Indien je in een strafzaak komt, wordt een strafblad dan meegenomen vanaf het moment van aangifte of het moment van zitting?
Ik heb alleen maar veel te veel chocola en verveel me dus ben wel benieuwd naar die vreemde
Bedoel je meegenomen als in wanneer staat het op je strafblad? Op het moment dat je gedagvaard bent komt dat erop te staan.
Die komt samen met een hoogzwangere vrouw op een ezel
Nou daar weet ik ook wel raad mee dus lijkt me hartstikke gezellig
Vind jij single mensen per definitie zielig vanwege hun singlezijn? Anoniem
- Ja en ik heb een relatie
- Nee en ik heb een relatie
- Ja en ik heb geen relatie
- Nee en ik heb geen relatie
0 stemmers
Ik vind mensen die single mensen zielig vinden heel zielig
Verschilt per persoon. Je hebt mensen die steeds lopen te jammeren (ik hehe. Ja ik kop hem in) en gewoon mensen die gewoon doorgaan met leven.
Ik vind het eerder sneu als mensen vinden dat het hebben van een relatie essentieel is in je leven en op je in gaan praten dat je echt aan de man moet. Laat me met rust.
Wat is er doorgaan met je leven aan? Dat klinkt alsof single zijn iets ergs is. Is het niet. Allemaal prima als je graag een relatie wenst hoor. Maar amai doorgaan met je leven der is niemand dood hoor.
Voor de mensen met een partner, ben je wel eens jaloers op mensen die single zijn?
- Nee nooit
- Af en toe
- Ja vaak
0 stemmers
Hahaha het is niet terminal ziek maar ik ga (moedig) door, maar gewoon ik ben single, dat is nou eenmaal zo, move on.
Toch wel knap hoor
Voor de singles, heb je wel eens medelijden met mensen in een relatie?
- Ja vaak tot altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Ben niet single maar heb er toch opgestemd
Nee lijkt me echt heel fijn
Ben niet single maar heb echt supervaak medelijden met mensen in een relatie. De afgelopen jaren ben ik er soepeler in geworden en accepteer ik makkelijker dat mensen het ook gelukkig in een relatie kunnen zijn als ik het daar niet mee eens ben, maar ik had op de middelbare school constant ruzie met de vriendjes van mijn vriendinnen en ik vind nog steeds dat niet iedereen van de mensen waar ik van houd een waardige partner heeft.
Alleen mensen in beroerde relaties die niet ermee kappen, want het is eng om weer alleen te zijn
Ja same, als ik het relatie-leed topic lees