Ik heb ook iedereen (nja dus m’n ouders naar wie we gaan en mijn broertje) gezegd dat ik alleen kom als iedereen een test doet maar dat had iedereen gelukkig zelf ook al bedacht
Doe jij een zelftest voordat je aan het kerstdiner aanschuift? (Anoniem)
- Ja
- Nee
- Geen kerstplannen met andere mensen
- n.v.t.
0 stemmers
Heb jij familie/mensen waar je soort van verplicht naartoe moet terwijl je dat eigenlijk niet graag doet?
- Ja
- Wel mensen die dat zouden willen maar ik doe dat nooit
- Nee
- Vroeger wel nu niet meer
0 stemmers
Zou jij ooit bij het SWAT team willen meedraaien? Uiteraard dan ben je overal al alle testsv doorgekomen blabla. .
- Nee
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
Zijn hier mensen waarvan “we” niet weten dat je een baby/kind hebt? Heb je bijv. nooit iets laten vallen over je kind/baby/moederschap. Uiteraard weet je het niet 100% zeker, maar op goede inschatting dan haha.
Anoniem dus haha.
- Ik heb een kind/baby en dat weten jullie wel door posts bijv.
- Ik heb een kind/baby en dat weten jullie niet, nooit post ik er iets over
- Ik heb geen kind/baby
0 stemmers
Ik moet er niet naar toe maar als we het met m’n schoonmoeder vieren komt ook altijd de dochter van haar vriend met haar gezin. Hebben we niks mee, is ook echt een moetje maarja. Vind ook niet dat we kunnen zeggen dat we dat niet willen…
Mijn partner heeft de verlovingsring betaald en mijn komende trouwset ook!
Wel een manchild
Is er deze kerstdag ruzie of een intense woordenwisseling geweest?
- Ja
- Nog niet, maar de kans is groot dat het nog komt
- Nee maar andere jaren vaak wel
- Nee
0 stemmers
Mijn kerst verloopt eigenlijk nooit vredig haha
Sinds m’n oom en tante niet meer komen door corona heb ik heerlijk rustige kerstdagen met m’n ouders
Geen ruzie, maar zit momenteel wel echt de avond uit (ben as we speak boven verstopt)
Heb wel eens met mijn stiefvader ruzie gemaakt met kerst. Schreeuwen en huilen, heel chique allemaal.
Ja en daarom onder andere zit ik nu chill alleen thuis!
Heb geen ruziezoekers in de familie. Wij kroppen de boel op, om de lieve vrede te bewaren
We zaten hier op het randje omdat m’n vader een grapje maakte over de hoeveelheid eten dat op tafel stond. Terugkomende “ruzie” die dit jaar gelukkig snel gesust was.
Als er nu iemand zou aanbellen om te vragen of hij/zij zou mogen mee eten, wat zou je dan zeggen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb zelf niet eens eten in huis dus kan ze niks bieden (onze plannen gingen onverwachts niet door)
Nee maar ik zou wel take-away meegeven
Nee, misschien een boterham met kaas voor onderweg. Maar het ligt echt aan wie je voor je neus hebt
Zou Mark Rutte nu aan het gourmetten zijn?
- Ja denk het wel
- Nee gewoon afhaal/Thuisbezorgd
- Nee er zit een magnetronmaaltijd in de magnetron
- Nee gewoon fancy dinnertje met de fam
- Niet fancy maar gewoon simpel agv
0 stemmers
Pre corona ja kom maar binnen. Nu hier neem dit eten maar mee.