Stel je persoonlijke vraag #32

Dat je collega een botte hork is denk ik

5 likes

Heb jij een bidet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij dat thuis @Mora ? Wij als kinderen vonden dat heeeel grappig totdat we hoorden dat dat eigenlijk alleen voor mam was om met haar kont in te zitten ofzo. (Zodat wij kinderen er niet meer mee zaten te kloten) We waren in zuid Italië toen. En hebben veel huishoudens dat standaard in Italië?

2 likes

En dan een paar weken gewoon mijn bankapp negeren. Ik wil de schade niet weten.

4 likes

Ja, ik ken niemand in Italië die geen bidet heeft!

1 like

Ik zou wel zo’n spray bidet willen, dat hebben ze in Maleisie en ik vond dat echt top. Wil het wel met warm water

8 likes

Oh wow, en hoevaak gebruik je dat dan? Of hoort dat bij een standaard routine nadat je hebt gepoept ofzo?

1 like

1 collega relatie mee gekregen, was in eerste instantie geheim, maar na een tijdje niet meer. Andere collega mee gescharreld, wisten sommige collega’s wel van, andere niet. Derde collega was een fb, tot ik erachter kwam dat hij een relatie had (zij was naar haar geboorteland teruggegaan, en tegen mij had hij gezegd dat ze daarom uit elkaar waren gegaan, maar dat bleek dus bullshit)

@En_17_Anderen Ik vond HF nogal smakeloos, maar het idee erachter op zich wel goed. Gooide er daarom na de eerste box zelf extra knoflook, ui, chili & kruiden door, en dan was het wel prima. Maar wel alleen met kortingsacties, zou er nooit de volle prijs voor betalen.

1 like

Hahaha ik gebruik het elke dag wanneer ik me in stukken was ('s avonds als ik 's ochtends douche, of andersom) en nadat ik gepoept heb inderdaad! Ook om mijn voeten te wassen en om mijn menstruatiecup uit te spoelen bijvoorbeeld.

2 likes

Wil jij een bidet?

• Nee ik ben onzeker wat ik ermee moet doen
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Heb jij op kraamvisite weleens een invulboek moeten invullen over de baby?

• Ja, vaak
  • Ja, weleens
  • Nee, nog nooit maar ken het fenomeen
  • Nee, wat?

0 stemmers

Ik wil een Japans toilet. Alle snufjes in één.

13 likes

Dat hadden wij toen we in Nederland woonden! Zodra mijn ouders een huis kochten, hebben ze wc’s geïnstalleerd met een bidet erin haha.

5 likes

Ja en ik haat altijd de vraag wat ik later met die baby ga doen. Weet ik veel? Waarschijnlijk niks

7 likes

Nee wacht ff, dus een Japan’s toilet is een wc ingebouwd met een bidet?

Ik denk altijd die straal gaat er toch vaak naast? Niet iedereen heeft de anus precies op die plek zitten toch. :neutral_face:

Ik las hier net voor het eerst over. Am intrigued. Of ja eigenlijk niet.

1 like

Ja, je positioneert jezelf gewoon op de juiste plek haha! Ik weet niet meer precies hoe het werkte, maar ik deed de wc bril omhoog om hem te gebruiken en ook als kind ging dat prima.

Maar je kunt toch… bewegen? Je kan toch zelf op de juiste plek gaan zitten met je reet?

2 likes

Soms heb je de keuze of je de straal meer naar voren wil of naar achteren, dus kun je gewoon kiezen. Echt chill en veel hygiënischer dan papier

1 like

als ik baby foto’s van mezelf in mn album zie word ik ook vastgehouden door Jan en Alleman waarvan het merendeel m’n ouders inmiddels allang niet meer zien, geen idee wie die mensen überhaupt zijn behalve toenmalige collega’s of studiegenoten ofzo.

Denk dat een kind later echt geen flikker aan zo’n boek vol halfvreemden gaat vinden.

4 likes

Ik ken niemand die een bidet in plaats van papier gebruikt, je veegt je af met papier en spoelt je vervolgens schoon met het bidet. Zoals je in Nederland vochtig wc-papier gebruikt, denk ik.

Beetje jammer die kotssmiley als je het hebt over andere gebruiken!

3 likes