Stel je persoonlijke vraag #33

Vind jij het vreemdgaan als je partner met iemand zoent die niet op je partners geslacht valt?

• Ja
  • Nee
  • Geen mening/anders

0 stemmers

Ik zou het wel best wel raar vinden als mijn partner intens appcontact zou hebben met een ander en al helemaal vreemd als ie opeens tinder zou downloaden.

Maar verder vind ik het echt een beetje onzin, sowieso om het micro cheating te noemen want over een langer periode flirten via whatsapp vind ik niet heel erg micro. Als je in de kroeg iemand ontmoet en zegt dat je met een huisgenoot woont en je 27 bent in plaats van halverwege de dertig is daarintegen heeeeel wat anders. Niet dat dat ooit nog gebeurd 🥲

5 likes

Ik vind het micro cheaten noemen het ook automatisch down graden, terwijl het echt niet oke is in mijn ogen. Ik vind dat als mijn partner dingen doet die ie niet ook zou doen met mij ernaast, hij al een grens overschrijdt. Of dat nou online of in real life is.

6 likes

Hoeveel zonnebrillen heb je?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Meer dan 4
  • Geen

0 stemmers

Welke opties zijn op jou van toepassing?

• Ik draag altijd dezelfde (heb er 1)
  • Ik draag altijd dezelfde, maar heb er meer
  • Ik draag nooit een zonnebril
  • Ik koop regelmatig een nieuwe zonnebril
  • Ik heb een tijdloos model
  • Ik heb een model wat past bij de huidige trends (mag je zelf bedenken welke trends haha)
  • Ik draag mijn zonnebril alleen in het voorjaar of zomer
  • Ik draag mijn zonnebril in elk seizoen
  • Mijn zonnebril kostte tussen de 0 en 50 euro
  • Mijn zonnebril kostte tussen de 51 en 100 euro
  • Mijn zonnebril kostte tussen de 101 en 150 euro
  • Mijn zonnebril was duurder dan 150 euro

0 stemmers

Van welk merk heb je een (of meerdere) zonnebril(len)? Zijn nog veel meer merken, maar dit kon ik even zo snel bedenken.

• Ray-Ban
  • Celine
  • Michael Kors
  • Oakley
  • Versace
  • Carrera
  • Zonnebril van een modeketen (h&m, mango, etc)
  • Zonnebril van een online of instagram merk (Charlie temple, Meller etc))
  • Merkloos/Kruidvat
  • Gratis/promo bril
  • 2e hands
  • Ace & Tate
  • Anders

0 stemmers

Wat is favoriete zonnebril (of daaraan verwante):

Einde zonnebrillenvragen

Ik ben toe aan zon en zoek een reden om die nu aan te schaffen

Ik denk dat sexy smsjes sturen ook lust is of spanning zoeken… wat anders?

@11PM m’n partner heeft wel seks gehad met iemand anders, maar dat was in een open relatie. Dus geen vreemdgaan, maar wel lichamelijk contact.

1 like

Ik zie dat niet alleen als lust. Maar ook zoeken naar een bepaalde aandacht of een bevestiging ofzo.

1 like

Ja eens, maar bevestiging vragen vind je dus erger dan fysiek vreemdgaan?

Ligt aan de situatie. Ik vind t beide even erg. Maar als mn panter bijv op een feestje waar t een en ander is gebruikt/gedronken meer met zn pik denk dan zn verstand en eenmalig sex heeft met iemand en dat meteen opbiecht en spijt heeft. Dan zou ik dat minder erg vinden dan wanneer hij bijv elke dag contact zoekt met iemand en diegene via een dating site heeft leren kennen en doet alsof ik niet besta. Vooraf opgemaakte tekst

Ik heb trouwens helemaal geen monogame relatie dus weet niet waar ik me druk over maak :joy:

1 like

Cateye is mn favoriete vorm, en die kunnen een groot montuur hebben maar dat is die van mij (en die ik tof vind in het algemeen) niet perse

8 likes

Kan jij zo’n kleine zonnebril zoals hierboven rocken?

• Yessir
  • Mwah eigenlijk niet
  • Nee zie er dan echt idioot uit

0 stemmers

2 likes

sorry maar niemand rockt toch zo’n zonnebril

15 likes

Mensen met superieure jukbeenderen kunnen het soms

Ik weet het niet 100% zeker maar ik heb er een en ik vind 'm vet leuk en ik draag hem graag dus ik zeg nu maar gewoon van wel

5 likes

Ik heb echt een haat verhouding met zonnebrillen want ik zie echt geen reet door zo’n bril maar het is ook in theorie heel fijn voor je ogen maar ik word dan helemaal geirriteerd doordat alles zo donker is. Misschien dat een gepolariseerde bril helpt maar ik heb een sterkte en heb weinig zin om weer 50+ euro af te tikken voor een bril die ik irritant vind.

En zonnebril/bril en winkels binnengaan is ook heel irritant.

Ben al helemaal geirriteerd door eraan te denken 🤌

4 likes

Ik heb laatst bij Pearle nieuwe brillen gekocht (was hard nodig) en heb een normaal montuur gekozen als zonnebril. Daar zetten ze dan gewoon getinte glazen in. Soms hebben ze ook acties waarbij je dan de tweede gratis hebt of zo.
Het is even werk maar dan heb je in ieder geval wel een ‘kloppende’ bril. Met name in het verkeer en met de laaghangende zon momenteel, kan ik niet zonder.

1 like

Zie je daar wel goed door? Ik heb bij polette een zonnebril op sterkte gekocht maar die is heel donker en een clip on maar ze kijken allebei echt vervelend. Ik kan me niet herinneren dat toen ik nog lenzen droeg met een zonnebril zo weinig zag. Het voelt voor mij iig niet perse veiliger in t verkeer :see_no_evil:

Zeker! Ik heb zwarte / donkergrijze glazen en zie alles uitstekend. De sterkte is exact hetzelfde als bij mijn gewone bril en de extra’s (ontspiegelen, kraswerend etc) ook. Het kijkt net zo prettig als mijn gewone bril.

Omdat ik hem juist vooral in het verkeer gebruik kies ik altijd voor grote glazen, dan komt er geen of nauwelijks licht langs.
Clips vind ik inderdaad verschrikkelijk, ik heb liever een extra brillendoosje met bril in mijn tas.

2 likes

In de lente en zomer draag ik echt bijna dagelijks mijn zonnebril. Minder pollen in mijn ogen en minder koppijn door het knijpen met mijn ogen

2 likes

TIL dat dit @Soy.peor’s vriend is:

30 likes

Ik heb een bril met bruine glazen op sterkte en soms vergeet ik dat die nog op heb. Hou hem overal aan omdat ik te lui ben om van zonne- naar gewone bril te switchen.
Heb ik mijn gewone bril niet mee dan doe ik zonnebril op tijdens het rijden.

1 like