dus naar december 2020, en het afgelopen jaar nogmaals meemaken. Je bent je er bewust van dat je alles voor de tweede keer meemaakt.
Een jaar vooruit in de tijd, dus dan is het nu december 2022. Je kan je de gebeurtenissen van het jaar dat je hebt overgeslagen wel herinneren, maar je hebt ze niet bewust meegemaakt.

• Een jaar terug in de tijd en het afgelopen jaar nogmaals meemaken.
  • Een jaar vooruit in de tijd en dus een jaar overslaan

0 stemmers

1 like

Ik heb het gevoel dat ik alles uit 2021 heb gehaald, dus ik zou een jaar vooruit gaan.

1 like

Wanneer haal jij je kerstboom/kerstversiering weg?

• Meteen na Kerst (26 of 27/12)
  • Ergens tussen Kerst en Nieuw
  • Meteen na Nieuwjaar (1, 2 of 3/01)
  • In de loop van de eerste week van januari
  • In de loop van de tweede week van januari
  • Ergens tussen 15 en 31 januari
  • In februari
  • In maart
  • N.v.t. / geen kerstboom of kerstversiering in huis of niet jouw beslissing

0 stemmers