Stel je persoonlijke vraag #32

Ik vond het altijd zo wonderlijk dat mensen zichzelf insert k-pop groep army noemen. Dus even kijken en ik vind de muziek meh. Heel erg in een pop formule geschreven. Prima maar niet mijn smaak

Ik vind wel de business achter k-pop weer fascinerend. Het lijkt net een fabriek dat artiesten systematisch aflevert

1 like

Army is alleen BTS. De rest hebben andere namen

Ik heb deze heeeeeel veel geluisterd:

2 likes

Ben hier te lui voor om het te onthouden

2 likes

Ik bedoel dit niet lullig maar puur uit nieuwsgierigheid:

Vind je dit leuk omdat het zo slecht is, zeg maar ironisch? Is het expres zo heel net-niet? Zeg maar net zoals ik deel 8 van Halloween/Friday the 13th/nightmare on elm street kijk van Jezus dit is zo slecht dat het iconisch is? Of is het echt serieus bedoelt als muziek?

3 likes

Whut? Dat van Kanye West was niet serieus he. Ik luister dat niet, maar vind het grappig :sweat_smile:

Edit: of bedoel je het genre in het algemeen? Kpop is namelijk heel breed en veel mensen zeggen Kpop wanneer ze ook hiphop of indie bedoelen. Dan krijg je weer ander soort muziek dan de flashy videoclips die je als niet-fan voorbij ziet komen. Ieder genre en ieder land heeft zo z’n goede en slechte muziek.
En Justin Bieber is tegenwoordig ook Kpop, maar ja of je dat goed wilt noemen… (yikes)

1 like

Het klinkt overdreven maar ik vind dit echt zo walgelijk en onbegrijpelijk dat iemand zo een toilet achterlaat. Wat is de moeite? Ik kan het niet aanzien. En daarbij als je moet poepen gooi dan eerst wat wc papier erin. Ik maak het ook bij andere mensen schoon als er een wc borstel is en ik het zie.

Ik heb 1 vriendin die nog een stap verder gaat, die gaat ook als er geen wc borstel is het met wc papier schoonmaken.

1 like

Als je twee gaatjes hebt, wat is dan leuker?

0 stemmers

ik vind het verschil tussen de verschillende grootte te klein

en het stoort me dat ze niet dezelfde dikte hebben haha, vind het leuk als ze zelfde dikte maar andere grootte hebben

8 likes

2 random verschillende oorbellen

21 likes

Ja ik kon geen goede foto vinden van dezelfde dikte!

1 like

Net geluisterd, ik vind het afgrijselijk haha

Eentje lijkt wel een beetje op Billy Eilish qua uiterlijk

4 likes

hahaha welke

3 likes

afbeelding

Ja toch?

10 likes

Is je CoronaMelder wel eens afgegaan?

• Meerdere keren
  • EΓ©n keer
  • Nog nooit
  • Ik heb de app niet / anders

0 stemmers

1 like

image
100% match

10 likes

Ik ben nog steeds verslaafd aan deze met Halsey

5 likes

Ha dit heb ik eigenlijk heel lang gedaan zonder erover na te denken eigenlijk :joy:

2 likes

Wanneer heb jij voor het laatst seks met iemand gehad?

• Vandaag
  • Gisteren
  • Afgelopen week
  • Afgelopen maand
  • Afgelopen half jaar
  • Afgelopen jaar
  • Langer dan een jaar geleden
  • Nog nooit

0 stemmers

En wat voor cijfer geef je de beurt

• 0
  • 1