Stel je persoonlijke vraag #33

hoe groot is denk jij de kans dat het meerendeel van de forummers jou aanwijst om opgeofferd te worden?

• best wel groot/zeer waarschijnlijk
  • mwoah in de middenmoot
  • ik denk heel weinig kans

0 stemmers

wat voor forummers zouden grote kans hebben om geofferd te worden wat jou betreft?

• hele stille forummers die niemand kent
  • hele luide forummers die iedereen kent
  • forummers die altijd een mening over alles hebben
  • mensen die overal bang voor zijn
  • mensen die juist dapper lijken
  • mensen die alleen over zichzelf posten/dagboekposters
  • forummers die alles persoonlijk opvatten
  • forummers die juist heel laconiek en sarcastisch zijn

0 stemmers

Ik zou op de rug van @Panorama klimmen en hopelijk pas weer afstappen als we 100 km verderop veilig zijn.

22 likes

Stop make matcha happen. Serieus, het is niet te haggelen

12 likes

Bij mij waren de omstandigheden er ook naar dat hij makkelijk naast mijn bed kon staan (souterrain, raampje open en die heeft hij eruit geschroefd en woonde nog op kamers dus de ruimte was beperkt). De kans dat dit gebeurt is gelukkig nihil.

Toen ik de man zag ben ik dus echt heel boos geworden en geschreeuwd dat hij weg moest gaan. Hij liep toen naar het raampje en is door het raampje weer naar buiten gegaan. Zijn fiets gepakt en toen ik riep dat ik de politie ging bellen, lachte hij mij uit. :no_mouth: Het was wel duidelijk dat hij zwaar onder invloed van drugs was.
Ik besef dat ik veel geluk heb gehad en op een wonderbaarlijke manier ben ik er ook niet banger van geworden, altijd lekker kunnen slapen daarna. Was de 2e inbraak in korte tijd, dus ik ging ervan uit dat ik mijn portie wel heb gehad. Daarna heeft deze man nog met een honkbalknuppel naast het bed van een andere vrouw gestaan, volgens mij is dat ook goed afgelopen. Ik denk er nog wel regelmatig even aan, omdat het zo’n bizarre situatie was en het heel anders had kunnen aflopen (is nu zo’n 8 jaar geleden).

10 likes

Hoe dan haha. Ik zou echt
per direct willen verhuizen. Brrr wat een nachtmerrie!!

2 likes

Ik heb wel andere irreĂ«le angsten, dus ik heb echt geen idee. M’n slaap is heilig, die laat ik door niemand afpakken denk ik.

Ja wanneer zeggen we als samenleving: dit is genoeg?

Cc: truffel in alles

4 likes

ohhh dit klinkt als zó’n nachtmerrie đŸ˜”â€đŸ’«
echt heel fijn dat je gewoon nog lekker kon pitten daarna!

1 like

Ik als jong blommetje moet natuurlijk de oudere generatie helpen dus dan help ik ouwe oma @Hippe_kikker

2 likes

Werk jij nu het einde van het jaar nadert

• Harder
  • Even hard
  • Minder hard
  • Amper
  • Niet

0 stemmers

Ik wil en moet eigenlijk wel even hard werken, maar krijg echt zo weinig uit m’n vingers.

6 likes

Ik had gehoopt op minder hard, maar een heel groot deel van mijn collega’s is vrij, dus er komt nogal wat extra werk mijn kant op, en ik heb ook ineens allemaal klanten die nog wat willen
 Hopelijk volgende week wel rustiger, heb nog een berg online trainings die ik wil doen

Ik werk even hard maar het is gewoon rustig(er) dus ja ik doe wat dat betreft wel minder :woman_shrugging:t3:

3 likes

Harder want het is echt druk.

1 like

Sowieso harder, maar nu al helemaal, want ik zou al vrij zijn maar er is een spoedje :rage:

normaal minder hard maar de directie heeft vanalles bedacht wat nog ‘even’ moet voor het einde van het jaar :rage:

IK KEN NIET MEER nee maar heb echt nul zin. Doe wat ik kan maar ik pretendeer niet superproductief te zijn đŸ„Č. Het is overigens wel druk maar dat is niet seizoensgebonden, it’s a way of life

Stel je zou op vakantie gaan vrijdag voor twee weken, maar er is aangekondigd dat er een quarantaineplicht aangekondigd die vrijdag ingaat (10 dagen na aankomst in quarantaine volgens mij bij negatieve test kortere quarantaine). (Zoals nu met Oostenrijk, UK, Noorwegen en nog wat landen het geval is).

Wat doe je dan?

• Annuleren (daar zou ik het ook op boeken)
  • Eerder gaan (dus vandaag of morgen) zodat je niet in quarantaine moet
  • Toch gaan op vrijdag en in quarantaine
  • Toch gaan op vrijdag en quarantaine proberen te omzeilen
  • Verplaatsen en/of annuleren zonder daar van tevoren rekening mee gehouden te hebben

0 stemmers

Ik heb eerst ‘toch gaan’ gestemd maar eigenlijk alleen als ik met de auto zou gaan en als mijn vakantie sowieso minstens tien dagen was. Lijkt me best fijn om tien dagen te niksen in een huis dat niet van mij is.

4 likes

Micro cheating (nav Login ‱ Instagram) is echt een ding en inderdaad een vorm van vreemdgaan:

In het kort: 'Telefoonnummers uitwisselen met iemand die je net kent, sexy chatberichtjes sturen of doen alsof je relatie weinig voorstelt om de indruk te wekken dat je beschikbaar bent. Dat lijkt misschien onschuldig, maar het heet micro-cheating en is een soort vreemdgaan in het klein. “Een grijs gebied tussen trouw en ontrouw”, legt seksuoloog Eveline Stallaart uit. “Ik vermoed dat veel mensen niet beseffen waar ze mee bezig zijn, omdat ze denken dat vreemdgaan een fysieke daad is. Dat hoeft niet zo te zijn. En hoe ‘microscopisch’ ook, het kan wel degelijk schade aanrichten” '.

Bron

KLIK

• Helemaal mee eens
  • Iets er tussenin, geen harde ja of nee
  • Niet mee eens
  • Ik ga nu iets vertellen hierover

0 stemmers