Stel je persoonlijke vraag #32

Ik reageerde op de Japanse variant, water en dan nog die ingebouwde föhn erop. Dat is mijn ultieme sanitaire droom.
En die kotssmiley is meer stom gekscherend, zal het weghalen

Oh men, die fohn erna is zo chill ja.

veeg je dan nog je natte billen af met wc papier?

2 likes

Oo ik dacht dat je bedoelde dat een Japans toilet vies was, vond het stom om daar ironisch over te doen! Ik schaamde me er als kind altijd een beetje voor als mijn Nederlandse vriendjes ernaar vroegen, dus ik ben er nog een beetje gevoelig over. 🥲

@kali thuis met een klein handdoekjes/washandje, als ik bij iemand anders het bidet gebruik inderdaad met papier!

2 likes

Omg nee!! Ah wat gaar, kreeg je vroeger ook echt stomme reacties of dat niet?

1 like

Oh die Japanse toilets waren echt zo geweldig :heart_eyes: Ik durfde ze eerst bijna niet te gebruiken, zoveel knopjes en was bang dat er opeens water alle kanten over me heen zou sprayen ofzo. Maar yolo, toen ik eenmaal deze hevige angst had overwonnen vervolgens op elke toilet echt op elk knopje gedrukt en het was echt awesome. Muziekjes, water met afstelbare temperatuur, sterkte van de straal. Volgens mij ook idd waar? Weet het niet meer maar was echt chill.

1 like

Gelukkig niet echt, maar als kind vond ik het natuurlijk al vreselijk als een vriendje zei dat het raar was of er hard om moest lachen ofzo. 🥲 Ben er verder wel altijd blij mee geweest hoor, love mijn billen makkelijk kunnen wassen!

2 likes

Naar aanleiding van het nieuws dat Bassie antivaxxer is en Adriaan niet… wie is denk je dat de antivaxxer is, als je moet kiezen:

• Bert
  • Ernie

0 stemmers

• Tommie
  • Ieniemienie

0 stemmers

• Ernst
  • Bobbie
  • De rest

0 stemmers

• Albertoooo
  • Octaaf De Bolle

0 stemmers

4 likes

Een moordenaar komt je huis binnen en stelt je partner de vraag ‘wie zal ik vermoorden, jou of je partner? Als je niet antwoordt vermoord ik allebei’ En begint af te tellen van 10 naar 1, waarna je partner uiteindelijk huilend jouw naam roept en zegt ‘neem haar’.
Zou je je partner nog vergeven en van hem houden en bij hem blijven hierna?

• Ja ik blijf nog bij hem
  • Nee denk niet dat ik nog bij hem zou kunnen blijven

0 stemmers

En stel de moordenaar zou pistool op jou richten en jou dezelfde vraag stellen?

• Ik zou mezelf opofferen
  • Ik noem partners naam
  • Ik noem geen namen, dan gaan we maar beide dood

0 stemmers

Je bent toch dood, dan hoef je ook niet na te denken hoe je verder gaat. Maar zou die jongen niet meer met rust laten als geest :smiling_imp:

9 likes

De moordenaar zet uiteindelijk niet door. Was een test.

1 like

hahaha is dit een scene uit één van je boeken?

3 likes

Ik heb mijn vriend wel eens een soortgelijk scenario voorgelegd en hij zegt dat hij zichzelf zou opofferen, dus als hij het uiteindelijk niet doet is hij naast een verrader ook een leugenaar. Daar ga ik dan echt niet mee verder :rage:

5 likes

Omg wie zijn deze weak asses die bij hun partner zouden blijven. Wat is er mis met jullie :anguished: JE PARTNER ZOU JE OPOFFEREN.

13 likes

Voor de mensen die zo verbaasd zijn over een bidet.

Was jij je anus tijdens het douchen.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja eh, ik ben getrouwd met de bedrijfsleider hahaha. Oeps.

Zal in de genen zitten? Mijn moeder was m’n vaders secretaresse (en ze scheelden ook nog eens 17jr haha).

ja maar daarom snap ik het gebruik van een bidet dus niet zo goed, dan spoel je er alleen wat water langs? Daarmee gaan de bacteriën toch niet weg? Als je je doucht dan gebruik je toch ook zeep en niet alleen water. Niet dat ik heel bewust m’n anus inzeep trouwens maar er loopt toch wel shampoo m’n bilnaad in als ik m’n haar was of m’n billen inzeep

Misschien zat hij niet lekker in zijn vel

10 likes

Ik heb geen bidet helaas maar t scheelt wel wc papier haha. Je spoelt wel een hoop wel en veegt dan ff een keer en klaar. Ik vind t ook schoner aanvoelen. Soms heb je van die dagen dat je het niet weg veegt maar uitsmeerd er tja dan is een bidet best handig.

3 likes

Denk dat een anus (of leven) zonder poepbacterien sowieso een illusie is, dan voel ik me alsnog liever zo schoon mogelijk en dat lukt met water wel een stuk beter dan met droog papier.

7 likes