Stel je persoonlijke vraag #33

Zo gebruikelijk is het helaas niet meer hoor, als ik dit vrienden of collega’s vertel kijken ze echt gek op. Vooral sinds corona hoor je het niet meer nu er geen georganiseerde wandeltochten enzo zijn.

1 like

Elke tatta versie van die sauzen.

2 likes

Neee vongole is m’n lievelings! :pleading_face:

5 likes

Ik snap echt niet hoe je tegen kaassaus kunt zijn, penne vier kazen is toch hemels :open_mouth:

11 likes

Wow dat is een bedrag dat ik niet verwacht had. Wel echt superfijn! Kregen ze dan van bepaalde mensen echt flinke bedragen?

@Bergamot ik vind het dus ook gewoon netjes om iets te geven. Heb zelf nooit contant geld in huis, dus zorg van tevoren dat ik even wat bij-pin. Overigens moet ik zeggen dat ik geen flauw idee heb wie de krant nu bezorgt. Zo vroeg ben ik nooit wakker.

1 like

Ik vind echt niks zo vies als 4 kazen. Zo machtig en zo saai en geen groenten. Nee bedankt.

10 likes

ik ben ook shook
dacht dat vongole een over het algemeen top 5 pasta is samen met in ieder geval ragú

6 likes

Ik denk dat zeevruchten gewoon een beetje acquired taste zijn, veel mensen zijn er ook allergisch voor etc

1 like

en daarnaast lastig om een vega alternatief voor te verzinnen

5 likes

dan merk je pas hoe schofterig mensen kunnen zijn, regelmatig mensen gehad die geen gedag zeiden of iemand die me uitmaakte voor dom (als ik niet snel genoeg rekende).

@kali ik vind die andere sauzen lekkerder en vongole gedoe met die dingen ontleden

1 like

ontleden?

1 like

Over saaie sauzen gesproken…bolognese :woozy_face:

2 likes

Pannenkoeken met ijs en chocoladesaus…

  • Lekker
  • Niet lekker

0 stemmers

1 like

Voor mij is het teveel van het goede

16 likes

Heb dit eigenlijk alleen op vakantie in Tsjechië gegeten. Maar was zo lekker altijd.

2 likes

Stel je hebt in je hoofd om dinsdagavond (alleen) een film te kijken (of iets anders wat je leuk vindt). Maar iemand vraagt je plots hé gaan we dinsdag blabla (maakt niet uit wat, maar iets wat je ook leuk vindt en wilt doen). Dan zeg jij…

  • Nee want heb al plannen, andere dag?
  • Ja is goed film kan een andere keer

0 stemmers

1 like

Deze saaie week zou ik op dit moment ja zeggen. Als ik al een hele volle week heb of gewoon behoefte heb aan geen mensen, dan is het nee. Ligt dus aan mijn mood. Voor nu: waar is mijn sociale leven, ieder aanbod neem ik gretig aan.

38 likes

Dit wisselt wel een beetje per keer. Ligt o.a. aan hoe lang geleden ik die persoon heb gezien, hoe mijn gemoedstoestand is en hoeveel behoefte ik heb aan de oorspronkelijk geplande activiteit.

12 likes

Heb jij (kerst) vakantie?

  • Nee, ik werk gewoon door
  • Nee, ik werk sowieso niet
  • Ja, een paar dagen
  • Ja, 1 week
  • Ja, 2 weken
  • Ja, 3 weken
  • Ja, meer dan 3 weken

0 stemmers

Heb ook niet zoveel zin in vakantie door die lockdown. Dan neem ik liever een weekje vrij ergens in februari ofzo