Stel je persoonlijke vraag #32

Nee want

• er ontbrak altijd wel iets in de box
  • vaak waren potjes al opengescheurd of eieren gebroken
  • je krijgt dan gewoon het geld van dat ene kapotte of ontbrekende ding terug, maar wat ben je met 1,55 euro als een essentieel ingrediënt ontbreekt
  • dan moet je alsnog zelf naar de supermarkt voor één iets
  • klantendienst suckt
  • gebruikt irritante onprofessionele taal
  • ze weigeren je abonnement volledig te verwijderen, je kan het enkel pauzeren
  • het is veel te duur voor wat het maar is
  • ze werken met influencers, die zijn stom
  • hun gerechten zijn altijd hetzelfde

Ik gebruik wel sommige van hun recepten maar koop zelf in de supermarkt en voeg nog extra dingen toe.

10 likes

Pauzeren? Ik kan het gewoon opzeggen, zou dat een verschil zijn tussen nl en be?

1 like

Duur en niet lekker.

1 like

Ik weet niet hoe het hier precies heet die optie maar je gegevens en account blijven behouden, je kan elk moment terug opstarten met één klik op hun site. Als je je hele account wilt laten verwijderen doen ze eerst 3 weken expres alsof ze je verkeerd begrijpen maar uiteindelijk lukt het alsnog als je volhoudt.

Toen ik dat deed, voordat ik de poll aanmaakte, was de nieuwste post van 27 mei.

Maar volgens heb ik per ongeluk wat anders aangeklikt, want zie nu wel dat er veel recentere berichten zijn. Sorry @kleinmaargroot

4 likes

Een keer geprobeerd, niet tevreden: ik had een vegetarische box besteld en kreeg een doos vol vlees.

Ja, echt saaie en soms zelfs vieze gerechten. En kleine porties viel me op. Twijfel of ik Marley Spoon nog een kans ga geven.

geen idee heb hem al duizend jaar niet gesproken, maar volgens mij niet

hij was ook nog helemaal in paniek een week er na want zn piel brandde maar was gewoon zuurgraad verschil wsslk. Maar die dacht natuurlijk dat hij een week voor zn huwelijk een soa had opgelopen :poop:

12 likes

Zal hem leren

2 likes

ja mij ook want ik was ook bang geworden dat ik mijn vriend iets had gegeven :joy: of mijn vriend mij, kon ook.

gelukkig had ik er absoluut niets van geleerd :+1:

2 likes

Een paar keer bij een horecabaantje, dus op de werkvloer flirten, na werk seksen, na seksen een keertje daten en daarn een relatie gekregen.

En ja eerst effe geheim gehouden want ik wilde niet dat ik 10.000 meningen zou krijgen voordat ik zelf wist wat ik van hem vond.

1 like

Wij hebben beide geprobeerd hier thuis, vond Marley Spoon niet heel lekker. Wat ‘ingewikkeldere’ of langere recepten maar vonden het vaak niet zo lekker of smaakvol als dat we dachten dat het zou zijn/nav de moeite.

HF wel tevreden mee, kiezen altijd wel de prima gerechten denk ik. Minder baanbrekende recepten, maar gewoon prima te eten (en voornamelijk lekker). Uiteindelijk is voor ons het niet zelf bedenken/boodschappen doen de grootste reden voor zo’n box, zelf zouden we ook niet extreem avonturistisch zijn met snelle doordeweekse gerechten. Dus wij nemen ook wel genoegen met regelmatig dezelfde recepten of wat meer vanilla recepten.

3 likes

Geen seks maar wel uitgebreid staan muilen op een werk kerstfeestje. Waar meerdere mensen ons gezien hebben. Ik was daar toen nog vrij nieuw, en hij bleek een vriendin te hebben die tot kort daarvoor ook bij ons werkte.

Oeps.

4 likes

N.a.v. de laatste vlog van Bonnie (blijkbaar, heb het uiteraard niet gezien); ben jij een persoon die op vakantie klaagt dat alles zo duur is (eten enzo)?

• Ja, laat mij ‘s ochtends maar een eigen bammetje smeren voor onderweg
  • Soms
  • Nee, yolo. Ik ga los

0 stemmers

Stemmen van @oversized en @Bunnyslippers zijn sowieso overbodig.

Op vakantie pluk ik die supermerkado helemaal leeg.

5 likes

image

I see you @Panorama en @FISSA, snel switchen van het eigen bammetje naar soms.

7 likes

Ben gewoon gierig oke, soms komt dat op vakantie ook boven

Ja met een ontzettend knappe collega van de afdeling ICT was zo spannend ik hoefde maar te bellen met computer problemen en hij kwam langs. Ik.heb een relatie en ben ontzettend gelukkig met mijn partner maar ik mis hem soms
Oh en diezelfde man komt ook soms op kantoor langs bij mijn vriend voor zijn computer.
Ik was toen wel vrijgezel toen dit allemaal gebeurde

3 likes

Was laatst een weekend weg en toen heb ik wel uitgebreid gezeurd en geklaagd over een diepvriestosti die 10 euro per stuk kostte (ik ben er nog steeds gefrustreerd over, vandaar dat ik het hier nu ook typ). Maar verder volgens mij nooit

3 likes

Maar tien euro is ook veel voor een tosti

1 like