Ik ben echt super blij met mijn zonnebril van Privé Revaux! Was hiervoor alleen zonnebrillen van 10 euro bij Kruidvat gewend, maar deze voelt echt als (middelmatige?) luxe Kan mn ogen helemaal ontspannen in fel licht, en kan alles ook goed zien met meer contrast ofzo. Is vast hoe een goede zonnebril hoort te werken, maar was nieuw voor mij en was rond de 40 euro dus valt ook nog wel mee qua prijs.
Zo blij dat de quarantaine plicht in Oostenrijk niet gaat gelden voor mensen die een booster gehad hebben. Was er al helemaal chagrijnig door
Heb de mijne toevallig vandaag weer op gehad met die felle laaghangende zon.
Hoe spreek jij de merknaam Diptyque uit.
- Dip-tiek
- Dip-tie-kuu
0 stemmers
Diptiek
Dat bedoelde ik ik sprak in mijn hoofd die que altijd uit hahaha
Tot ik Mo in dr vlog het zo uit hoorde spreken
Wat ik met mijn gepolariseerde glazen irritant vind, is dat schermen er helemaal door vervormen. Hetzelfde effect als wanneer je met je vinger op een televisiescherm van zo’n beeldbuis drukte (ik weet niet of je oud genoeg bent om je dit te herinneren 🥲).
En ik heb glazen met sterkte in mijn normale zonnebril laten zetten (eerder had ik contactlenzen en dus geen zonnebril op sterkte), maar daar heb ik ook een beetje spijt van, want die glazen zijn eigenlijk te zwaar voor het montuur, waardoor die bril nu extreem afzakt.
M’n allerfavo merk is Ray Ban en daarnaast heb ik een superchille bril van carrera. Koop ze overigens nooit online want ik moet het echt op m’n gezicht zien! Heb inmiddels elk model van Ray Ban dat me leuk staat al in bezit 🥲. Maar ik zou wachten met kopen tot je weer naar een winkel kan.
Diptie Quee???
Ik vind het wel veelzeggend dat de gouden standaard van je partner kwetsen is: genitaliën tegen iemand anders genitaliën wrijven. En dan voor de rest moeten andere namen komen of dat is dan minder erg. Binnen een relatie heb je toch heldere grenzen te stellen samen en je daaraan te houden? Vind het idee dat alles behalve penetratie ‘minder erg’ is zo schadelijk. Daarmee is dus al het andere geniepige, schadelijke en kutte gedrag minder erg (dus dat moet je maar pikken), en tegelijkertijd seks met een ander het ultieme verraad. Terwijl al die andere kutte dingen je helemaal kapot kunnen maken en seks met een ander best binnen een verder goede relatie vergeven kan worden.
Heh? Hoe moet je dat weer uitspreken? Diptiekwiee?
Ik zou het echt ontzettend erg vinden als m’n partner me eigenlijk constant te kakken zet door te doen alsof ik niet besta of niks voor hem voorstel, vind dat echt erger verraad dan z’n pik in een ander steken (ook al zijn de rapen dan ook heel gaar)
Ik vind juist Ray-Ban zonnebrillen een beetje middelmatige luxe. Misschien omdat iedereen ze heeft en ik de hype niet helemaal snap?
Op de een of andere manier doen de meeste dragers ervan er ook snobistisch over? Ik ben niet zo van de merken zelf.
Impopulaire mening dit denk ik.
Ja chill! Is de man al geweest voor z’n prikkie?
Staan zonnebrillen jou überhaupt?
- Ja echt wel
- Nee wtf waarom lijk ik met die dingen op een bij?
0 stemmers
Love zonnebrillen! Ik koop er bijna elk jaar wel eentje (toen ik er een van 250€ gekocht had wel een jaartje overgeslagen ), dus heb aardige verzameling inmiddels. Heb verschillende ray-bans, diesel, marc jacobs, D&G (die ik te koop heb staan, want racist fucks), en wat onbekendere merken. Mijn nieuwste is altijd mijn favo, maar wissel ze regelmatig af, afhankelijk van waar ik zin in heb, wat ik ga doen, wat ik draag.
Dit is op dit moment mijn lievelings:
Winter is ook hét moment om ze te kopen, dan zijn ze meestal goed in de aanbieding. Heb deze bijvoorbeeld begin dit jaar ergens voor rond de 55€ gevonden!
Het zouden de GAARSTE rapen zijn maar damn waarom is dat toch altijd het ultieme kwaad waartegen al het andere kutgedrag gemeten wordt?
Ik vond het bij mij ooit net zo’n fop-bril van een feestwinkel met neus en snor eraan vast. Heb ineens een huge neus dan.