Stel je persoonlijke vraag #32

Ik heb wel veel mensen gehoord die hun twijfels uitten, zo van ik vond deze vaccinaties helemaal prima maar ik heb geen zin om nu elk half jaar of 9 maanden opnieuw een prik te moeten halen. Maar weet niet of zij het dan ook definitief niet gaan doen

6 likes

Ik ga hem gewoon halen maar ben vorige keer wel een dag flink ziek geweest van de 2e vaccinatie. Alsnog natuurlijk een stuk beter dan corona krijgen, maar zou het wel balen vinden als dit iets blijvends is en ik elk half jaar/9 maanden/jaar een dag ziek ben vanwege de vaccinatie. Maar goed, als dat de enige manier is om corona enigszins onder controle te houden dan is het zo.

1 like

Als jij bij een vriendin thuiskomt en ze heeft wat remsporen in het toilet zitten, wat vind jij daarvan?

• Gatverdamme ik ga gelijk niet meer naar het toilet
  • Vies maar ik ga nog wel pissen
  • Mwah zolang t niet stinkt vind ik t niet zo erg
  • Vind ik niks van, kan gebeuren dat ze geen tijd had om schoon te maken voor ik kwam

0 stemmers

1 like

Ik heb hem al gehad (via werk) en geen bijwerkingen gehad zoals bij de twee vaccinaties. Alleen een beetje een beurse plek waar ik geprikt was, maar geen koorts zoals de vorige keren! Van mijn collega’s had ook het merendeel geen of nauwelijks bijwerkingen. :muscle:

5 likes

bij een vriendin denk ik dat ze t gewoon niet gezien heeft maar bij een mannelijke vriend denk ik meteen Wat zijn mannen toch smeerpijpen!!1!

23 likes

Ik heb weet ik nog niet gestemd omdat ik pas nog corona heb gehad. Dus ik weet ff niet hoe dat zit dan.

1 like

Heb jij een elektrische deken (zo een voor op bed)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja; op welk standje zet je 'm?

• 1
  • 2
  • 3
  • Anders

0 stemmers

Hoeveel uur voor het slapen gaan zet je 'm aan?

• Minder dan een half uur
  • Half uur
  • Een uur
  • Twee uur
  • Drie uur
  • Vier uur
  • Vijf uur
  • Zes uur
  • Halve dag
  • Ik laat hem altijd aan staan

0 stemmers

Laat je 'm 's nachts aanstaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Soms val ik wel eens in slaap voor ik hem uitzet en dan word ik echt drijfnat van het zweet wakker na een uur ofzo, echt niet relaxt. Moet er eigenlijk een timer voor kopen.

Wel heerlijk dat ik nooit meer niet in slaap kan vallen omdat ik het zo koud heb.

2 likes

Stel je partner heeft een leaseauto en heeft daarbij een tankpas. Er mag ook privé met de auto worden gereden (tot een max aantal km per jaar) Jij als partner mag in de auto rijden omdat je op hetzelfde adres staat ingeschreven. Stel jij gebruikt die auto voor jouw werk, zou je dan gewoon reiskostenvergoeding aanvragen bij jouw werkgever? Feitelijk gezien kost het je niets want je kan ‘gratis’ tanken met de tankpas van partner.

• Ja, ik zou gewoon een reiskostenvergoeding aanvragen
  • Ik zou het eerst overleggen met mijn werkgever
  • Nee, ik zou dat niet doen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Thuis niet maar bij m’n ouders (mijn oude slaapkamer is daar nog gewoon) wel want daar kan het echt heel koud worden in huis. Ik zet m dan een half uurtje van tevoren aan en er zit een timer op dus die gebruik ik meestal, tenzij het echt echt echt heel koud is, dan laat ik m de hele nacht aan

2 likes

Ik schreeuw dit niet van de daken irl maar ben zo dol op mijn elektrische deken haha, ik ben een instant koukleum en heb het echt maar 1 moment van de dag warm: in bed <3. Wat een genot als je erin stapt.

5 likes

Nou ja hij gaat na 3 uur uit, soms zet ik hem ‘s ochtends weer aan als ik tussendoor even wakker word

2 likes

Tijdens een “discussie” met mijn vriend over hoe hoog de verwarming staat riep hij POLL OP HET FORUM! dus bij deze

Hoe hoog staat jouw verwarming nu?
  • 16 of lager
  • 17
  • 17,5
  • 18
  • 18,5
  • 19
  • 19,5
  • 20
  • 20,5
  • 21 of hoger

0 stemmers

1 like

Op 3 :clown_face:

13 likes

Ja op 2 hier. Ik wil ook een thermostaat en elk jaar mee kunnen doen met de jaarlijkse poll.

3 likes

Bij mij ook en het is 17.2 graden!!

op standje helemaal open tot het warm genoeg is (gaskachel)

1 like
Ansjovis
  • Lekker
  • Niet lekker
  • Nooit gehad
  • Eet ik sowieso niet

0 stemmers

En speciaal voor de mensen zonder thermostaat

Hoe hoog staat jouw verwarming
  • Uit
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Hoger?

0 stemmers

2 likes

Luister jij K-pop?

• Ja, (bijna) exclusief
  • Ja, meer dan westerse muziek
  • Ja, soms
  • Ooit eens gekeken om te zien wat de hype was maar daarna nooit meer
  • Nee nooit, niet m’n ding
  • Nee maar ik zou het wel willen proberen denk ik

0 stemmers

Misconceptions Trilogie is het beste wat Kpop ooit is overkomen. Sowieso alles wat SHINee in 2013 heeft uitgebracht is denk ik het beste wat Kpop ooit overkomen is. Sorry fandoms, maar het is waar

Oh en de Kanye West (Ye) samenwerking met JYJ.

What’s your friend’s attitude, why she so damn rude? Huh?

So deep