Stel je persoonlijke vraag #33

Als iedereen op nee zou stemmen zou je t dan niet doen?

Ik denk dat wat @Xiomara bedoelt is dat als je t zo vraagt je eigenlijk gewoon wilt zeggen “Ik ga hem iets geven vet lief van mij he” maar t dan in de vorm van een vraag zegt.

Sws die hele vraag van zou ik iemand iets geven als bedankje of is dat raar. Ik denk dat niemand een goed gebaar raar zou vinden. Er zijn hooguit een aantal beroepen waar men niks mag aannemen maar alsnog is een bedankje nooit raar.

6 likes

Naast boodschappen laten bezorgen gaan wij ook 1x per week naar de markt. Supermarkten vind ik niks, maar de markt is echt echt kneuterig gezellig (en op loopafstand van ons huis).

2 likes

Oh zo, gut nee het interesseert me toch geen zak of jullie mij lief of gul vinden of niet. Ik dacht eerder of het wel gebruikelijk is en of ik hem niet in verlegenheid breng.

1 like

Ik vind zulke vragen precies passen bij veel van die humble brags in het gierige acties topic.

“Ik heb mijn postbezorger 100 euro en een nieuwe Nintendo Switch gegeven, maar ik had hier ook een reep chocola liggen die ik voor mezelf gehouden heb. Is dat gierig?”

20 likes

Ik heb mn bericht nog even aangepast.

Het ging me ook meer om de chocoladereep, het tientje of de titty flash. Deze analyse :joy:

Mn moeder stuurde gisteren deze foto, vond het wel heel lief van dr :pleading_face: (ook wel beetje humble brag van moeke, maar soit)

85 likes

Ahh dit is zo lief

2 likes

Jaa en vond het wel echt een goed idee! Zo bied je iets aan zonder dat het ongemakkelijk wordt voor één van beide. Het is dat ik geen voortuin heb, anders had ik haar voorbeeld gevolgd haha

6 likes

Ik ga stuk als iemand die hele trommel meeneemt

34 likes

Haha gelukkig is het in zo’n dorp waar je het touwtje nog uit de brievenbus kan laten hangen dus zie dat niet snel gebeuren :joy: maar zou mooi zijn

2 likes

Ik vind 5 minuten al lang hoor. ‘Ik ben er even niet, zoveel januari weer beschikbaar. So loooooong bitches’

6 likes

Bedankt voor alles wat je hebt gedaan het afgelopen jaar. Oftewel gewoon je werk? :stuck_out_tongue:
Nee ik vind het ook harstikke lief hoor, zou echt een geluksmomentje zijn op mijn dag als iemand zoiets voor je doet :relaxed:
Krijgen postbezorgers eigenlijk overwerk uitbetaald of een bonus/ kerstpakket oid? Want je betaald geloof ik ook een toeslag aan (bijvoorbeeld) postNL in de maand december.

Ja 25 cent per pakket extra! Alleen voor bedrijven is die toeslag, niet voor particulieren. Hopelijk komt dit als een bonus of zo bij de medewerkers terecht.

1 like

Heb je wel eens iets gekocht bij influencer merken?

• Naetur (Romee Strijd)
  • Somewhere Someday (Queen of Jetlags)
  • JOSH V
  • Butter and Hazel (Benthe Liem)
  • Meaux meaux (Monica Geuze)
  • Ja, iets anders
  • Nee
  • Nee uit principe niet

0 stemmers

Edit: ik vraag dit omdat ik nog nooit iemand een van deze merken heb zien kopen of doen maar die mensen hebben wel moneys dus

Haha maar echt!! Dacht dat het misschien aan mijn woonplaats lag maar wellicht is het een landelijk Boni dingetje.

Het is mijn smaak niet of ik vind het niet uniek genoeg om daar geld voor neer te leggen

1 like

En hij gaat al een paar dagen van tevoren in. Mij niet meer met vervelende dingen lastig vallen als ik m’n gewone werk afrond zodat ik chill op vakantie ben. En hij gaat ook pas weer eraf als ik een paar dagen thuis ben. Even rustig inkomen hoor.

2 likes

Ik heb iets gekocht van mignon nusteling

4 likes

Ooeeh ik vind haar werk heel leuk! Ik wil misschien zo’n haattegel

1 like