Ik vind dit zelfs erger dan 1x een ons
Waarom zou je dat ook micro cheating willen noemen vraag ik me af. Sowieso is wat vreemdgaan inhoud voor iedereen anders toch dus misschien is het voor iemand wel maxi cheating.
Het klinkt in ieder geval als een lekker smoesje mocht je erop aangesproken worden âoh die smsâjes en dat ik deed alsof ik vrijgezel was??? Dat is microcheating schat dat doet iedereen!â
Helaas net alles geannuleerd voor onze wintersport de eerste week van januari! Booster komt paar weken te laat voor ons.
Ik vind het ook een beetje een dom en nikszeggend onderscheid. Echt weer zoiets van iemand die dit als âconceptâ heeft bedacht om te doen laten lijken alsof ze iets heel baanbrekends verkondigt, maar⊠nee.
Naast dat dit kut is om te doen tegenover je partner, vind ik het ook lullig dat je iemand aan het lijntje houdt.
Het is een persoon aan de andere kant van de lijn, niet een seks chatbot uit Rusland
Oh bah wat naar
Vrienden van mij gaan eind januari en hopen dan wel hun booster te hebben (1989) ik hoop het zo wat een ellende allemaal
Ik vind het wel een goede term eigenlijk om hier een naam aan te geven. Naar mijn idee is dit vooral zoân gedrag waar je ruzie of misverstanden of jaloezie door kunt krijgen, telkens het randje op zoeken of de spanning ofzo. Ik denk dat mensen die dit veel doen in een monogame relatie toch iets missen ofzo. (Of doorgaans nog best jong zijn).
Mijn ex deed dit ook, en ik zie dit vaak bij programmaâs zoals Temptation. En dan gaat die ander diegene weer telkens controleren of testen. Doet iig geen goed aan je relatie.
Ja het is nu wel echt even heel veel zelfmedelijden. We hadden zoveel zin om even een week te chillen in de sneeuw. Morgen weer ruimte om te relativeren.
Logisch hoor en alle recht om hier flink van te balen!
Maar hoezo het randje? Dit is er ferm over en in tegenstelling tot Ă©Ă©nmalig fysiek bedrog iets wat structureel en meer gecontroleerd en doordacht gedaan wordt. Veel liever dat mijn partner eens eenmalig iets doet wat tegen de afspraken in is dan dat hij de hele tijd zo geniepig doet achter mijn rug voor egostreling.
Wat zou je erger vinden?
- Partner heeft gedurende een periode (vaker dan 1 keer) flirterig contact met iemand op whatsapp die hij/zij verder niet kent
- Partner heeft eenmalig seks met een ander
0 stemmers
Dat is toch gewoon compleet afhankelijk per relatie. In de ene relatie is dit ok en in een andere niet.
Zoiets geniepig doen, omdat je weet dat het niet ok is binnen jouw relatie is fout natuurlijk. Zeker als je tegenover de ontvanger van dat bericht doet alsof je geen (belangrijke) relatie hebt. Dat lijkt me inderdaad erger dan een keer op een feestje met iemand staan zoenen ofzo.
Lichamelijk vreemdgaan weegt voor mij minder zwaar dan emotioneel vreemdgaan. Omdat het laatste meer spreekt van een mogelijke connectie tussen de twee. Hoewel dit ook kan als je intiem bent, vind ik vaker contact hebben met dezelfde vrouw erger.
Allebei is sowieso kut.
Ik vind het niet echt emotioneel vreemdgaan als je die persoon niet kent/je kennelijk niet zo boeit⊠Een flirterige opmerking is zo gemaakt
Ja ik snap echt niet hoe je seks minder erg kan vinden haha
Kans is groot dat hij in beide gevallen bij het grofvuil belandt
Het gaat niet om Ă©Ă©n flirterige opmerking maar om blijvend appen met iemand op een manier die je als single met die uitzonderlijk voorkomende leuke tindermatches doet. Dat is niet zo gemaakt dan moet je 1 een app installeren 2 swipen 3 liken 4 praten en 5 dat elke dag opnieuw. Zijn zoveel momenten weken lang om erop terug te komen maar dat wordt heel bewust niet gedaan.
Jaa flirten met iemand die je niet kent is ergens ontstaan dus of via tinder of via instagram waar je dan berichten krijgt in de trant van " wow jij bent knap" en als je daar dan op in gaat zonder iets te zeggen tegen je partner en blijft doorgaan vind ik dat veel erger.
Eenmalig sex is gewoon lust en dat vind ik veel minder erg.
Is je partner wel eens vreemdgegaan? Lichamelijk contact met iemand anders
- Ja
- Nee
- Ja nu mijn ex
- Ik denk het wel maar zeker weten doe ik het niet
0 stemmers