Stel je persoonlijke vraag #33

Voor degene die de komende tijd een of enkele dagen of weken vrij hebben genomen: ga je die nu (deels) inruilen zodat je gewoon werkt, omdat je met deze lockdown toch weinig kan doen?

• Nog niet over nagedacht
  • Ja, ik denk het wel
  • Nee, ik vermaak me wel hoor
  • Ik wil wel, maar mag/kan niet

0 stemmers

nouja dat vlees uit die schelp scheppen. ik vind het chiller als ik niet zo hard hoef te werken voor mn eten

Nouja ik werk in de horeca dus ik werk niet “gewoon” door, maar we gaan wel schoonmaken en ordenen enzo

Ik zou de film voor mezelf verzetten omdat bij mij het aantal keer dat ik op mezelf iets doe veel groter is dan dat iemand me vraagt om af te spreken en ik die ‘kans dan niet wil laten voorbijgaan’ (omdat een datum regelen altijd zo’n gedoe is). Zelf vind ik dan wel makkelijk een andere datum voor de film.
Of ik vraag of diegene mee wilt naar wat ik van plan was!

1 like

Ik moest wel 2 weken nemen, vakantiedagen moesten op want kon ze niet meenemen naar volgend jaar. Maar het voelt volledig nutteloos al had ik niet veel spannende plannen. Naja, misschien ga ik nu wel de rommella opruimen :joy:

Ik heb 3 weken vrij van uni, kantoor is 2 weken dicht dus daar kan ik niet naartoe, en ik werk ook nog in de horeca maar zeker met de lockdown zijn er daar nu zo weinig diensten te verdelen dat ik aanstaande dinsdag nog werk en daarna pas 2 januari weer. Ik heb dus een soort gedwongen vakantie terwijl werken gezien mijn huidige mentale staat wel beter voor me zou zijn haha

2 likes

Dus dan heb je geen vakantie toch

Voor de pandemie mocht ik vrije dagen terugboeken. Maar nu niet meer.

Heb maar 2 dagen vrij volgende week. Dus de rest ga ik lekker werken

2 likes

weet niet waar je werkt enzo, maar het klinkt niet wettelijk: Hoe kan ik mijn vakantiedagen opnemen? | Rijksoverheid.nl

Overheid :joy:
Ik weet niet meer precies hoe het zat maar het klopt wel. Neem al het maximale mee naar volgend jaar en dan moet er ook nog een deel op voor 1 juni. Het is ook eigenlijk een verschrikkelijk luxe-probleem.

1 like

Ik vermaak me altijd wel in m’n vakanties, ondanks lockdown nu. Beetje slapen, series kijken en rommelen in huis elke dag opnieuw.

5 likes

Ik heb alleen een paar losse dagen vrij over komende 2 weken en ik zie vooral zo op tegen komende week. Ik werk namelijk in de energiesector en de prijzen stijgen weer net zoals begin oktober dus het is nogal chaotisch
Normaliter is dit juist een rustige periode dus ik had al allemaal dingen ingepland om bij/weg te werken etc., krijg je dit :broken_heart:

2 likes

Ja nu wel want ik werk in de retail. Vind het eigenlijk wel lekker :speak_no_evil: (komende week moeten we nog komen, daarna vrij)

oh je neemt wel mee dus? je zei dat het op moest, vandaar, dat mag niet :slightly_smiling_face: maar helder!

Ze doen samen drie wijken, ben ik wel even vergeten te vermelden. :sweat_smile: Maar er zijn wel wat mensen die royaal geven ja!

4 likes

Ben jij ooit op tv geweest? Maakt niet uit op wat voor manier

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En op de radio?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En in de krant?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

als je zelf een kerstdiner organiseert voor broer en partner, kan je dan vragen of zij de drank(jes) meenemen? voor de duidelijkheid, we zijn dan in totaal met 4 en wij regelen de andere boodschappen en het koken en het is bij ons thuis.

• ja kan prima, maar zou het zelf nooit doen
  • ja kan prima, ik zou het zelf ook vragen
  • nee dat kan je niet maken als gastheer/vrouw
  • nee want je moet het menu kennen om bijpassende drankjes te regelen

0 stemmers

2 likes

Ik neem uren mee die ik mee mag nemen en een deel van de uren moet ik dit jaar opmaken anders vervallen deze dus vandaar nu de vakantie.

1 like

Heb jij wel eens / vaak dromen over zwanger zijn/bevallen/een kind hebben?

• Ja en dat is ook iets dat ik graag wil
  • Ja maar dat is iets wat ik (nu) absoluut niet wil
  • Nee en dat is iets dat ik wel graag wil
  • Nee en dat is ook wel iets dat ik (nu) absoluut niet wil

0 stemmers

Dat = kinderen krijgen op korte termijn

Ik heb het in de afgelopen weken echt 5 keer gedroomd ofzo đŸ„Č de ene keer heb ik een positieve test in handen in mijn droom, andere keer een echo, dan beval ik opeens.

4 likes