Ik heb al sinds mijn puberteit terugkerende nachtmerries over miskramen en onvruchtbaar zijn, terwijl ik dus wel echt heel graag kinderen wil (nog niet echt geprobeerd, dus hopelijk werkt het toch wel)
Gestolen van Reddit:
Iemand betaalt jouw partner 20 miljoen om seks met hem/haar te hebben. Je partner vertelt het je pas achteraf en wil het bedrag met je splitten. Wat doe jij?
- Dit is een dealbreaker, ik maak het uit en het geld mag ie houden
- Ik ben woest maar maak het niet uit en neem het geld wel aan
- Ben blij, hallo 20 miljoen?!
0 stemmers
Wat is de reden dat je dat deel aan hen vraagt?
Eerst het geld, dan dumpen. Dat is een andere vorm van naaien
Heb jij nieuwe goeie vriendschappen gesloten het afgelopen jaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En goeie vriendschappen verloren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je vriendschappen hebt verloren, is dat dan wegens een verschil in mening over corona?
- Ja
- Nee, door iets anders
- Ik heb geen vriendschappen verloren
0 stemmers
Want vaccinaties zijn besmettelijk!!!
OkƩ doei meid.
Nee doordat diegene soort van dwangmatig loog over alles. Ook over corona en dingen waarvan je zou kunnen bedenken ja daarom liegt hij daarover, maar ook over dingen waarbij er geen enkel nut of voordeel was, gewoon dwangmatig dus. Al een tijdje dat gevoel maar zekerheid verkregen toen ik en een andere vriend van hem (geen vriend van mij) de verhalen samenlegden en merkten dat er niks van klopte.
Oei ik vind dit mega lastig. Ik heb geen geldzorgen en ben echt heel erg onzeker en kan jaloers zijn (doe heel erg mijn best dit in te perken) dus ik denk dat ik op den duur wel gewetenswroeging krijg
Ben jij materialistisch?
- Ja, ik word blij van spulletjes
- Nee, totaal geen last van
- Een beetje
0 stemmers
Ben jij zuinig op je spullen?
- Ja, ik ben er heel zuinig op
- Ligt aan de waarde van het product
- Nee, ik ben niet zuinig met mijn spullen
0 stemmers
Ja helaas wel, had het graag anders gewild dat wel. Ik troost mezelf ook vaak met kopen. Ik wil dit best graag afleren maar geen idee hoe.
De immateriƫle waarde
Ik heb een soort kistje en die heb ik gewoon van een rommelmarkt maar toch wil ik die nooit kwijt en zou balen als het stuk zou gaan.
Op mijn tafel ben ik ook heel zuinig, inclusief placemats en onderzetters enzo. Dat ken ik niet van mezelf want normaal ben ik van is toch een gebruiksvoorwerp, mag er gebruikt uitzien.
Ik ben ook materialistisch ingesteld, maar het voordeel is dat ik weer super zuinig ben op mijn spullen.
Dus elk nadeel heeft zijn voordeel
Ik ben totaal niet materialistisch maar ik word wel blij van de weinige spullen die ik heb en zorgvuldig heb uitgekozen.
Geen vriendschapen verloren, maar er zijn wel wat goede vrienden verhuisd of druk geworden met nieuwe baan/partner/vrienden, dus ik zou best nieuwe vrienden willen. Maar ja, waar?
En ik zou mijn vriend echt een sukkel vinden als hij voor 20 miljoen seks met iemand afslaat. Tenzij hij zelf niet wil natuurlijk
ik ben niet expres niet zuinig, maar gewoon zo onhandig
ik ben vanochtend op een zonnebril gaan staan van een vriendin haar overleden vader die ze laatst ook terug vroeg. omdat ik mn evenwicht verloor en die bril ergens vanaf maaide en er vervolgens op ging staan. echt heel kut maar dat soort dingen gebeuren me gewoon best vaak
Heb jij kerstmuziek aan nu op je werk / nu je thuiswerkt?
- Ja zelf voor gekozen, heerlijk
- Ja, maar de playlist is helaas door het hoofdkantoor samengesteld en niet mijn ding
- Nee, te druk om naar muziek te luisteren
- Nee, ga weg met kerst
0 stemmers
Ik luister naar Serious Request dus hier en daar komt een kerstplaat voorbij.
heb het nog niet gevraagd, maar we hebben geen auto dus moeten al meerdere keren naar de supermarkt en weer ook niet zo goed wat ik moet inslaan omdat we zelf nauwelijks alcohol drinken. maar ik denk dat ik het toch zelf ga doen
edit: en ze vroegen of ze nog iets konden doen / meenemen vandaar
O en tips voor playlists zijn zeer welkom