Stel je persoonlijke vraag #33

Wat is dat ook voor rare gewoonte van die buurman?! Hij start de auto dus expres eerder? Wat een aansteller alsof het in Belgie stervenskoud is. Trek een dikke jas aan.

Oja snelweggeluiden vind ik wel heel naar. Maar ik slaap gelukkig zelden heel vlakbij een snelweg.

4 likes

Ja maar Penny in Nederland hebben wij ‘huizen’ en die staan in ‘straten’ dat is dus dat ze van baksteen zijn (niet takjes) en aan elkaar geplakt zijn (niet in het bos). Dus dat kun je niet met elkaar vergelijken!

3 likes

Kan jij de snelweg horen vanuit je slaapkamer?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik hoor altijd van mensen dat je daar zo aan went etc. Maar pff lijkt me heftig.

Zou je liever heel dichtbij een treinspoor wonen of heel dichtbij de snelweg?

• Een treinspoor
  • De snelweg

0 stemmers

3 likes

Ik vind trouwens dat de standaard op feestjes, optredens, … qua maximaal volume een stuk lager zou moeten nog los van overlast maar zoveel mensen met blijvende gehoorschade of oorsuizen door zulke dingen.

10 likes

Als kind woonde ik niet aan de snelweg, maar ik kon de snelweg wel horen vanuit de slaapkamer en vond dat eigenlijk wel heel ontspannend. Van dat zoeeef zoeeef geluid. Vond het wel meditatief :joy:

4 likes

Heb drie jaar naast het spoor gewoond, maar daar hoorde ik op een gegeven moment echt niks meer van. Gewoon aan gewend geraakt

5 likes

Ik zat ooit in de klas met 2 die heel vlakbij schiphol zijn opgegroeid. Dat lijkt me echt wel kut, maar als je niet anders weet zal het wel prima zijn. Maar om te gaan wonen als je het niet gewend bent lijkt me wel echt klote.

Draag jij sierraden?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat voor sierraden draag je?
  • Ringen
  • Oorbellen
  • Ketting
  • Piercing
  • Armband
  • Horloge
  • Enkelbandje

0 stemmers

Heeft jouw sierraad een (belangrijke) betekenis voor jou?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe duur was jouw duurste sierraad?
  • 0-100
  • 100-200
  • 200-300
  • 400-500
  • 600-700
  • 800+

0 stemmers

2 likes

Zo’n N-weg. Maar dat is eigenlijk gewoon een constante ruis. Behalve als er brandweer ofzo overheen gaat.

2 likes

Langs een snelweg wonen lijkt me echt asmr. Dat geluid van razende auto’s in de verte, heerlijk (dus niet auto’s door je eigen straat). Ik kan op vakantie ook altijd goed slapen in een hotel langs de snelweg

5 likes

Lol ik heb het totaal andersom, ik werd daar als kind helemaal angstig van als ik in een hotel naast de snelweg sliep. Maar kan me er iets bij voorstellen. Auto’s door je eigen straat lijkt me ook wel erg lastig bij een snelweg ja.

1 like

Ik vind verre auto geluiden ook heerlijk. Naast een treinspoor lijkt me dan weer vervelend omdat je dan ook van die irri goederen treinen hoort enzo.

3 likes

Mijn droom is om naast een mega ventilator te wonen :pray: dat geluid is echt amazing.

2 likes

Geen snelweggeluiden, maar ik woon wel naast een heel druk kruispunt waar drie drukke wegen samen komen.

En ik zou zo langs een spoor willen wonen, lijkt me heerlijk.

1 like

Is jouw duurste sierraad ook het meest waardevol voor jou?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik heb 1 hele dure, zou het jammer vinden als ik die verlies maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.

1 like

Hoe gaat dat trouwens in een huwelijk? Ik wil NIET trouwen dus daarom vraag ik het niet maar wie betaald dan de ringen. Ik neem aan meestal gewoon van een gemeenschappelijke rekening ofzo?

Aansluitend hierop;

Vind jij een horloge een sieraad?

• Ja, altijd
  • Nee, nooit
  • Ja, in sommige gevallen

0 stemmers

Ik had op jouw poll “nee” gestemd, maar heb wel een horloge om. Vind m’n Fitbit alleen geen sieraad haha

1 like

Wij moeten van mn vader allemaal eerst een zelftest doen voordat we vanmiddag komen. We zijn allemaal gevaccineerd. Vind je dat goed of wat overdreven?

• Overdreven
  • Nee juist goed

0 stemmers

Ik vind dat juist goed maar natuurlijk is er altijd iemand die het overdreven vindt. :expressionless:

Dat is toch ook het advies

4 likes