Depressing dit
Gisteren mijn 2 year anniversary
Nouja… ze zeggen nu van niet, maar zeiden dat eerst ook over de prik überhaupt. Ik moet het nog maar zien, denk dat ze hem uiteindelijk gewoon nemen.
Hahah ja hè. Ik zit in de langer dan een jaar groep Maar als het goed is komt daar binnenkort verandering in (langeafstandsrelatie)
Ik ook, geen zicht op verandering. Mja ach tsja ja wat doen we eraan
Hoe vaak denk jij buiten werktijd aan je werk?
- (Bijna) altijd
- Vaak
- Soms
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
En als je (bijna) altijd aan je werk denkt, wat vind je hiervan?
- Ik vind dit normaal
- Ik vind dit niet normaal
- Ik ben hier niet blij mee
- Het stoort mij niet
- Ik vind hier weinig van
0 stemmers
In mijn geval is het normaal (social media). Ik moet gewoon in mijn vrije tijd tijdens openingstijden standby staan.
Snap echt niet hoe mensen met zo’n deken kunnen slapen. 's Nachts heb ik de verwarming helemaal uit en is een deken (soms dubbel/4seizoensdeken als het echt vriest) meer dan genoeg. Krijg het best snel warm in bed en als het te warm is kan ik sowieso niet slapen (slaap dan ook 1000x beter in de winter dan in de zomer).
Een elektrische deken is echt het beste ooit om in de winter niet in een koud bed te stappen. Maar als ik naar bed ga zet ik ‘m wel meteen uit
Ik heb gestemd op bijna altijd en het stoort me niet, maar ik denk dat je functie/binding met het bedrijf hierin wel een grote rol spelen. Ik ben super blij met mijn baan en ik heb leuke collega’s, mijn vriend is ook geïnteresseerd in mijn werk dus we praten er ook wel veel over. Buiten werktijd denk ik dan vaak aan dingen die ik nog moet regelen, maar dat stoort me verder niet omdat ik er plezier in heb. Binnenkort komt er iemand werken die ik al een jaar niet heb gezien, dus dan rijd ik ook even langs in mijn weekend om gedag te zeggen. Ik kan me voorstellen dat veel mensen dat echt niet zouden doen, maar doordat ik zo op mijn plek zit vind ik dat niet erg.
Eigenlijk luister ik alleen soms naar 1 kpop groep, omdat ik uit nieuwsgierigheid naar de survival show ben gaan kijken waaruit deze groep is ontstaan. Het is een groep waarvan ik verwacht dat ze een grote naam zullen worden, en wil dan ook hun groei in de gaten houden
Is niet alleen choreografie btw:
Ik sliep ermee toen ik in een flat woonde met alleen een gaskachel in de woonkamer, enkel glas en waar het ijs aan de binnenkant van de ramen stond. Was anders niet te doen
Heb jij een paars kledingstuk?
- Ja
- Nee
- Enkel een accessoire (muts, sjaal, etc)
0 stemmers
Oh ik heb echt superveel van dat lilakleurtje. Jurkje, T-shirt, twee truien, sokken, een muts, een sjaal, een trainingsbroek kan in volledig paarse outfit
Wel geteld een afgeragd t-shirt voor klusjes of iets dergelijks
Mn halve kleding kast is paars.
Nee, ik wilde er ook een voor morgen maar ik heb niets
Ik vind paars heel mooi maar als ik het aantrek zie ik er net zo gezond uit als deze dame
Maar mijn weet ik niet is gebaseerd op dat ik prikangst heb en ik al met heel veel moeite de eerste 2 prikken heb gehaald.
http://rodehoeden.nl/ Precies iets voor jou! Altijd genieten als ik deze vrouwen zie lopen. Love it ook dat als ik google op ‘vrouwen paars rood’ google precies weet wat ik bedoel
Pull the lever